Hyundai, compania cu cea mai rapidă creştere a valorii de marcă din industria auto, găzduieşte săptămâna curentă o competiţie internaţională, în cadrul uneia dintre cele mai populare aplicaţii de jocuri disponibile pe telefoanele mobile, Asphalt 7: Heat.
Acţiunea reprezintă o componentă a eforturilor susţinute de extindere şi diversificare a canalelor de marketing, în scopul creşterii notorietăţii de brand.
Orice utilizator al unui telefon inteligent sau al unei tablete cu sistem de operare iOS, poate descărca gratuit aplicaţia Gameloft – Asphalt 7: Heat din cadrul Apple® App Store℠ şi participa la concursul Hyundai Asphalt 7, care se derulează pe parcursul a şapte zile, în perioada 19 – 25 noiembrie 2012.
Participanţii înscrişi din întreaga lume vor concura cu Hyundai Veloster Turbo pe un circuit prestabilit, în timp ce scorurile obţinute vor fi transmise automat şi înregistrate pe un server central.
Persoanele care au descărcat anterior aplicaţia şi nu beneficiază de opţiunea cursei Hyundai pot actualiza gratuit aplicaţia pentru a participa la concurs.
Hyundai Auto România sprijină demersul producătorului, dezvoltând în cadrul platformei www.facebook.com/HyundaiAutoRomania o secţiune dedicată concursului Hyundai Asphalt 7, unde fanii români pot consulta informaţii suplimentare şi accesa sfaturi utile cu privire la competiţie.
„Sperăm că acest concurs dedicat curselor de maşini va oferi posibilitatea cât mai multor persoane din orice colţ al lumii, şi implicit actualilor clienţi Hyundai, să experimenteze marca Hyundai pe o nouă platformă“, a declarat Wonhong Cho, Chief Marketing Officer la Hyundai Motor.
„Vom continua să oferim publicului nostru valorile «Modern Premium» prin intermediul unor activităţi de marketing inovatoare, care vor genera experienţe dincolo de aşteptări.“
Gameloft®, producător de top al jocurilor digitale şi sociale, a lansat în luna iunie noile actualizări ale faimoasei serii Asphalt. Recunoscute pentru un stil de joc dinamic şi pentru o grafică de foarte bună calitate, seriile Asphalt au fost descărcate de peste 50 de milioane de utilizatori, de la debutul primei versiuni în 2004.
În luna august, Hyundai a adăugat listei de autovehicule disponibile în cadrul aplicaţiei, două dintre modelele sale inedite: Veloster Turbo şi Genesis Coupé.
Lista modelelor care se aliniază la startul aplicaţiei Asphalt însumează aproximativ 60 de autovehicule cu performanţe înalte, ale principalilor producători auto mondiali. Modelele Hyundai au câştigat constant în popularitate, în decursul ultimelor trei luni.
Câştigătorii competitiei vor fi anuntaţi în luna decembrie, iar marele premiu constă într-o excursie la fabrica Hyundai Motor din Coreea, precum şi la Salonul Auto Internaţional de la Detroit, SUA, din ianuarie 2013.
Recent Comments