Schimb de ulei şi filtre Dacia Logan la 130 lei!

AG-Autospot - Schimb-ulei-si-filtre-Dacia-Logan-130-leiÎmi aduc aminte că prin 2007 plăteam 130 lei pentru un filtru de polen. Atât era preţul. O revizie mă costa cam 650-900 lei, depinde unde o făceam. Oricum, foarte scump.

Acum, datorită crizei, lucrurile s-au mai schimbat. E concurenţă mare între service-urile de cartier şi dealerii auto, pe partea de revizii şi lucrări de mecanică uşoară. Se întrec toţi în oferte şi preţuri.

Îmi spăl regulat maşina la AG Autospot, pe Bucureştii Noi, e la doi paşi de mine şi îi şi cunosc pe băieţii de acolo. Am experienţe cu ei de mult. Se ocupă în principal de jante/roţi, mecanică auto şi au şi o spălătorie cu două posturi de lucru.

Îmi plac pentru că lucrează cu aparatură ultramodernă şi foarte rapid. De câte ori am ocazia, ori spăl maşinile acolo, ori fac presiunea la roţi sau diverse lucrări la anvelope. Nu am avut experienţe legate de cum lucrează pe mecanică.

Azi mi-a sărit în ochi un afiş din service: “SCHIMB ULEI ŞI FILTRE DACIA LOGAN 130 LEI TVA INCLUS”. Adică exact cât plăteam pe un filtru de polen în 2007, e drept că nu la Logan, dar nici la o maşină scumpă…

Ulei Mobil Super 2000 10W40 şi filtre Mann, nu bag mana în foc că e cea mai bună ofertă, dar n-am văzut ceva similar ca raport calitate-preţ, cel puţin din câte îmi aduc aminte.

Oricum, e de luat în seamă oferta, mai ales că se poate extrapola şi la modele înrudite cu Logan, gen Lodgy, Dokker, Sandero şi, de ce nu, chiar Duster (poate că preţul va fi un pic mai mare aici).

Aşa că nu staţi pe gânduri. Chiar nu mai costă o avere să schimbi uleiul Daciei tale la timp!

26 Responses

  1. Octavian says:

    Credeti ca adaugarea de Dura Lube in uleiul de motor poate ajuta?

    • turatiimaster says:

      La uleiurile din ziua de azi, parca nu m-as incurca cu Dura Lube. Uleiuri bune, originale, necontrafacute, schimburi la timp, viata lunga.

    • Expert Lube says:

      DURAZEAMA….Ajuta serviceuri-le pt ca are parafina clorinata mai multa in el (REDUCE FRECAREA SI CRESTE COROZIUNEA DRAMATIC) adica coroziune mai mare in motor ….vise pt multimi “analfabete tehnic”…

  2. ingineru says:

    pt fanii lui zamarlac 5w30 uleiul pt multimea consumatoare…

    http://www.smeerolievereniging.nl/VSN%20Benelux%20Smeeroliecongres%202010/Presentatie%20Pierre%20Yves%20Teyssier%20Benelux%20Smeeroliecongres%2009232014.pdf

    uleiurile cu 0w in fata reduc uzura
    oricand 5w40 e mai bun ca 5w30

  3. cristi says:

    noile modele vin cu anvelope de top:)

    • costin says:

      Asa este. Daca ma duc sa cumpar acum un Logan, il iau direct cu MICHELIN ALPIN A4 pe el…!!!!! Gratis, normal! Oameni buni, hai sa ne trezim la realitate. Despre ce vorbim?

  4. cristi says:

    nu m-ai inchis cu intrebarea asta legata de vascozitati.

    faptul ca producatorul pune 5w30 ca prima umplere de fabrica intr-o tara ca Romania in care verile ajung frecvent si depasesc pragul de 40 de grade, asta imi spune totusi ceva despre ratiunea prodcatorului de a pune acel ulei si nu 5w40 de ex. crezi ca l-ar fi durut sa puna 5w40, mai ales ca e de la acelasi producator de uleiuri ? (in cazul Dacia, elf evolution 5w40 in loc de 5w30, fabricat la Bv?). temperatura nu e totul in aceasta ecuatie.

    daca te uiti pe fisa tehnica a lui elf evolution 5w30 o sa vezi ca acest ulei este destinat tuturor tipurilor de drumuri, in special autostrazilor, si adaptat tuturor stilurilor de condus, in special celui viguros si cu viteza ridicata.

