Michelin: “Siguranţa face noua lege a străzii”

Michelin - Siguranta face noua lege a straziiMichelin aduce siguranţa rutieră în atenţie pe Facebook, prin campania “Siguranţa face noua lege a străzii” ce-şi propune să-i convingă pe şoferi şi pe pietoni să-şi schimbe comportamentul în trafic şi să respecte regulile de siguranţă rutieră, renunţând la “legile străzii”.

“A conduce o maşină în România poate fi o provocare zilnică, deoarece sunt din ce în ce mai mulţi oameni care nu mai respectă regulile şi creează haos în trafic.

Regulile normale de circulaţie sunt încălcate în permanenţă şi înlocuite cu “legile străzii.” Cred însă că suntem în continuare destul de mulţi cei care vrem ca regulile normale să fie respectate.

Astfel, Michelin face din condusul în siguranţă un subiect de interes şi pentru prietenii noştri de pe Facebook, cu dorinţa de a renunţa la legile străzii şi de a urma regulile de siguranţă rutieră.” a declarat Alina Papa, Director Comunicare, Michelin România şi Balcani.

Prin campania “Siguranţa face noua lege a străzii”, Michelin îşi doreşte să contribuie la creşterea siguranţei rutiere în România folosind avantajele de comunicare oferite de Facebook.

Campania va continua până la sfârşitul lui 2013, prin episoade săptămânale ce pornesc de la cele 10 reguli de aur pentru drumuri mai sigure, create de Michelin împreună cu FIA (Federaţia Internaţională a Automobilului).

Fiecare episod va aborda o anumită regulă a siguranţei în trafic şi va fi reprezentată de un vizual educativ care va expune în oglindă o “lege a străzii” şi “regula de siguranţă rutieră Michelin”.

“După ce am comunicat pe această temă pe diferite canale offline, am ales să mergem cu promovarea siguranţei rutiere şi pe Facebook, pentru a oferi acestei comunităţi resursele şi ocazia de a se implica activ, prin schimbarea comportamentului în trafic şi prin împărtăşirea cu prietenii a principalelor reguli de siguranţă rutieră.

Ne dorim ca această campanie să ducă la dialog, la interacţiune între membrii comunităţii Michelin de pe Facebook şi prietenii lor, iar prin împărtăşirea experienţelor din trafic să-i convingem pe cei care se lasă conduşi de “legile străzii” să aleagă respectarea “regulilor de siguranţă rutieră.” a adăugat Alina Papa.

În cei peste 120 de ani de la înfiinţarea sa, alături de performanţa produselor sale, Michelin a adus în atenţia opiniei publice cele mai bune acţiuni şi practici de siguranţă rutieră, promovând o mobilitate rutieră mai sigură şi durabilă.

În plus, Grupul sprijină iniţiativele internaţionale orientate spre această temă, aşa cum este Decada ONU de Acţiune pentru Siguranţă Rutieră.

În 2012, Michelin şi Federaţia Internaţională a Automobilului (FIA) au lansat campania internaţională de promovare a celor 10 Reguli de Aur pentru drumuri mai sigure.

Campania îşi propune să atragă atenţia asupra comportamentului rutier cu scopul de a educa şi îmbunătăţi comportamentul rutier în întreaga lume. “Siguranţa face noua lege a străzii” este parte din această serie de acţiuni ce vor fi implementate pe tot parcursul acestui an.

“Credem cu tărie că această provocare – a unei siguranţe rutiere crescute – găseşte răspuns în acţiunile Michelin, atât prin inovaţia în a construi anvelope tot mai performante dar şi prin implicarea în acţiuni educative în această direcţie, atât în mediul offline cât şi în cel online.

În 2013, Michelin provoacă legile nescrise ale străzilor în favoarea regulilor de siguranţă rutieră. ” a spus Alina Papa.

Începând cu septembrie 2012, Michelin România a lansat pagina locală de Facebook www.facebook.com/MichelinRomania prin intermediul maşinii care s-a deplasat cu ajutorul like-urilor.

Timp de aproape 6 luni, maşina de like-uri a paginii Facebook Michelin România s-a plimbat de-a lungul şi de-a latul Europei, ajungând la aproape 10.000 de fani.

Zi de zi, Michelin şi-a purtat fanii de pe Facebook într-o călătorie virtuală, oferindu-le sfaturi utile şi inspiraţie pentru viaţa reală.

Strategia digitala Michelin a fost coordonată de Michelin România şi Balcani prin Alina Papa – Director Comunicare, Bogdan Boboc – Manager Comunicare Online şi Irina Şeptilici – Manager Evenimente, cu suportul echipei TBWA formată din: Sorin Liurea – Copywriter, Bogdan Badiu – Copywriter, Dragoş Roşca – Digital Artist, Daniel Ivan – Front-End Developer, Laura Nedeleschi – Creative Director, Cristina Oncescu – Strategic Planner, Oana Romanescu – Account Executive, Daniela Ioan – Account Director.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.