Mitsubishi Outlander 2,2l DI-D AWD A/T Instyle Navi

Mitsubishi Outlander 2,2l DI-D AWD AT Instyle Navi

Dacă îmi spune cineva că noul Outlander e un autovehicul arătos, îl trimit să-şi facă ochelari de vedere.

La fel, dacă se găseşte vreunul care să creadă că noul Outlander nu se ridică la aşteptările clasei din care face parte, îl las în neştiinţa lui.

Pentru că Mitsubishi Outlander e o maşinărie grozavă, pe care nu o poţi ghici doar privind-o. Trebuie s-o conduci.

Ca orice lucru pe această lume, are plusuri şi minusuri, însă când tragi linie, minusurile sunt nimic raportat la ce oferă Outlander.

Aerodinamică de top, consum de combustibil redus şi performanţe foarte bune, o robusteţe tipică mărcii şi echipamente opţionale de calitate, nu poţi să treci cu vederea aşa ceva, nici măcar dacă eşti orb.

În plus, respectă cele mai noi tendinţe în materie de construcţie autovehicule. Ceea ce nu e puţin lucru.

Da, am spus-o de 20 de ori în filme, maşina e urâtă, cel puţin în opinia mea. Dar pot să trec peste asta, pentru că e competentă şi pe şosea şi în teren accidentat.

O surpriză la fel de mare pentru mine ca şi Mazda CX-5, Outlander şi-a câştigat un loc fruntaş în alegerile mele pentru segmentul din care face parte.

Dacă nu ma credeţi pe cuvânt, urmăriţi filmele.

16 Responses

  1. Sori says:

    Buna ziua
    Domnule Robert Adam imi permit sa va deranjez cu 2 intrebari , la care va rog sa aveti amabilitatea sa-mi raspundeti.
    1. Ultimile doua Mitsubishi Outlander pe care le-ti prezentat au fost Mitsubishi Outlander 2,2l Diesel Instyle in 2013 si Mitsubishi Outlander PHEV in 2015 .
    De atunci Mitsubishi a mai lansat un nou model de Outlander in 2016 la care a operat si un Facelift in 2018 , model pe care dumneavoastra nu l-ati mai prezentat.
    Ce sa intamplat Noul model de Outlander cu facelift nu mai prezinta interes pentru dumneavoastra ca sa-l mai prezentati ??? , SAU s-au stricat relatiile dumneavoastra cu importatorul Mitsubishi in Romania ??? de nu l-ati prezentat pana acuma , in conditiile in care sunt multi oameni care asteapta acest test de mult timp , iar la alte Marci de exemplu Mazda CX-5 ati prezentat pana acum 3 versiuni , Mazda CX5 model 2012 , Mazda CX5 Cd 150 Takumi facelift si noua Mazda CX5 g 194 model 2018.
    2. As dorii sa imi cumpar un Mitsubishi Outlander si nu ma pot hotara intre cele 2 motorizari 2.2 l Diesel 150cp cutie Manuala si 2.0 l Benzina 150 cp cutie manuala.
    Ideea e ca stiu ca versiunea diesel are cuplu mai mare adica 380 Nm fata de doar 194 Nm cat are motorul aspirat de 2 litri .
    Ma gandesc totusi ca motorul aspirat de 2.0l Benzina 150 cp si 194 Nm sa nu fie destul de slabut raportat la greutatea masini ,care sa se simta oarecum submotorizata cu acest motor , si din aceasta cauza sa se potriveasca mai bine motorizarea diesel .
    Astept raspuns la ambele intrebari.
    Si un test daca se poate si aveti amabilitatea cu noul Mitsubishi Outlander Facelift.

    Va multumesc Frumos.

    • turatiimaster says:

      1. Orice masina noua prezinta interes pentru mine, problema e ca nu am timp pentru toate si uneori nici importatorii nu raspund corespunzator solicitarilor (politica lor).
      2. Pentru o masina ca Outlander, e mai potrivit diesel-ul de 150 CP.