    in renault megane rs de ex se pune elf 5w40 pentru ca acel motor e folosit la turatii si la presiuni mult mai mari decat e supus un motor de logan. asta e ratiunea pentru care s-a optat pentru 5w40 si nu 5w30, pentru protectie superioara la solicitari foarte mari, solicitari la care 95% dintre motoarele de logan mpi nu vor fi supuse niciodata de utilizatorul normal

    in plus diferenta intre 5w30 si 5w40 de la elf nu e extraordinar de mare si anume: indice de vascozitate 169 la 5-40 fata de 160 la 5-30 si 12.3 parca vascozitate la 100 de grade la 5-40 fata de 9.9 la 5-30.

    alegerea unei anumite vascozitati se face atat in functie de stilul de condus (daca conduci agresiv si schimbi numai in 5-5500-6 mii rpm si pe autostrada mergi blana in 5-5500 in ultima treapta sute si mii de km) normal ca pui ceva mai vascos la cald, un 5w40 de ex. dar daca mergi normal, normal si pe ausotrada la 120-140, atunci si un 5w30 e foarte bun chiar si vara la 40 de grade:)

  5. cristi says:

    cel putin la Dacia, reviziile se fac la 1 an/20 de mii de km pt benzina. eu fac revizia de 2 ori pe an (primavata si la inceputul iernii) din 2 motive: am observat ca dupa 6 luni si cam tot atatia km filtrul de aer e foarte murdar, la fel si cel de polen (si nu, nu circul pe camp ci preponderent extraurban si nu in Bucuresti ci in alt oras mai curat sa zicem dpdv atmosferic) iar uleiul il schimb ca asa mi s-a pus mie piticul pe creier, ca vara il cam prajeste si ca un ulei proaspat la inceput de iarna nu are ce sa faca rau. in plus, avand logan imi permit sa fac aceasta revizie de 2 ori pe an datorita pretului redus, probabil daca aveam o kia ceed disel sau chiar si un logan disel 1.5dci de 75 sau 90 de cai nu mai faceam revizia completa, pentru ca una completa te duce la 650-700 de lei in reprezentanta. asa la benzina cu 500 de lei pe an iti faci 2 revizii (ulei+filtre) si stai linistit

    “Uleiul ieftin poate fi de fapt EXTREM de scump!
    In majoritatea cazurilor, sunt diferente mari intre uleiuri ieftine si uleirile scumpe. Uleiurile mai scumpe sunt in general mai stabile, mai rezistente la oxidare, ofera protectie mai mare, prin faptul ca contin aditivi superiori. Aditivii sunt ceea ce modifca proprietatile uleiului pentru performanta maxima. Uleiurile ieftine au in, mod normal, aditivare de baza, minima si nu sunt OK pentru 90% din autoturisme pentru folosinta pe timp indelungat. Faptul ca motorul nu se opreste sau nu suna bine, nu este un semn ca uleiul se potriveste. Daunele produse de uleiurile ne-adecvate sau de calitate inferioara, formeaza incet dar sigur. Uneori pot dura si 20,000 km sau mai mult.

    Sfatul oricarui fabricant, este ca indiferent de bugetul tau, sa faci un efort si sa cumperi uleiuri de cele mai inalte performante posibile, deoarece uleiurile ieftine pot ajunge sa te coste foarte foarte mult. Uleiul prost poate duce la daune de cca 2000 EURO la 2 ani de functionare a masinii, daune care in mod normal nu s-ar fi intamplat decit la 10-12 ani.

    Multi consumatori atribuie acele daune benzinei sau motorinei, sau drumurilor, sau o mie de alte motive….cu exceptia ca a cumparat ulei de cea mai proasta calitate posibila timp de doi ani si i-a distrus motorul.

    In 2 ani ai pus in masina in medie 20 litrii de ulei care a cauzat daune de 2000 Euro. Deci ai platit 100 Euro / litru de ulei.

    Plateste inca 10-15 lei pe litru si cumpara ulei bun!”

    “Peste 100,000 km pot folosi ulei 10W-40 in masina mea.

    Nu…Masina are nevoie de aceasi cifra SAE (10W-40, 5W-30) pe toata viata motorului. Daca ai Ford, folosesti 5W-30 si la 300,000 km. Uleiul 10W-40 este recomandat pentru anumite tipuri de masini de la zero km. De asemenea, unele uleiuri 10W-40 au proprietati de etansare si lubrifiere a garniturilor pentru a prevenii scurgerile de ulei, dar asta pentru motoare extrem de uzate in care pierderea de ulei este semnificativa.

