Segmentul utilitarelor de 1 tonă e zguduit puternic de noul Ford Transit, pe care îl vom prezenta video, într-o variantă denumită Custom.
Nu sunt un specialist al utilitarelor şi probabil că nu acopăr toată zona de interes a cărăuşilor profesionişti, însă prin prisma omului care a încercat câteva utilitare la viaţa lui, am încercat să descriu cât mai precis comportamentul acestui model Transit.
Deşi mi-a pus o problemă reală aşezarea pedalelor şi zona de odihnă a piciorului stâng mi-a creat un disconfort pe care nu l-am putut trece cu vederea, noul Transit Custom mi-a lăsat o impresie extraordinară.
Aproape că mi-am dorit să fiu şofer angajat pe o astfel de utilitară. Nu doar pentru mulţimea de dotări surprinzătoare pe care o are maşina încă de la o versiune de bază, căci modelul testat nicidecum nu era în varianta full options – dar chiar se conduce incredibil noul Transit…
N-ai zice asta doar luându-te după fişa tehnică: 100 CP şi o greutate de 2 tone la gol nu pot fi argumente pentru o dinamică extraordinară.
Şi totuşi, maşina se mişcă superb şi are o manevrabilitate de invidiat, pot spune că la manevrele de parcare este mult mai capabilă decât o maşină de clasă medie, de exemplu.
În plus, pentru ce echipamente are standard, Transit pare să aiba un preţ foarte bun – în opinia mea e de încercat un asemenea model – oferă mult şi se conduce impecabil.
Salut! Vreau sa cumpăr un Ford Transit Custom motor de 2000 tdci 125de cp, are 210000km. Ce ma sfătuiți?
Nu stiu ce sa zic, nu cunosc starea masinii, ideal e sa va informati pe forumul Ford despre problemele curente ale acestei versiuni si pe urma va decideti.
Sunt asa de bune motoarele ca se strica in mers la 120km/h! Dupa 150000km incep zgomote suspecte dupa care incep injectoare, pistoane sparte din cauza debitului de motorina! Nu recomand acest motor 2.2 tdci si din citite nici cel de 3.2 nu ar sta prea bine! Se pare ca la partea de confort au evoluat semnificativ dar la partea fiabilitate au dat inapoi!
Salut Roobert. Ti-am mai cerut eu parerea despre anumite masini si mi-ai raspuns, asa ca te mai deranjez odata. Am vazut ca ti-a cam placut acest Ford. Si mie imi place si pare altceva fata de Trafic sau Vivaro, dar parca este putin prea scump. Oriunde le cauti nu gasesti sub 26 mii in timp ce un Trafic il poti lua cu aproape 20 mii bine echipat. Asa mare e difernta intre ele incat sa merite? Mai este si problema motorului de 2.2 in loc de 2.0. Eu am mai avut un Vivaro vreo 2-3 ani si am fost multumit in principiu de masina, nu mi-a facut probleme.
Daca nu ai bani poti lua foarte bine si Vivaro sau Trafic, sunt excelente, noul Transit e grozav dar trebuie sa faci un raport al banilor pe care ii dai si ce primesti in schimb, pe o piata moarta ca cea pe care o vedem in fiecare zi, eu as cauta sa iau ce e mai ieftin (si bun, desigur). Daca ai bani destui, ia Transit sau Transporter, diferenta de calitate se simte – daca nu, Vivaro sau Trafic – iti faci treaba cu ele si se cauta si sh.
Interesant noul transit, din punct de vedere al aspectului exterior are un plus in comparatie cu vivaro, trafic, chiar si sprinter(alta clasa de pret)Acum nu stiu daca va mai avea probleme cu rugina dupa o perioada relativ scurta de timp. Ford Transit si Mercedes sprinter au aceasta problema!(-)Trafic, Vivaro nu intampina aceasta problema.
Mai scurteaza ca-s prea lungi, eu oricum le downloadez le dau pe 5x si nici asa nu ma uit la tot, mai dau inainte (mai sar bucati).
1.5x nu 5x 🙂