Unitatea comercială Fuel Supply componentă a diviziei Continental Powertrain îşi va concentra producţia de mare volum a pompelor de alimentare cu combustibil în Europa.
Furnizorul global pentru industria auto a construit o nouă fabrică pentru pompe de alimentare cu combustibil şi unităţi de alimentare cu combustibil în Parcul Industrial Ghimbav, din Braşov.
Continental este unul dintre specialiştii de top din lume în alimentarea cu combustibil şi intenţionează să furnizeze aceste produse tuturor fabricilor de automobile din întreaga Europă, direct de la Braşov.
Compania a investit 40 de milioane de euro în fabrica ultra – modernă, unde personalul este în continuă creştere. Cinci sute de oameni vor lucra în această fabrica până la sfârşitul anului.
Printre oaspeții de la ceremonia oficială de deschidere s-au numărat: Dorel Toma, primarul orașului Ghimbav, Thomas Gerlach, consulul general al Germaniei la Sibiu, José Avila, membru al Comitetului Executiv Continental şi şef al Diviziei Continental Powertrain şi Christian von Albrichsfeld, directorul general al Continental Automotive România.
O “unitate integrată”, cu producţie ultra flexibilă
“Din moment ce Braşov este principala noastră unitate de producţie din Europa, se va lucra îndeaproape cu Dortmund şi Bebra,” a declarat Markus Distelhoff, directorul unităţii comerciale Fuell Supply.
“Dortmund este centrul nostru de competență la nivel mondial pentru dezvoltarea de noi tehnologii şi procese de producţie de unităţi de alimentare cu combustibil în timp ce Bebra este centrul nostru de competență pentru pompe de combustibil.
Noua fabrică va fi prima “unitate integrată” a unităţii Fuel Supply în Europa.
“Grupăm trei competențe principale aici: fabricarea de pompe de alimentare cu combustibil electrice, turnarea lor în forme şi asamblarea de unităţi complete de alimentare cu combustibil.
Fabrica are cele mai noi concepte de producţie şi logistică, care îi vor permite să îndeplinească cerințele industriei de automobile de astăzi.
Producătorii de automobile au înmulțit numărul de modele construite în ultimii 20 de ani, astfel încât trebuie să ne asigurăm că procesele noastre de producţie sunt flexibile. În trecut, pe o linie de producţie se puteau face trei modele, dar acum, pe aceeaşi linie în Braşov suntem capabili să producem 16 variante” spune Distelhoff.
Noua fabrică va spori considerabil competitivitatea în Europa pe termen lung. Unul dintre principalele motive pentru acest lucru este orientarea sa consecventă spre calitate.” Desigur, vom pune în aplicare iniţiativa Continental “Calitatea pe primul loc”, şi în Braşov. Toate procesele noastre de producţie sunt conforme cu filozofia noastră – zero greşeli”, spune Distelhoff.
Logistică sofisticată şi stocuri minime
Printre inovaţiile de la această fabrică se numără şi un concept de transport intern care elimină paleţii sau cutiile de carton care ocupă spaţiu în fabrică. Părţile primite, intră în cutii de plastic standardizate pe care un sistem semi – automat le transportă apoi la locurile de muncă.
“Acest sistem de zone libere de paleţi va ajuta să ne scurtăm timpii de producţie şi reducerea stocurilor. De asemenea, fabrica va fi mai ordonată, deoarece nu va fi nici mai mult de împachetat în zona de producţie, reducând astfel riscul de contaminare”, explică Rainer Kehnscherper , directorul general al Continental Powertrain România SRL.
A fost, de asemenea, posibil să se reducă drastic timpul tampon (de obicei circa trei zile de producţie) în eventualitatea unei opriri din lucru. Conceptul de întreţinere este orientat spre Total Productive Maintenance ( TPM ), ceea ce înseamnă că întreruperile nu pot duce, eventual, la o întrerupere extinsă a activităţii.
“Principiul Jidoka, de asemenea, ne ajută aici. Putem localiza motive pentru defalcări în mod rapid şi să le remediem permanent. Braşovul are prima fabrică Continental din Europa, în care se va pune în aplicare Nivelul 2 Jidoka “, spune Kehnscherper.
Pompe moderne de alimentare cu combustibil ajută la reducerea emisiilor de CO2
Fiecare automobil care este alimentat de un motor cu ardere internă are, o unitate de alimentare cu combustibil. În contrast cu pompa injectoare pe motor, pompa de alimentare cu combustibil se află în rezervor, unde motorul este aprovizionat constant cu carburant în orice condiţii de conducere, inclusiv atunci când rezervorul este aproape gol şi în curbe sau în denivelări (în urcare sau în coborâre).
Soluţii inovatoare, cum ar fi pompele bazate pe cerere de combustibil fără perii (de asemenea, fabricate în Braşov) aduc o contribuţie majoră ridicând eficienţa energetică şi, prin urmare, reducând emisiile de CO2 ale unei maşini.
Unităţile comune de aprovizionare cu combustibil sunt, de obicei, calibrate pentru consum maxim, care are loc de fapt, doar în cinci la sută din timp. Prin urmare, ele pompează prea mult combustibil pentru motor şi apoi pompează în exces înapoi în rezervor, ceea ce duce la o remaniere constantă a conţinutului rezervorului.
O pompă de cerere are un dispozitiv de control electronic care calibrează cantitatea exactă de combustibil de care are nevoie motorul. Motoarele electrice fără perii utilizate în pompe au o durată de viaţă deosebit de lungă.
Continental în România
Până la sfârşitul anului 2012, Continental a investit peste 700 de milioane de euro în activităţile din România. Toate cele 5 divizii ale companiei sunt reprezentate în România.
Continental deţine sapte unităţi de producţie si trei centre de cercetare şi de dezvoltate în Timişoara, Sibiu, Carei, Nadab, Brasov şi Iaşi. Continental este partener al unui joint-venture în Slatina şi al unui centru de distribuţie al anvelopelor pentru Europa de Est, în Săcălaz.
Continental are în prezent circa 12.000 de angajaţi în România.Cu o cifră de afaceri de 32,7 miliarde de euro în 2012, Continental se numără printre cei mai importanţi furnizori pentru industria auto la nivel mondial.
Cu produsele sale din domeniul sistemelor de frânare, al sistemelor şi componentelor de propulsie şi de rulare, panouri de bord, soluţii infotainment, sisteme electronice pentru autovehicule, anvelope şi produse tehnice din elastomeri, Continental îşi aduce contribuţia la siguranţa deplasărilor şi protejează clima.
În plus, Continental este un partener competent în comunicarea auto interconectată. Pentru Continental lucrează în prezent în jur de 173.000 de angajaţi în 46 de ţări.
Recent Comments