    • turatiimaster says:

      Cine imi spune mie ca cei care au scris ce ai citat tu in ghilimele sunt mai autorizati decat mine in domeniu? Eu contest, cu argumente, in orice moment, faptul ca daca tu ai de exempu 5W30 in motor, trebuie sa mergi toata viata cu 5W30. Este o prostie imensa si nu poate fi scoasa decat de niste nepriceputi in domeniu. In fine, fiecare face ce vrea cu banii lui.

  6. cristi says:

    ai dreptate in cele afirmate insa cred ca nici unul nu detinem adevarul absolut in privinta uleiurilor. eu mai citisem undeva ca e de preferat sa se mentina aceeasi vascozitate a uleiului cu care s-a inceput. adica daca din fabrica s-a pus 5w30, mergi cu 5w30 toata perioada de utilizare a motorului, chiar si la 300 de mii de km. apropo, am vazut un taxi cu 300 si ceva de mii de km, 1.4, a folosit numai dacia oil 5w30.

    asta cu schimbatul vascozitatilor la un anumit nr de km e un mit mioritic.

    ca sa imi sustin cele afirmate atasez un link

    http://www.uleidemotor.com/mituri-despre-ulei/

    al 3lea paragraf.

    in plus, verile noastre sunt mai toride ca cele din Africa. asta vara de ex. la noi a fost mai cald ca in Africa. cu toate astea am mers cu 5w30 si motorul nu a avut nimic. la drum intins, cand mergi cu 100-120-130 motorul primeste o racire arhisuficienta, problema apare cand stai la semafor, mergi bara la bara, cand afara sunt 45 de grade si asfaltu are 60-70 de grade. atunci da, 5w30 sa zicem ca e la limita, insa depinde si de ulei. un mobil 1 5w30 cred ca face fata cu brio si in conditiile astea, un semi-sintetic e la limita. spun la limita pentru ca face parte din grupa 3 cu capacitati de ungere imbunatatite si are o temperatura de lucru ambientala de pana la 45 de grade aprox. nu confundam temperatura ambientala cu cea de lucru, care e pe la 85-90-95 de grade.

    unele masini au radiatoare de ulei, deci nu au nici o treaba cu canicula de afara. din pacate loganul nu are asa ceva

    • turatiimaster says:

      Atunci faptul ca Mobil ofera ulei special High Mileage e doar o strategie de marketing? Nu e asa, exista un pic de adevar in toate. E un adevar si in faptul ca a tine un ulei 5W30 in motor mai mult de un an face mai rau decat a schimba de 2 ori un 10W40 in intervalul asta.

      Iar chestia cu a nu schimba vascozitatea uleiului e falsa. Explica-mi atunci de ce producatorul masinii (chiar Dacia sa spunem), iti ofera in cartea masinii 3-4 vascozitati diferite de ulei. Te-am inchis cu asta. Mai ales ca, sa recunoastem cinstit asta, ce garantie ai tu ca stii exact ce vascozitate si ce marca de ulei ai in motorul tau nou, atunci cand cumperi masina?

      • costin says:

        Polemica, polemica…la greu. Haideti sa nu uitam ca vorbim despre o oferta comerciala, oferta ce contine un ulei acceptat de producator si filtre de foarte buna calitate. Personal, as lua in calcul faptul ca am reusit sa obtinem aceasta oferta, sa o sustinem si sa o lansam pe piata. Binenteles ca se poate pune ulei 5W-30, dar sunt cu totul alte costuri si se ajunge la cu totul alta valoare a ofertei. Ideea era ca majoritatea sa profite de pretul bun oferit, nu neaparat de super performanta pt o masina de tip DACIA! Noi vindem si anvelope si vindem anvelope de top, in mod special MICHELIN. Stiti cati posesori de DACII si-au cumparat anvelope de iarna MICHELIN? Cativa! Dar stiti cati si-au luat anvelope de buget de iarna pt DACII? MAJORITATEA! Si aici intra in calcul majoritatea celor care au avut nevoie de anvelope de iarna neaparat. Pt ca restul asteapta sa treaca iarna. Asa ca… sa vorbim despre MAJORITATE oameni buni! Multumesc pentru discutii si va astept la fel de prezenti si la urmatoarele oferte.

