Ssangyong Rexton W 2,0L E-XDi DLX Plus 4WD

Ssangyong Rexton W 2,0L E-XDi DLX Plus 4WD

Ssangyong Rexton s-a dovedit o surpriză plăcută. E mai capabil şi rafinat decât ai crede, având totodată şi minusuri incredibile pentru un vehicul modern.

În mod clar, Rexton oferă capabilităţi impresionante în teren accidentat, plusând cu un motor excelent şi o transmisie automată corectă şi luxoasă în comportament.

Suspensia spate cu 8 braţe, independentă, face ca mersul pe câmp să semene cu mersul pe o şosea asfaltată. Păcat că nu e disponibilă decât la versiunea de top…

Să nu ai computer de bord la o asemenea maşinărie, chiar n-am crezut. L-am căutat, dar nu e. Lista de dotări standard e foarte bogată, dar nu conţine şi acest important indicator.

Una peste alta, monstrul de peste 2 tone e suficient de dinamic şi, fără îndoială, impunător.

Se simte bine pe şosea, dar cred că în afara civilizaţiei îşi arată cu adevărat puterile…

La circa 30 000 euro, nu prea găseşti ceva comparabil.

85 Responses

  1. braviceanu sebastian says:

    posesor Rexton 2.7 xdi ( 2006 ) , cutie automata

    mentionez doar cateva aspecte :
    – construit casa vacanta teren accidentat , material transportate REXTON + platforma 6m
    – fantana cu tuburi 800 mm ; cand au venit oamenii au ramas in panta blocati ; remorcat camioneta + tuburi beton ( 5 buc ) – pornire din rampa
    – traseu montan Polovragi – Potimanu , drum forestier , drum facut de TAF
    – pescuit Dunare , noroi , tras peridoc barca
    – cursa Craiova Sighet si retur , cod protocaliu ninsori , drum foarte greu de noapte
    – eu sunt pe la 110 kg , iar confortul la volan pe drumuri lungi ( + 500 km ) excelent

  2. cecilia says:

    Buna ziua,

    Un test la noul Rexton 2017-2018 pe cand? Chiar ma intereseaza masina si vreau sa achizitionez una…

  3. Tyko says:

    Salut,am un Rexton 2007,motor 2,7,la fel ca si colegul de mai sus,am o mica prblema.Pornesc,plec totul ok,dupa ce ajung la 100 km se aprinde in bord CECK, si nu mai are putere,daca vreau sa accelerez,o fac ,dar in timp masina prinde viteza,opresc masina,se stinge CECK,am fost peste tot,fiecare are parerea lui,si la o reprezentanta SSANGYONG am fost,aceeasi pb,ba un senzor,ba un mic furtun…..defectul ramane,in rest pot spune ca am o masina SUPER,nu ma deranjeaza prea tare defectul asta,pt ca nu e de la motor,dar totusi as vrea sa o pun la punct,mi am dat si eu cu pararea,ma scuzati pt deranj,dar pt calitatea masinii,spun doar atat,EU UNU SUNT SUPER MULTUMIT.

  4. Ștefan says:

    Mi-am luat Rexton, full fără trapă și navigatie, mașina este și se comportă exact ca în prezentare.
    Da, nu e testată euro NCAP însă e tanc, construcție old school, șasiu separat , reductor, mai sunt câteva așa, le numeri pe degete: Land Cruiser, G Classe, Wrangler, Patrol, mașina merge pe oriunde ceea ce dovedește robustețea construcției. Ieși de pe șosea cu un suv și imediat îi vezi limitările. Off roader-ul ca și clasă de mașini e altceva, nu are legătură cu suv-urile. Probabil Rexton nu e pentru toți, nu este pentru România, pentru români, dacă nu e merțan sau benveu tot degeaba, da știu, Italia e plină de Rexton și deja și de Tivoli dar italienii sunt niște cretini de aia Italia e unde e și România unde e.

  5. Alex says:

    Cand vad atatea comentarii…ca este mai urata decat ML, mai urata decat x5, etc. Voi pur si simplu nu intelegeti, ciobanilor, carei categorii de oameni se adreseaza! Mergeti si luati X5 uri si Ml uri din Germania ca sunt mai bune! Eu personal ma uit la Rexton pt ca acolo ma incadrez cu bani pentru un SUV, pentru ca nu imi permit impozitul si asigurarea la un ML sau X5 sau orcare alta masina care are o capacitate cilindrica peste 2500 cm3! Acestei categorii se adreseaza Rexton ca si Dacia si multe altele. Va urasc pe voi care va luati tot felul de cazane din strainatate le inmatriculati in *Congo* si veniti sa comentati pe forumuri sau diferite site-uri de specialitate masini ca Rexton.

