Dacia îşi completează gama de vehicule cu Noul Logan MCV, un break spaţios, versatil şi accesibil.
După lansarea modelelor Lodgy – monovolum cu interior modulabil, disponibil cu 5 şi 7 locuri – şi Dokker – model combi cu 5 locuri, destinat unei utilizări mixte (atât personale cât şi profesionale) – Noul Logan MCV îşi confirmă legitimitatea în universul vehiculelor spaţioase şi practice propunând o ofertă complementară.
Spaţios şi încăpător, acest break cu 5 locuri se adresează unor clienți aflaţi în căutarea unui vehicul cu o capacitate mare de încărcare, confortabil şi practic, atât pentru utilizarea cotidiană cât şi pentru călătoriile lungi.
În plus, noul model este economic la utilizare (un consum de numai 3,8 l/100km, în cazul motorizărilor Diesel).
Cu un design atrăgător şi cu prestaţii avantajoase, Noul Logan MCV completează ultima generaţie de vehicule Dacia.
Un design robust şi atrăgător
Noul Logan MCV adoptă noua identitate stilistică a mărcii Dacia, care evocă un sentiment general de robusteţe şi de forţă.
Un design exterior generos şi dinamic
Noul Logan MCV afișează un design exterior dinamic, accentuat de prezenţa barelor de pavilion. Modelul beneficiază de dimensiuni generoase – 4,49 m lungime, cu 430 mm mai mult decât Noul Sandero – şi dispune de un portbagaj cu un volum de 573 litri.
Aceasta îi permite să ofere un spaţiu interior și o capacitate de încărcare record, precum şi posibilitatea de a transporta obiecte de până la 2,7 m lungime. Calităţile practice ale noului model sunt însoţite de un stil exterior deosebit de atrăgător.
„Noul Logan MCV câștigă în dinamism, în special la nivelul lunetei spate uşor înclinate dar şi prin atenţia acordată liniilor laterale, al căror tratament caracteristic îl regăsim şi în cazul modelelor Lodgy şi Duster.
Cu acest design, Noul Logan MCV afişează o imagine modernă, specifică autoturismelor, fără a sacrifica spaţiul interior. Este mult spaţiu și asta se vede!” David Durand, Director Design gama Entry
Un interior spaţios, funcțional şi raţional
Calitatea percepută la nivelul interiorului completează impresia de robusteţe degajată de designul exterior.
O atenţie specială a fost acordată spaţiului interior al Noului Logan MCV, astfel încât acesta să răspundă pe deplin aşteptărilor clienţilor.
Poziţia de condus este plăcută, existând posibilitatea reglării scaunului şoferului şi a volanului (în funcţie de versiune). Nu a fost uitată nici ergonomia. Toate comenzile sunt uşor accesibile, ele aflându-se pe volan sau în imediata apropiere a acestuia.
Interiorul a fost gândit pentru a uşura viaţa la bord. Astfel au fost prevăzute numeroase spaţii de depozitare, practice şi accesibile, totalizând un volum de 16 litri. Printre acestea se numără spaţiile de pe portierele faţă şi spate, buzunarele din spătarele scaunelor sau spaţiul de depozitare din partea superioară a planşei de bord.
Tableta portbagaj tip înfăşurător (disponibilă în funcţie de versiune) poate servi, la nevoie, drept suport suplimentar de depozitare.
Bancheta spate rabatabilă 1/3-2/3 disponibilă în serie, uşor de manevrat, oferă o modularitate sporită.
Prestații superioare, la acelaşi preţ
Dacia rămâne fidelă filozofiei sale: noile echipamente, funcţionale, simplu de utilizat şi 100% utile, prezente pe Dacia Lodgy şi Dokker precum şi pe Noile Logan şi Sandero, îşi fac apariția şi pe Noul Logan MCV.
– MEDIA NAV, sistemul multimedia complet (în funcţie de versiune). Uşor de utilizat şi intuitiv, acesta dispune de un touch screen color de 7 inch (18 cm). Pagina de „Meniu” permite un acces uşor la diferitele funcţii, printre care tehnologia Bluetooth® şi sistemul de navigaţie, cu afişaj 2D şi 3D (Birdview).
Aparatele personale pentru ascultarea fişierelor muzicale se conectează uşor la priza USB sau jack, ambele uşor accesibile pe faţada aparatului.
– Dacia Plug&Radio, sistemul multimedia esenţial, este cealaltă opţiune pentru clienţii Noului Logan MCV. Acest sistem beneficiază de un ecran integrat pe faţada centrală a planşei de bord, suficient de mare pentru a afişa informaţii pe trei rânduri. Dacia Plug&Radio cuprinde un radio, CD cu MP3, tehnologie Bluetooth® şi prize USB şi jack amplasate pe faţada aparatului.
– Limitatorul şi regulatorul de viteză (disponibile opţional): cele două funcţii, precum şi selectarea vitezei alese, sunt comandate direct de pe volan.
– Asistenţă la parcarea cu spatele (disponibile opţional): datorită senzorilor situaţi în bara spate, şoferul este alertat de un semnal sonor în momentul în care maşina se apropie de un obstacol.
– Direcţia asistată, în serie, de la primul nivel de echipare (Euro 5), asigură confort şi plăcere la condus.