  7. cristi says:

    in plus, se face o foarte mare confuzie intre ce inseamna un ulei full syntetic si unul semi-sintetic. producatorii europeni se folosesc de o “slabiciune” si trec uleiurile din grupa 3 cu capacitate de lubrifiere imbunatatita ca fiind full sintetice, ele fiind in realitate tot semi-sintetice.

    majoritatea 5w40-urilor sunt semi, mobil super 3000 x1 5w40 chiar daca pe bidon scrie ca e full sintetic premium, e o aberatie, doar de marketing, el e semisintetic toata ziua. din cate cunosc eu doar 0w…, 10w60 castrol (full sintetic) si poate mobil 1 5w30 esp formula sa fie sintetice, restul sunt semi, obtinute pe baza de tehnologie de sinteza.

    in unele modele de honda se foloseste ulei 5w20..:)

    motoarele de logan sunt renumite pentru rezistenta lor, nu face nazuri nici cu 10w40 doar ca daca poti sa-i pui un 5w30, care nu costa o avere (120 de lei 4 l in reprezentanta), merita macar atat:)

    • turatiimaster says:

      Aici ai spus o chestie adevarata: daca te tine buzunarul sa bagi 5W30, nu am nimic impotriva. Insa pentru un taxi sau o masina de scoala de soferi, de exemplu, care schimba uleiul la 2-3 luni, explica-mi de ce e mai bun 5W30 decat 10W40? Si mai sunt si alte cazuri, sunt oameni care nu au bani si prefera sa cheltuie cat mai putin cu masina. Iar apropo de pretul uleiului oferit de cei de la AG, m-am uitat la Opel si un bidon de 5l 10W40 GM original e 80 lei (la bidon, nu la butoi), deci 130 lei schimb ulei si filtre la Logan este perfect realizabil, cu piese originale.

    • Expert Lube says:

      Logan benzinar 1.4 pe GPL dupa ce a iesit din garantie UNS MOTORUL cu Mobil 3000×1… 5w40 are aproape 400000km si nu consuma ulei decat max 200gr intre schimburi… nu are zgomote motorul..ajunge la 600000km fara probleme cheia..longevitatii schimbul la 8000km/8luni….ce atinge prima data ….
      Nu o mai dati in sf -uri orice ulei vascozitatea 5W40 certificat PORSCHE A40 de marca consacrata MOBIL,ELF,TOTAL VALVOLINE,SHELL duce loganul benzinar fara uzuri semnificative la motor..pana la 400000 km
      daca se schimba uleiul la 8000km/8luni

  8. cristi says:

    ok, revin cu explicatii suplimentare:)

    este corect ca uleiul are o plaja de utilizare Dar plaja asta se refera la temperatura ambientala la care se fac pornirile, nu temperatura la care uleiul ajunge in motor. 10w40 are o vascozitate mai mare la rece-> pornire mai grea la -30 de grade de ex. decat un 5w30. chiar daca porneste la -30 de grade un logan cu ulei 10w40, pana uleiul va ajunge in rampa o sa dureze ceva, mai mult decat cu un 5w30-> uzura foarte mare a motorului. asa cum sunt sigur ca stii, uzura cea mai mare a unui motor se face la pornirea la rece.

    in alta ordine de idei. exista mai multe standarde de calitate: api, aceea.

    10w40 mi se pare ca e a3/b4 pe cand 5w30 e a5/b5 deci superior. 10w40 a fost folosit la inceput pe logane, primele loturi din 2004-2006 cand erau euro 3 motoarele. in timp dacia a renuntat la 10w40 ca prima umplere si s-a trecut pe 5w30. stiu ca exista inca 10w40 in oferta dacia, chiar si 15w40 ulei motrio dar eu nu as baga asemenea marmelade in motor.

    chestia cu uleiul priveste-o ca pe trendul downsizingului. nu e nevoie sa iti inunzi motorul cu un ulei supervascos. e suficient sa ai un ulei care asigura o lubrifiere optima, stabila termic, si o pelicula subtire, nu groasa. avantajele sunt multiple: pornire mai usoara, uleiul fiind subtire-> raspuns mai bun la acceleratie, depuneri reduse, protejarea catalizatorului, noxe reduse si mai sunt si altele dar nu imi vin acuma.

    faptul ca loganul e low cost asta nu justifica folosirea unui ulei slab in motor. asa cum nici kia ceed nu e nu stiu ce masina, nu e nici premium, dar sunt sigur ca tii la ea si nu ai baga un ulei 10w40 in ea fie el si mobil.