  2. M.C. says:

    Vw Tiguan facelift ramane cel mai bine vandut crosover de la noi din tara,are o tinuta de drum excelenta se conduce ca un hachback,nu este excelent in offroad dar ofera acel compromis greu de atins,interiorul este ergonimic si elegant iar cota de piata pe care o are Vw face ca la revanzare Tiguan sa aiba valori bune in comparatie cu concurenta.Va pot spune sincer ca un verisor are Tiguan facelift si este un crossover excelent.
    Imi place mult noul Ford Kuga arata in sfarsit bine si merita cumparat.
    Poate pe viitor in drive-test cu Ford Kuga?Eu zic ca este un crossover care aduce argumente reale sa fie testat.
    Felicitari Adam pt Isuzu d-max,iti doresc cati mai multi km fara probleme.

  3. Razvan says:

    Salut! Te rog sa imi spui ce ai alege intre: noul outlander, mazda cx5 sau noul crv. Mersi!

    • turatiimaster says:

      Eu as lua CRV dar e o alegere subiectiva, toate masinile enumerate sunt foarte performante.

  4. andrei says:

    ce s-a intamplat cu filmuletul 3 de sunt numai cateva minute din el?

    • andrei says:

      L.E.:Vad ca si-a revenit…curios…remarc ceva totusi… cand si scaunele din spare ridicate e bine sa nu prea dai drumul la muzica tare ca le bate direct in cap sub ul…cam prost plasat in ideea unei masini de 7 locuri.

  5. slv83 says:

    @vali

    Mai inteligentule, fiecare are dreptul la opinie! Insa un erudit in ale lexicului ca tine este net superior, mult peste muritorii de rand!

    Ne vedem la Sorbona…..! Intelept mic ce esti!

    • turatiimaster says:

      Gata, v-ati facut numarul amandoi, deci sunteti chit. Urmatoarele insulte le moderez de ambele parti.

  6. vali says:

    salut,

    ar trebui sa emiti o erata la partea cu impozitul:

    intre 2000 si 2600 cmc este acelasi nivel de impozitare!

    • turatiimaster says:

      Nu e deloc acelasi nivel de impozitare, este 72 de lei pe fiecare 200 cmc. Ca sa fim mai exacti, deci intre 2l si 2,23l e o diferenta de 2×72 lei, care nu e chiar acelasi lucru. Iar intre 2l si 2,6l ai 3×72 lei diferenta. 72 lei pentru 32 cmc in plus, nu e chiar ieftin.

      • vali says:

        72RON pe AN in plus, pentru o masina care costa 20-30mii E, mi se pare nesemnificativ (pana in 2.2 -> peste 2.2).
        Oricum isi vor “recupera” banii din consumul mai redus, fata de orice “2.2”.
        Nu stiu cum stau lucrurile la RCA.

      • Nicu says:

        Nu e bun calculul Robert….diferenta este de 12x 72,respectiv 13×72.

  7. vali says:

    pai nu asa a spus si omul in descriere? “Dacă îmi spune cineva că noul Outlander e un autovehicul arătos”

    armata de comentaci analfabeti.

  8. slv83 says:

    Din pacate acest Outlander nu-mi inspira nimic….e sters, tern, fara personalitate. In plus e doar un VAN putintel inaltat.
    Se confunda oarecum cu prima ganeratie, la fel de apatica in ceea ce priveste designul. La a doua generatie, exceptand faceliftul nereusit, lucrurile au stat bine, dovada fiind exemplarele de pe strazile patriei, deloc putine.
    Nu vorbesc despre motor, e prea mare pentru fiscalitatea autohtona, nu-si are rostul. E mult mai interesant motorul de 1.8 Di-D, de ultima generatie, motor facut “in house” de cei de la Mitsu.

  9. Andi says:

    Hm… am ochelari… dar nu ma da gata designul… Poate e “inselaciunea pozelor” si in realitate arata mai bine, inca nu l-am vazut, dar… inca raman retinut in privinta asta.
    Cel mai mult, ca design, mi-a placut generatia anterioara, inainte de facelift. Pe urma si-a cascat gura incercand sa-l imite pe EVO X, dar nu i-a mai iesit… Acu nu stiu cum se conduce, eu unul nu eram incantat de vechiul 2.2 nici de cutie, nici de tinuta de drum… Sper sa fi facut progrese.
    Voi cauta o ocazie sa-l “cercetez”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.