O gamă de motoare reînnoită pentru un şi mai bun raport economie/performanţă
La fel ca în cazul Noilor Logan şi Sandero, Noul Logan MCV este disponibil cu două motoare pe benzină: motorul 1.2 16v 75, polivalent şi economic atât la cumpărare cât şi la utilizare, şi noul motor turbo pe benzină cu trei cilindri TCe 90, simbol al expertizei Grupului Renault în domeniul mecanic.
Acest propulsor cântăreşte cu 15 kg mai puțin decât un motor de putere echivalentă. El asigură reprize şi acceleraţii suple şi energice.
În plus, noul motor îmbină plăcerea de a conduce cu un consum scăzut de combustibil (5 l/ 100 km) şi un nivel al emisiilor de CO2 de numai 116 g / km.
Economic şi propunând un volum de încărcare record (573 litri), Noul Logan MCV oferă cel mai bun raport consum/volum de încărcare din categoria sa.
Modelul este astfel cea mai bună propunere pentru clienţii care au nevoie de o capacitate mare de transport pentru un cost de consum redus.
Oferta de motorizări Diesel este concentrată pe propulsorul 1.5 dCi, disponibil în două variante de putere 66 kW (90 CP) sau 55 kW (75 CP) în cazul normei Euro5.
Recunoscut pentru fiabilitatea sa, pentru performanţele sale şi pentru impactul redus asupra mediului, motorul 1.5 dCi, best seller al Grupului Renault, a fost optimizat, oferind reprize şi acceleraţii mai bune.
În ceea ce priveşte consumul, acesta se situează printre cele mai scăzute din segmentul său (3,8 l/100km) iar impactul asupra mediului este şi el diminuat (99g/km).
Dacia continuă să promoveze carburantul GPL ca o alternativă economică la motorină. În unele ţări, motorul 1.2 16v 75 este disponibil în versiunea benzină-GPL, care asigură un cost de utilizare mai mic şi emisii scăzute de CO2 (120 g / km în mod GPL).
Ca şi în cazul tuturor vehiculelor pe GPL Dacia, şoferul poate opta pentru alimentarea cu benzină sau GPL cu ajutorul unui simple apăsări pe un buton. Beneficiind de un preţ de achiziţie mai mic de 1€ / litru, carburantul GPL este mai competitiv în utilizare decât benzina.
Vânzările de vehicule echipate cu GPL reprezintă aproape 10% din modelele Dacia fabricate la Pitești, marca afirmându-şi în continuare voinţa de a propune tehnologii performante şi competitive.
Un consum mai redus cu funcţia Eco Mode
Funcţia Eco Mode (disponibilă în funcţie de motorizare) îi permite şoferului în orice moment să-şi optimizeze consumul de carburant.
Odată activată, această funcţie adaptează unii parametri de conducere modificând funcţionarea motorului şi confortul termic, în proporţii acceptabile pentru şofer şi pasageri.
Această funcţie duce la o economie de carburant precum şi la o diminuare a emisiilor de CO2, care pot ajunge până la 10 % în funcție de stilul de conducere şi de condiţiile de rulare.
Dacia este mai mult ca oricând o alegere inteligentă. Cu Noua Dacia Logan MCV, raportul economie/performanţe atinge cote noi, raportul preţ/spaţiu interior rămâne fără egal iar preţurile sunt la fel de accesibile.
Siguranţa: un element indispensabil
Noul Logan MCV beneficiază, ca şi în cazul Noilor Logan şi Sandero, de un nivel de siguranţă sporit.
Siguranţa activă
Sistemul de control dinamic al traiectoriei (ESP), îşi face apariţia în serie încă de la versiunea de intrare în gamă, răspunzând astfel reglementărilor europene în vigoare pentru standardul Euro 5. Acest sistem asigură stabilitatea vehiculului în cele mai dificile condiţii, cum ar fi evitarea unui obstacol, pierderea aderenţei în viraj sau şofatul pe o suprafaţă alunecoasă.
Asistenţa la frânarea de urgenţă (AFU) completează sistemul de antiblocare a roţilor, ABS. În cazul frânării de urgență, AFU acţionează asupra sistemului hidraulic aplicând o presiune maximă asupra frânelor încă de la prima acţionare a pedalei de frână, până la atingerea pragului de declanşare a sistemului ABS.
Siguranţa pasivă
Pentru a garanta o protecţie maximă a tuturor ocupanţilor, Noul Logan MCV este echipat, încă de la primul nivel, cu airbag-uri frontale pentru şofer şi pasager, precum şi cu airbag-uri laterale pentru locurile din faţă.
În cazul în care centura de siguranţă nu este ataşată pentru locurile din faţă, este declanşată o alertă vizuală şi sonoră. Acest sistem este disponibil, în serie, pe toate versiunile comercializate în Europa.
Scaunele laterale din spate sunt echipate cu puncte de fixare Isofix. Acest sistem uşurează montarea în deplină siguranţă a scaunelor pentru copii.
Structura caroseriei integrează zone consolidate cu deformare programată.
Bara faţă şi capota sunt concepute – din punct de vedere al formei, rigidităţii şi grosimii – să permită o absorbţe cât mai bună a şocurilor, în special pentru protecţia pietonilor în cazul unui impact în partea frontală a vehiculului.
1 Response
[…] de mâine, 29 mai 2013, Noul Logan MCV va putea fi comandat în toată reţeaua comercială […]