Se întâmplă uneori, în nebunia şi rutina zilnică, să mai uiţi unele lucruri. Nu aş fi crezut că putem testa o maşină şi să uitam să dăm filmele cu ea, dar s-a întâmplat cu Hyundai i20.
Aşadar, nu mă întrebaţi nimic de maşina asta, că din martie 2013 până acum, e cale lungă, nu mai ţin minte mare lucru.
Ştiu că a consumat puţin, că avea nişte trepte ciudate de viteză, era un facelift parcă, sincer, chiar nu mai reţin chestiunile esenţiale. Bine că le putem vedea pe film…
Noroc că s-a gasit filmul, dintr-o întâmplare, da, greu de crezut, l-am testat, l-am filmat, l-am montat, ca pe urmă să uitam să îl urcam pe Youtube.
Scuze, se mai întâmplă… Mai reţin doar că mi-a plăcut acest i20.
3 cilindrii in linie, 16v? Eu cred ca 12v. Corect?
12v, mi-o fi scapat.
Bună ziua, am gasit o i20 crdi la 65000 km cu un pret avantajos si garantie dar nu stiu nimic despre acesta masina. Imi trebuie ceva care sa fie fiabil si economic in oras, merg mult, 150-200 km zilnic. Este ok, se preteaza bine sau este genul de masina problematica. Motorul este ok, stiu ca la diesel mai sunt.probleme in oras dar ies periodic si se curata dar asa in general din ce sti au avut probleme sau sunt ok.
Multumesc si spor la treaba
E bun motorul si masina e foarte fiabila.
Faci odata video cu skoda octavia?
Nu depinde de mine, am cerut de cateva luni masina si nu am primit decat amanari.
Pe mine nu m-ai nimerit cu nimic din ce zici, poate vorbesti la general.
Pt mine facut in Romania e de preferat. Calitatea produselor romanesti este apreciata in UE.
Clasa lui i20 nu are succes pentru ca e ceva intre mic si mediu. Un i10 ar fi de oras si un i30 ar fi suficient pt deplasari in afara
Am si HB. Cand car bagaje rabatez si banchete.
Hyundai i20 e trocarici pt ca se poate compara cu Logan, dar e mai mic ca dimensiuni si mai slab ca fiabilitate. Eu mi-as lua Logan inainte sa imi iau i20. M-as uita si la Rio, pt ca mi se pare mai bine lucrat !
Uitate atent la calitatea plasticelor din interior daca se compara cu C-Elisee sau Clio !
Nu sunt fan nemtesti sau SH, sunt la a doua masina noua. Fac un prognostic: dupa ce o sa ai Hyundai, mai vb daca o sa iti mai iei tot Hyundai. Prima masina a fost din grupul Hyundai.
Sunt de acord cu tine ca masinile noi sunt exagerat de scumpe. Dar toti vreti masini proaspat aparute, cu motor de 2.0 si dotari de top(xenon, navi). Daca iei o masina la sf de generatie cu motor decent si dotari mici sau medii pretul poate fi accesibil.
Clasa lui Hyundai I20, ma repet, este cea mai vanduta in Europa, prin urmare, are succes. Verifica ultima statistica de vanzari si o sa vezi ca inafara de Vw Golf care face parte din clasa compacta (ca si Hyundai I30), in top 5 vanzari gasesti masini din clasa mica (a lui I20), si anume: Fiesta, Corsa, Clio, Polo. Deci, clasa lui Hyundai are mare succes chiar si in Romania, de curand. Tocmai pentru ca este intre mic si mediu si cei mai multi dintre noi nu-si permit 2 masini, clasa mica este o solutie de compromis (intre masina de oras si de drum lung).
Iar Hyundai nu mai este ce a fost. Daca tu ai avut Hyundai prima masina si nu a fost de calitate, probabil nu a fost din serea “I” unde calitatea a crescut simtitor.
am Ceed de nou si calitatea crescuta simtitor e cel mult la nivelul sumei mici platite la achizitionare. nu am fost multumit de masina cum sunt de masina noua japoneza.
uitate pe forum hyundai sa vezi ce probleme sunt si cam cate sunt la i20.
Intr-adevar Logan este o masina mai adaptata pentru drumurile din Romania si poate mai fiabila la suspensii dar in rest nu cred ca Hyundai ar fi mai putin fiabila. De fapt, Hyundai a fost clasat pe locul 1 pentru calitate de Autobild Germania in 2008. Cum Dacia a crescut enorm asa au crescut si coreenii.
Si sa ne intelegem legat de plastice. La clasa asta si la masini low cost nu gasesti materiale de calitate in interior. Daca vrei plastic moale nici clasa compacta nu se prezinta satisfacator, poate doar deasupra bordului unde oricum pentru mine nu conteaza (sau poate in versiuni de top la kia ceed, I30, Opel Astra si Vw Golf). Si aici ma refer din nou la plasticul dur de pe consola centrala unde iti poti sprijinii piciorul la un drum lung si la materialele folosite la fetele usilor. La logan de plastic de calitate nu poate fi vorba si nici la C-Elysee, Clio sau I20
locul 1 de calitate se ia pe banii din publicitate si in Germania, ca oriunde in lume.