    Felicitari pentru review, este unul dintre cele mai complete vazute de mine!

  6. Florin Lamban says:

    Dar despre kyron ce parere aveti?..

  7. Florin Lamban says:

    Lamuritima si pe mine , rexton-ul e o masina buna sau nu ? Ca nu mai înțeleg

    • turatiimaster says:

      E o masina buna, la banii aia, filmele sunt destul de explicite, zic eu. Are minusuri, dar pentru un anume tip de client, e o super masina.

  8. zaharia says:

    Buna ziua,
    Am un Rexton din 2007, motor 2,7 xdi facelift. Ideea este ca am o problema grava care din pacate in Romania inca nu am gasit pe cineva sa o rezolve. Respectiv, senzorul HDC se aprinde in bord pe culoarea rosu/eroare, iar cutia se blocheaza in treapta D. Efectul, masina nu mai schimba treptele. Am patit prima data acum 1 an, am stat cu masina pe bara deoarece nu reusea nimeni sa ma ajute. Am gasit pe cineva, care a spus ca este de vina cutia, am schimbat-o iar la interval de 3 luni problema a reaparut. Ma poate ajuta cineva? Va rog frumos. Zaharia 0724.948.921

    • turatiimaster says:

      Am trimis mesajul dvs. la Ssangyong, o sa fiti contactat.

    • Alex rxt says:

      Salut ai rezolvat problema cu senzorul hdc care se aprindea roșu ? Și dacă da te rog sa îmi spui dacă vrei ce ai făcut mai exact

    • Alex says:

      Salut ai rezolvat această problemă?

    • Kyron ll says:

      Salut ai rezolvat problema cu senzorul hdc care se aprindea roșu ? Și dacă da te rog sa îmi spui dacă vrei ce ai făcut mai exact…

  9. Mihnea Alexandru says:

    Multumesc Robert,

    prin review-ul tau m-ai ajutat sa descopar o masina care ofera foarte mult si cand spun acest lucru, ma refer nu numai raportat la costurile de achizitie.

    Consider ca este o foarte buna masina de familie, regasesc in ea tot ce iti trebuie cand pleci la drum cu o familie numeroasa (am 3 copii).

    Am cumparat una pentru familia mea si abea astept sa fie livrata.

    In plus, costurile de intretinere ale acestei masini cu motor de 2 l(impozit, asigurare, consum) ti le poti permite chiar daca poate iti pierzi functia la varful unei ierarhii ori mai dai vreodata gres in deciziile de afaceri. Dar acest lucru il considera, din pacate, prea putini.

  10. Catalin says:

    In primul rand, felicitari lui Robert pentru review. Este ceva munca in spatele acestor filmari. Si, zic eu, si obiectivitate, am vazut subliniate si plusuri si minusuri ale masinii.
    As vrea si eu un sfat: as vrea sa trec la 7 locuri, din motive de familie. Rexton imi suna bine (arata bine la exterior, pot trai cu interiorul, chiar si fara computer de bord si cu randul 3 de locuri mai incomod). Nu prea cred insa sa fac off-road in mod constant. Asa ca ma intreb daca sa dau banii pe un Rexton nou (sau poate SH din Germania, ca am vazut ca se gasesc) sau, la aceiasi bani, sa caut ceva mai putin off-road sau chiar un off-road la SH. Parca ideea de a avea un Rexton nou, cu suficiente optiuni (da, fara computer bord) si cu capabilitati bune off-road ma indeparteaza totusi de alte optiuni. Cu alte cuvine, am destule lucruri bune si o masina noua pentru un pret bun.

    • turatiimaster says:

      Eu as lua Rexton, cutie automata, fara trapa si navigatie, te duce la vreo 30 000. In banii astia mai sunt si alte alternative de 7 locuri, daca nu ai nevoie de 4×4 poti lua si alte variante cu 7 locuri. Nu recomand off-road SH, bagi bani pe urma de te linistesti. Ia un Rexton nou sau cauta una fara 4×4 cu 7 locuri, din alta clasa, mai sunt (Grand Scenic, chestii din astea).

  11. L says:

    Buna ziua,
    Un test cu Ssangyong ACTYON SPORTS va fi?
    Mi se pare o masina mult subestimata fata de cea ce poate face pentru pretul ei; si nu se gasesc multe teste cu aceasta masina.
    Bafta!

  12. georgescu says:

    Ce parere aveti despre Ssangyong Actyon Sports?

    • turatiimaster says:

      Sper sa apucam o filmare si cu Actyon Sports, e ciudatel ca aspect si e singurul pick-up cu suspensie fara foi de arc pe spate – deci mai putin utilitar dar mai confortabil.

