Noul Duster: legenda off-road continuă

New-Dacia-Duster_2013Cu ocazia celei de-a 65-a ediţii a Salonului Auto de la Frankfurt, Dacia va prezenta, în premieră, Noul Duster.

Fără a renunţa la atributele care au contribuit la succesul incontestabil al predecesorului său, noul model marchează o evoluție în ceea ce privește designul, accentuând şi mai mult valenţele sale 4×4.

Un look 4×4 indiscutabil

Noul Duster afișează o parte frontală mai expresivă. Calandrul restilizat include o nouă grilă cu bandouri cromate, încadrată de noile blocuri optice.

Aceste evoluții pun in valoare Noul Duster ca fiind un vehicul stabil si robust, un veritabil 4×4. .

« Am capitalizat toate acele elemente care i-au sedus încă de la început pe clienții noștri, păstrând totodată proporțiile inițiale ale autovehiculului. Elementele de identitate ale modelului, precum calandrul, au fost modernizate.

Am reafirmat detaliile de veritabil 4×4 ale vehiculului, fără a renunța la elementele de utilitate deja cunoscute. Noul Duster își reafirmă caracterul puternic dar își păstrează genele sale inițiale ». David Durand, Director de Design al gamei Dacia.

Noile bare de pavilion longitudinale, care poartă inscripția Duster, accentuează caracterul de SUV al autovehiculului, iar noile jante de aluminiu 16’’ cu aspect „dark metal” alături de pneurile « Mud and Snow » dau un plus de dinamism Noului Duster.

În partea din spate, blocurile optice noi reiau linia stilistică a părții frontale, în special prin prezența elementelor cromate. Ornamentul de eșapament cromat, precum și noua inscripție « 4WD », completează evoluțiile de design exterior și reafirmă personalitatea puternică a noului Duster.

Va invităm să ne urmăriți în data de 9 septembrie pe site-ul www.media.renault.com pentru a afla toate celelalte noutăți pe care vi le-a pregătit cel mai recent model din gama Dacia.

6 Responses

  1. SnakeBiteTwo says:

    Facelift minor. Au folosit ocazia introducerii noilor motoare pe gama “SUV” sa faca acest facelift.
    Am inteles ca este un low-cost si ca orice extravaganta costa…
    Ma intreb cat i-ar fi costat totusi sa modifice macar un pic forma farurilor si a barei de preotectie frontala si sa scoata ceva in maniera asta:
    http://postimg.org/image/8j4gs898v/
    http://postimg.org/image/mamwrsfh3/

  2. Catelu says:

    Dacia e “legenda 4×4”. Deci nu Toyota Land Cruiser, nu Land Rover Discovery… ci Dacia Duster e off-roader-ul legendar!

  3. Mihai says:

    Consola centrala arata ca o fata de saltimbanc, batut in cap: 2 ochi (gurile de aerisire), un nas carn (intors discret) si o gura mare (ecranul medianav). Plus, o gusa aiurea…

    Cat de neinspirat poate fie cel care a aprobat imaginea asta urata?

    As face si niste desene, doar ca nu mai am asteptari de la Dacia. Renault, de fapt… Yaccc.

  4. Daniel Driver says:

    Eu cred ca aceasta schimbare este binevanita. Acum arata mult mai fresh si am auzit ca au facut schimbari si la interior: MediaNav, un bord cu design usor schimbat si ceva care trebuia de mult timp facut: comanda pentru geamuri situata pe manerele usilor.

  5. Mihai says:

    Pentru mine, sa apari cu o astfel de ‘schimbare’, trambitandu-l ca facelift e ridicol.

    A fost atat de asteptata modificarea de design, incat multi se vor reorienta. Inclusiv subsemnatul…

    Rusine Dacia.

  6. Ovidiu says:

    Barele de pe pavilion sunt urate ca la Nissan X-Trail iar spatele a ramas aproape neschimbat. Consider ca spatele ar fi trebuit redesenat in totalitate astfel incat Dusterul ar fi putut arata chiar bine.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.