Brevete Michelin pentru adoptarea standardului global RFID

Michelin RFID chipIdentificarea riguroasă a anvelopelor care încorporează tehnologia RFID şi-a demonstrat deja utilitatea în îmbunătăţirea trasabilităţii anvelopelor pe toată durata de viaţă a acestora.

Grupul Michelin este lider internaţional în ceea ce priveşte crearea şi promovarea standardelor internaţionale armonizate aplicabile anvelopelor cu tehnologie RFID.

La crearea şi promovarea standardelor internaţionale armonizate au participat şi alţi constructori de anvelope, cu scopul de a facilita dezvoltarea şi aplicarea acestor ansambluri de norme.

Adoptarea unui standard unic global constituie un element extrem de important în accelerarea implementării acestei tehnologii.

Din acest motiv, Michelin a decis omologarea cu drept de liberă reproducere a tuturor brevetelor sale care vizează adoptarea unor astfel de standarde2.

În conformitate cu politicile de omologare FRAND3, Michelin se aşteaptă la reciprocitate4 din partea entităţilor preocupate de adoptarea acestor standarde.

„Tehnologia RFID există de mult timp. Pe durata Jocurilor Olimpice de la Londra de anul trecut, anvelopele Michelin cu tehnologie RFID integrată au fost folosite pentru echiparea autobuzelor, cu scopul de a îmbunătăţi siguranţa şi eficienţa acestora” spune Terry Gettys, Vice-preşedinte executiv al departamentului Cercetare şi dezvoltare din cadrul Michelin.

„În opinia noastră, cel mai important element pentru integrarea acestei tehnologii în industria transporturilor îl reprezintă adoptarea unui standard global. O astfel de iniţiativă ar trebui să faciliteze acest lucru.”

Note:
– RFID = Identificare prin radiofrecvenţă
– Standardele RFID pentru anvelope recunoscute la nivel global includ: AIAG B11, JAIF B21, ISO- 17367, TMC RP 247, GS1-EPC TDS 1.5.
– FRAND = Echitabil, rezonabil şi nediscriminatoriu
– Reciprocitate (de la caz la caz) = Brevetele Michelin vor fi omologate cu drept de liberă reproducere cu condiţia ca deţinătorul de licenţă să se angajeze să îşi omologheze în aceleaşi condiţii brevetele curente sau viitoare care includ şi adoptarea şi aplicarea standardelor menţionate anterior.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

Marketing

1 - Registers a unique ID on mobile devices to enable tracking based on geographical GPS location. 2 - Used by Facebook to register impressions on pages with the Facebook login button. 3 - Tries to estimate the users bandwidth on pages with integrated YouTube videos. 4 - Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen. 5 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 6 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 7 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 8 - used by AdUnity.com for ad serving purposes

1 - GPS (Youtube.com), 2 - Impression (Facebook.com), 3 - Visitor Info Live (Youtube.com), 4 - YSC (Youtube.com), 5 - auguid (AdUnity.com), 6 - x0.gif (AdUnity.com), 7 - x1daid (AdUnity.com), 8 - x1guid (AdUnity.com)

GDPR

1 - only to comply with GDPR requests, 2 - only to comply with GDPR requests.

1 - GDPR allowed cookies (Turatii.ro), 2 - GDPR consent types (Turatii.ro)

Traffic

1 - Visitor statistics, 2 - Visitor statistics for ranking site in auto category, 3 - Visitor statistics

1 - trafic_h (Trafic.ro), 2 - trafic ranking (Trafic.ro), 3 - trafic_v (Trafic.ro)