  13. georgescu says:

    Testul cu navara cand apare?

  14. Tudor P. says:

    Noul Duster il vei testa ? Stiu ca l-ai condus deja, doresc un test detaliat. Abia astept ! 😀

  15. Rene says:

    Salut Robert,

    Cum stă această maşină într-o comparaţie directă cu jeep Wrangler Unlimited (deci versiunea de Wrangler cu 4 uşi şi portbagaj mai mare)?

    Mă interesează capacităţile offroad, confortul, dotările… Jeep-ul ar fi cam 36 000 de euro, faţă de Rexton 30 000. Deci 6 000 de euro în plus, dar oare merită?

    Mulţumesc anticipat.

    • turatiimaster says:

      Daca vrei off-road extrem sau preponderent off-road, cu pregatiri suplimentare, Jeep Wrangler, pentru o masina normala dar foarte competenta in off-road, merge Rexton. Jeep este altceva, numai faptul ca are o pregatire la interior care sa iti permita sa o speli cu furtunul in caz de noroire, spune destul despre cei carora li se adreseaza Jeep. Pentru utilizare extrema Wrangler, altfel Rexton.

  16. Cristian says:

    Andi, chiar nu am deloc deaface cu domeniul auto, deci nu am nici un interes sa fac nici reclama si nici contra reclama. Este chestie de gust. Mie personal i-mi place. Luand in calcul pretul mi se pare ca de acesti bani este masina noua de teren care ofera cee mai multe lucruri. Asta nu inseamna ca este perfecta sau ca nu este loc si de mai bine. Dar, repet la banii astia eu sunt multumit.

  17. Tudor P. says:

    Alex pari un om extrem de fustrat. Robert a fost mereu impartial, a spus si ce este bine si ce nu la o masina. Obiectiv nu poti sa fii 100%, asta inseamna sa fii robot, sa nu iti dai cu parerea deloc. Trebuie sa ai probleme cu capul sa zici ca o masina noua are defecte. E noua, cand o testezi cateva zile ce defecte sa evidentiezi? Dupa cateva mii sau zeci de mii de km te poti lovi de anumite defecte. De asemenea, daca gasesti un defect la o masina noua nu poti generaliza, sa zici ca toate au asa ceva. Asta daca vorbim de defecte.
    Ca o masina are sau nu ceva inseamna minus sau plus nu defect, iar aici e relativ, unuia poate ii place, altuia nu, deci nu se considera defect acest lucru. Daca nu iti plac aceste prezentari, nu te mai uiti, dar nici nu te baga in seama cu astfel de acuze nefondate. Abia cand o sa platesti pentru vizualizare atunci sa comentezi. Oricum, te contrazici singur. Cica “esti platit” dar “le lauzi pe toate”. E grav atunci cand cineva lauda unele marci si le denigreaza pe altele in mod agresiv.

  18. Cristian says:

    Modelele mai dotate de Rexton, la fel ca si Chairman nu se comercializeaza in Europa.
    Felicitari Robert am vazut marea majoritate reviewrilor facute de tine si cele vechi si cele mai recente. Inafara faptului ca se vede o evolutie foarte mare fata de primele reviewri se vede si o documentare si date mult mai amanuntite despre respectivele masini. Parerea mea este ca sunt cele mai bune la ora actuala si cele mai impartiale din cate am citit la noi in tara.
    Felicitari Robert, ai facut o treaba grozava.