    • turatiimaster says:

      Nu ai dreptate, imi pare rau. 10W40 exista in cartea tehnica la modele de masini cu care Dacia Logan nu se poate compara, modele la care doar motorul costa cat doua Dacii Logan. Apoi, de cate ori pornesti tu masina la -30 grade? Intreb pentru ca eu conduc si vara si iarna si nu stiu daca am avut ocazia de 5 ori in viata sa pornesc o masina la -30 grade. Uleiul 5W30 se baga in principal din ratiuni de noxe, pentru ca are frecari mai mici si implicit ofera un consum mai redus, deci emisii de noxe mai scazute. Dezavantajul 5W30 este ca la motoarele cu rulaj mai mare, peste 100 000 km (cum e cazul la multe Loganuri), nu mai ofera o lubrifiere corecta, fiind prea subtire. De altfel, in service, mecanicii iti recomanda la rulaje mari un ulei mai vascos. Daca nu ma crezi, poti verifica si la Mobil, sa vezi ca ofera un ulei special High Mileage 10W30 (de ce nu 5W30?), tocmai pentru a asigura ungerea optima la motoarele cu peste 75 000 mile. Tu incerci sa spui ceva, dar nu intelegi perfect ce se intampla. Poate pricepi altfel: ia Dacia Logan si du-o in Africa – cei de la Dacia o sa iti recomande un ulei mai vascos, poate chiar 20W40. Ia Logan si du-l in Suedia, cei de la Dacia o sa iti recomande un alt ulei, poate chiar 0W30. Din ratiuni simple: nevoia de ungere optima in functie de plaja de temperatura, deocamdata vascozitatea uleiului ramane criteriul primordial in alegerea acestuia. Si ca sa fiu si mai explicit: eu unul prefer oricand un 10W40 Mobil contra unui 5W30 no name sau contrafacut (nu e cazul la Dacia). Si un exemplu concret: am un Opel Astra 1,7l, tinut numai cu 5W30 Opel Long Life, cum a ajuns la 100 000 km, cei de la service Opel mi-au recomandat sa trec la 10W40 tot GM, oare de ce?

    • expert lube says:

      A5/B5 e NORMA ulei pt consum BENZINA mic si antipoluare dar are HTHS f mic deci duce motorul la loc de odihna pana in 250000kM garantat .Cele mai bune uleiuri cu perf maxime impotriva uzurii sant cele cu HTHS peste 4, si care au aditivi cu film solid cu molybden solubil in ulei Un ulei de exceptie ce duce orice motor peste 500000km daca este schimbat in scurt luni si km este TRIAX FLEET ECCELION 5W40

  9. cristi says:

    in majoritatea masinilor noi, atat premium cat si non-premium se pune 5w30 de la diferiti producatori, in functie de strategia de marketing (renault e cu elf/ grupul vag cu castrol sau mobil 1, etc). bun.

    fabrica pune ca prima umplere 5w30 si nu 10w40 pentru ca primul e superior calitativ celui din urma, asa ca de ti-ai putea dori sa pui ceva mai slab on motor? aici nu vad logica. poti incerca un mobil 1 0-40 sau eneos 0-50 daca vrei protectie si calitate superioare, dar in nici un caz 10-40 sau 15-40. motivul uzurii nu se poate invoca. mai repede uzezi un motor punand 10-40 (marind tolerantele din interior) decat daca pui un ulei mai subtire. in plus 10-40 face si multe depuneri, nu prea poti sa risti sa-l tii prea mult, merge mai mult ca o “spalare” a motorului cateva 3-4 mii de km inainte sa pui ceva mai bun. nu degeaba s-a facut trecerea de la uleiuri foarte vascoase la unele mai fluide. mie mi se pare ca mobil 10-40, nici macar mobil 1, deci gama low cost, e un ulei depasit moral. asta e parerea mea

    stiu ca se analizeaza vascozitatea la 40 de grade, la 100, hths, tbn-u si alte nebunii si ca aparent , doar din hartie, un 10w40 ar iesi mai bine ca un 5-30 la vascozitatea la 100 de grade, sau la indicele de vascozitate sau la hths, dar daca e chiar asa de bun de ce nu se pune ca prima umplere de fabrica de ex la noile modele de bmw, mercedes, audi si se pune 5w30 mobil 1 esp formula sau alte uleiuri 5w30?

