Au avut Logan Van şi s-a vândut bine, era logic ca Dacia să vină cu ceva serios pe piaţa utilitarelor mici, însă Dokker a picat ca un trăznet.
Arată foarte bine, e practic, ieftin, cu motorizări fiabile şi economice, ba mai mult, până şi Mercedes şi-a pus stema pe o maşină de origine franceză, practic soră cu Dokker, ceea ce ne spune că Renault a câştigat pariul pe acest segment.
Aşadar, Dokker, nume predestinat, te duce cu gândul la docherii din port, care cărau zilnic mărfuri grele, ei bine, şi Dokker o face.
Mi-a plăcut mult interiorul, cu ergonomie superioară celorlalte modele Dacia, cu multiple spaţii de depozitare, vesel şi practic, cu un bord bine antifonat, chiar dacă nivelul sonor e ceva mai ridicat decât într-un MCV, de exemplu.
Ai spaţiu de incarcare mare, uşi culisante şi pe stânga şi pe dreapta, portiere asimetrice spate (mare avantaj în oraş), suspensia tipică Dacia, fiabilă şi confortabilă, plus un preţ indecent de mic pentru o maşină care practic produce bani, nu doar îi consumă.
Din punctul meu de vedere, Dokker rămâne varianta numărul 1 pentru micile afaceri, dar şi pentru marile companii cu flote de utilitare de ordinul sutelor de bucăţi. Şi acest lucru se vede deja în stradp, marea majoritate a utilitarelor noi sunt Dokker.
E un alt mare succes Dacia…
felicitari pentru promovare, Dacia sa schimbat in ultima vreme.Raport calitate pret merita.
Multumesc frumos!!!
Nu-mi spune ca era cainele tau si l-ai pierdut…
Langa ce localitate erai Robet, cand a aparut catelul?
Mavrodin, Dambovita.
felicitari pentru tot ce faci.Tine-o tot asa.Multumim
Felicitari! Deja ma uimesti la ce intervale scurte ai postat ultimile 3 teste! 🙂 Tine-o tot asa!