Forumurile Hyundai zic o alta poveste despre calitatea i20 si Hyundai in general.
Panoul usii la i20 mi se pare la un nivel poate chiar mai jos decat Logan. Masina se simte mai ieftina.
Ok. Iti respect parerea si poate ca ai dreptate in privinta plasticelor. Dar eu cred totusi ca Hyundai a crescut mult si clasa din care face parte I20 nu poate fi catalogata ca trocarici.
daca comparam i20 cu Polo desi pretul este enorm la Polo?
daca il comparam cu Kia Rio, tot pierde la ceva distanta.
Nu e trocarici, dar e una din cele mai slabe calitativ din clasa din care face parte, dar e ieftina la bani.
Si apare din nou sintagma nemicitoare “facuta in Turcia”, Vezi Doamne facuta in Romania este mai de preferat.
Intr-adevar clasa asta nu are succes la noi. In primul rand nu este sedan ca sa semene cu dacia 1310 si sa separam porcul din portbagaj de restul masinii. In al doilea rand nu incapa soacra cat casa pe bancheta din spate cu cineva langa ea.
Mai intervine si faptul ca Hyundai nu-i marca germana si gata o putem cataloga trocarici desi la banii pe care ii dai pe ea este o masina corecta, bani pe care oricum nu-i avem majoiritatea dintre noi si ne luam Passat cu 300.000 km din germania si avem limuzina.
Natia fiind impartita in cei multi care vor masina germana si cei care desi vor tot nemteasca nu au curaj si isi iau Logan nou ca asta ii cel mai ieftin. Restul masinilor noi ni se par exagerat de scumpe. Asa nivel de trai, asa mentalitate!
Bravo Adi… Asa este.
Mentalitatea vine din nivelul de educatie. in ziua de azi daca ai iphone sau galaxy s15000 luat in rate si eventual un biamveu sh caruia nu esti in stare sa-i faci plinul ti se pare ca numai taranii dau bani pe un logan sau hyundai, in cazul de fata, nou.
Mai bine Logan decat asta! In nici un caz masina SH.
Mi se pare trocarici prin calitatea finisajelor si a ansamblarii defectoase. Forumul Hyundai e plin de problemele modelului i20 facut in Turcia.
@Mihai replica asta o aud la multi si desi nu-mi place, e cam adevarata. Dar probabil pentru multi conteaza faptul ca este noua si arata destul de bine.
Daca si asta e masina… sa ma ierte Dumnezeu.
Vorbim de cel mult un trocarici… Cumpara lumea matiz si alte caricaturi, dar pe vremea aia alternativa nu prea aveai, in afara de dacia 1310.
In ziua de azi la banutii astia iei o masina adevarata la mana a doua.
In exeplele date de mine cand vorbeam de plasticile moi am gresit cand am scris Ford Focus am vrut sa spun de Mondeo care are plastice moi si pe consola centrala.
Referitor la ceea ce spunea Mihai, parerea mea este ca nu putem compara mere cu pere, adica pretul maisinilor noi cu pretul celor second hand. Cat costa o masina “adevarata” noua?
Iar I20 nu are nici o legatura cu Matiz, iar clasa din care face parte “clasa supermini – sau mica” este cea mai vanduta clasa in Europa. Masinile din clasa asta isi fac treaba in oras si pot parcurge si un drum mai lung, chiar si pe autostrada, adica in Romania acopera 99% din necesitati.
Si mie imi plac masinile din clasa compacta sau medie pentru ca nu vreau masina de oras, dar a spune ca masinile din clasa mica sunt “trocarici” mi se pare exagerat ele au un target bine definit in care daca te incadrezi nu renteaza sa cumperi o clasa superioara.
Multa lume vorbeste doar ca sa se afle in treaba…..Decat un jaf german la mana a doua caruia nu-i cunosti istoricul de service, mai bine un “trocarici” nou. Am condus I20 (3 zile in Creta, inchiriat de la Prima Automotive). Am ramas placut surprins de forta motorului si usurinte ca care demara in treapta mare fara a fi nevoit sa schimbi in treapta inferioara. Hyundai si Kia fac fata cu brio competitiei europene, cam in mai toate segmentele de piata. In multe privinte sunt peste suratele germane. De cele franceze, nici nu poate fi vorba. Renault, Citroen si mai putin Peugeot, chiar sunt mult sub coreence.
Pentru ca este cel mai nou review postat revin cu o obsesie de-a mea. As vrea ca atunci cand prezinti interiorul sa analizezi spatiul pentru genunchiul dreapta de langa consola (evident daca consola este proeminenta aceasta va fi mai mic – sigur, in functie de clasa masinii) si duritatea plasticului de pe marginea consolei de care deseori, la drum lung, ne sprijinim genunchiul.
Cele mai bune plastice in acest sens le-am gasit la Opel Astra G, Octavia III si Ford Focus care prezinta plastice moi sau spuma polyuritanica moale (cazul lui Astra) pe partea laterala a consolei centrale. Sincer, pentru mine aceste aspect este foarte important si mi-ar placea sa fie mentionat intr-un review asa de detaliat precum numai la tine am vazut.