    • turatiimaster says:

      Vrei sa spui tu ceva dar nu iti iese. Unu la mana, Logan nu e nici premium nici non premium, e low-cost, deci alta mancare de peste. Doi, de ce Dacia are in oferta ulei propriu 10W40? O sa fiu scurt: fiecare ulei are o plaja de temperatura in care se utilizeaza, de aceea exista acel grafic cu temperaturile de utilizare ale uleiurilor. Uleiul 10W40 este foarte potrivit pentru motoarele de Dacia. Ai bani, pui 5W30, ce marca vrei tu, nu ai bani sau faci kilometri multi intr-un timp scurt (gen 10-15 000 in 8-9 luni), e mai rentabil sa pui 10W40 si sa il schimbi la nr. kilometri. Sa spui ca 10W40 nu e bun pentru Logan e o prostie, scrie si in cartea masinii ce ulei sa pui si eu iti garantez ca scrie si 10W40.

      • Ady says:

        Ești varza ! Motorul de pe Dacia care zici tu că este lowcost se găsește și pe alte mașini premium, Mercedes, Nisan deci ce mâncăm noi aici?

        • turatiimaster says:

          Imi pare rau, daca mie mi te adresezi, da-mi voie sa te contrazic putin. La data articolului motorul nu se gasea pe Mercedes-Benz, iar Nissan nu e marca premium, asta ca sa stii. Daca urmaresti cu atentie acest site, observi ca sunt principalul “laudator” al motorului 1.5l dCi, pe care l-am prezentat in 50 de filme diferite si nu am avut decat laude la adresa lui. Iar referitor la ce spui, eu nu am spus niciodata despre motorul/motoarele de Dacia ca sunt low-cost, ci despre masinile lor, si asta in anii respectivi. Acum Dacia a evoluat, masinile lor au crescut in calitate si s-au transformat din low-cost in smart buy. Motorizarile care sunt pe Mercedes, Nissan, smart, etc, au anumite ajustari specifice, deci nu sunt identice cu cele Dacia, desi la baza sunt motoare Dacia si sunt fabricate in fabricile Dacia. Probabil esti nou pe aici si o sa fiu tolerant, dar la urmatoarele comentarii cu limbaj asemenator, o sa iau masuri. Merci.

  10. cristi says:

    eu nu as pune asa ceva in masina chiar si la 130 de lei. uleiul e varza, iti devalorizezi singur masina daca ii faci asa ceva. 120 de lei e uleiul in reprezentanta (dacia oil 5w30 nu posirca de 10w40), filtru de ulei e 35 de lei si cel de aer e vreo 70. sa zicem ca la cel de aer il poti lua la 40, tot de origine, de la alte magazine. dar la ulei si filtru de ulei nu as face experiente cu alte magazine, tocmai pentru ca riscul de a lua produse contrafacute e foarte mare.

    • turatiimaster says:

      Pe ce te bazezi cand spui ca uleiul e varza, intreb nu cu rautate, ci ca expert, chiar ma pricep un pic la subiectul asta. De cand pretul a devenit un garant al calitatii? De unde stii ca uleiul Mobil 10W40 e varza pentru Logan? Filtrele sunt Mann, adica nu sunt facaturi sau alte chesti. Pretul uleiului vine probabil din faptul ca il cumpara la butoi, nu la bidon. Am masini mai titrate decat Dacia Logan si la reviziile facute in reprezentanta se pune ulei de la butoi, nu de la bidon (nu ca mi-ar conveni chestia asta, dar e o practica foarte uzuala).

      Apropo, azi am trimis un prieten acolo sa isi cumpere niste pneuri de iarna Michelin, faptul ca i s-a oferit cel mai bun pret posibil (amicul cautand de 3 saptamani si nu e un nepriceput), inseamna ca anvelopele Michelin sunt varza?

    • EXPERT engine says:

      Daca pui Mobil SUPER 10w40 dar schimbi la 6luni/7500km ce atingi prima data lunile sau km DUCI MOTORUL la orice benzinar PESTE 500000KM FARA UZURI SEMNIFICATIVE…

    • expert lube says:

      CEL MAI BUN ULEI BENZINAR SI DIESEL non DPF din ROMANIA

      TRIAX Fleet Ecellion FS 5W-40 Full Synthetic Heavy Duty

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.