Renault Fluence 1,6l dCi Privilege

O să gasiţi multe modele Fluence pe turaţii.ro, de la versiunea Passion, până la versiunile mai recente, 1,5l dCi EDC sau 1,6l CVT X-TRONIC.

Era firesc să încercăm şi noul motor diesel, 1,6l dCi, pe o caroserie de Fluence. Evident, după atâtea serii de filme cu Fluence, nu am mai filmat în detaliu, ci doar chestiunile esenţiale…

Cum se mişcă şi cât consumă Fluence cu noul 1,6l dCi, aflaţi din acest film făcut de noi în decembrie 2013.

Eu sunt încă adeptul versiunii 1,5l dCi, în combinaţie cu EDC, dar numai pentru cutia EDC. Altfel, motorul de 1,6l dCi e net superior.

Apreciaţi şi voi, dacă se comportă bine sau nu, dupa ce vizionaţi filmul…

8 thoughts on “Renault Fluence 1,6l dCi Privilege

  1. Tudor P.

    Robert ce parere ai ? Pe viitor poate o sa-l vedem pe Renault. http://www.topgear.ro/masini/nissan-produce-un-super-motor-de-1-5-litri-6917.html

  2. io

    ok, multumesc de raspuns

  3. slVW

    @Robert

    Merci de răspunsul prompt!

  4. io

    interesant motor,am urmarit cu atentie si ceed ul tot de 1.6 128 cp,acolo consumul era de 5,4 % vara ,aici ai 1,6 130 cp ,consum de 5 %iarna,in plus spui ca motorul se simte facut mai mult pt performanta,care dintre aceste motoare ar fi mai performant,fiabil ,ma rog mai bun ?(vreau sa mi iau un ceed sau un megane/fluence cu acest motor,nu sunt hotarat inca ,o sa fac si un drive test cu amandoua,oricum parerea unui specialist conteaza)

    • turatiimaster

      Ceed-ul e mult mai spectaculos, de la design la functii si nebunii, are o motorizare foarte buna (eu am ceed-ul vechi si motorul diesel de 1,6 este superb ca agrement si consum) dar cred ca motorul dCi e mai bun, are 320 Nm fata de 260. Strict pentru masina si multumit de motor as lua ceed, daca vrei motorul cel mai bun, eu zic ca la ora asta e cel de Renault (cel de la Opel nu l-am condus, nu ma pronunt).

  5. slVW

    Motorul acesta e cel puţin interesant din toate punctele de vedere. Poate nu ar strica un material despre chip tuning. Merită sau nu merită?

    Nu vreau ceva extrem însă aş fi încântat ca un 1.6 Tdi stoc de 105 CP şi 250 Nm să fie dus la 130 CP şi vreo 300 Nm, asemeni acestui dci.

    Aş vrea o părere competentă privind riscurile acestei operaţiuni, nu amatorisme!

    • turatiimaster

      E foarte simplu, il cauti pe Dragos Voinea de la TCM Turbo, spui ca ti-am zis eu sa te duci la el, si iti face el ce trebuie. El e cel care se ocupa si de vwforum.ro, deci stie exact cu ce se mananca masina ta. Merita chiptuning, daca ti-l face cine trebuie (recte Dragos), eu am avut 2 masini facut de el si sunt alte masini (de la 82 la 120 CP si de la 90 la 126 CP), prima are 120 000 km si merge ceas (e la alt proprietar acum).

  6. ccc

    Eu zic ca consumul este bun, avand in vedere ca e iarna si are anvelope de iarna.Imi place acest motor, aceasta masina si testele tale 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.