  19. Cristian says:

    Buna ziua.
    Am vizionat cele 3 filmulete si am citit cu interes tot ce s-a scris aici. Am cautat peste 3 luni o masina cara sa se incadreze pana in 25.000 euro, fiindca nu vroiam sa bag mai multi bani intr-o masina. Am am fost extrem de nehotarit, habar nu stiam ce vreau, stiam doar ca trebuie sa fie 4×4, sa fie cu garda cat de cat inalta (masina era pentru sotia mea si la noi in curte trebuie sa intri trecand peste niste borduri tesite foarte inalte), sa fie fie buna si de mers in concedii cu cei doi copii pe care ii avem, sa aibe un consum si cheltuieli ulterioare de intretinere cat mai mici. Am umblat pe la toate reprezentantele auto si inafara de Kia Sportige si Nissan Qasqai+2, din masinile noi, nu prea mi-a placut nimic. Ulterior le-am taiat si pe aceste doua de pe lista, Kia Sportige fiindca avea prea putin spatiu in portbagaj, iar Nissanul pentru cheltuielile ridicate de intretinere maiales dupa expirarea garantiei. Am cochetat foarte serios chiar si cu ideea de a cumpara un Audi Q5 sau un BMW X3, la mana a doua, insa la banii astia nu am gasit decat masini cu o vechime de cca 3-4 ani si cu peste 100.000km, sau care aveau km ceva mai putini dar cu dotari extrem de putine. In una din zile am mers la Cluj-N. la reprezentanta Subaru, vroiam sa vad care este cel mai mic pret la care as putea cumpara un Forester de la ei. Era prea scump pentru cati bani eram eu dispus sa platesc. La ei am vazut pentru prima data noul model de Rexton (Rexton W)si mi-a placut cum arata, insa desi au incercat ei sa i-mi explice ca nu este o chinezarie asa cum aveam eu impresia, nu au reusit sa ma convinga. M-au rugat sa ies intr-un test drive sa vad cum se comporta, dar am refuzat, fiind convins ca nu-mi doresc aceea masina. Ulterior am dicutat cu un foarte bun prieten care este un fel de enciclopedie auto si i-am povestit ca am vazut noul Rexton si ca vizual mi-a placut, insa eram dezamagit de marca SsangYong, de care auzisem doar povesti de genul (ce-a mai urata masina, chinezarie, copie chinezeasca….), o ora mi-a vorbit despre istoria Ssangyong si despre Rexton, despre sasiul independent si extrem de solid (care din spusele lui ar trebui sa il ajute mult si in cazul unui accident). Mi-a dat exempliu un alt prieten bun de al lui care are un Rexton (modelul anterior cu motorizare de 2.7) si care in paralel mai are si un BMW X5. Cu BMW-ul umpla sotia lui, iar el umbla cu Rextonul. Ei locuiesc undeva in judetul Neamt si iernile sunt cu destul de multa zapada pe acolo. Spunea ca de mai multe ori a fost nevoit ca sa traga cu Rextonul BMW-ul care se impotmolise in zapada si ca prietenul sau ii povestea despre Rexton ca despre o masina deosebita si ca nu sunt multe masini care sa ii poata lua fata in conditii de drumuri dificile. Asa ca m-a sfatuit sa mai pun niste bani si sa i-mi cumpar un Rexton nou fiindca nu o sa regret. Am mai intrbat cativa posesori mai vechi de Rexton cum sunt de multumiti de masinile lor si spre marea mea uimire mi-au vorbit cu mare respect despre masinile lor, spunandumi numai lucruri frumoase si laudandum-mi foarte mult rezistenta acestor masini. M-am documentat puternic si de pe internet si pana la urma am devenit de Craciun posesorul unui Rexton W. modelul 2,0L E-XDi DLX Plus 4WD insa cu cutie de viteza manuala cu 6 trepte nu automata. Masina aceasta am cumparat-o mai mult pentru sotia mea si ea nu a vrut nicicum cu cutie automata (parerea mea este ca meritau cei 2000 de euro in plus cat costa ce-a cu cutie automata), asa am iesit la 28000 euro cu acest model. Pana acum am 1800 km facuti cu ea. Am facut calculul la cat consuma, facand plinul inainte de pornire si refacand plinul la sfarsit. Consum strict in oras (prin Cluj-Napoca), a iesit 10,3%, ulterior am facut un calcul si pentru un consum mixt oras – extraurban si mi-a iesit 8,2%, pana acum nu am avut ocazia sa o testez strict la drum intins, dar trebuie sa fie undeva sub 8%. Sunt extrem de multumit ca am ales aceasta masina, sper sa fiu la fel de incantat si peste 5 ani cand v-a expra garantia. Mentionez ca aceste masini au o garantie de 5 ani de zile cu intretinere gratuita pe aceasta perioada, deci nu trebuie sa platiti nimic cand mergeti la revizii, cheltuieli aveti numai cu lichidul de parbriz si cu motorina. Eu consider un mare avantaj ca timp de 5 ani sa nu ai deloc cheltuieli de intretinere. Referitor la ceea ce nu ii placea la Robert Adam la Rexton si anume ca nu au versiune cu 5 locuri, vrau sa ii spun ca bancheta din spate impreuna cu cutia de depozitare (care ajuta sa se formeze aceeasi inaltime in portbagaj), pot fi scoase si atunci Ramane un Rexton cu 5 locuri si spatiu maI mare. Nici mie nu i-mi place ca nu are computer de bord, dar se poate trai cu asta. Am condus si modelul cu cutie automata si cel cu cutie manuala, cel cu cutie manuala este mai rapid la demaraj, insa cel cu cutie automata este mai comod si elegant. Am bele modele au avantaje si dezavantaje, depinde de gusturile fiecaruia. Am vazut ca sunt multi porniti vehement impotriva acestei masini, sunt convins cu nu au vazut decat in poza aceasta masina, ii rog cum a focut-o si Robert, sa mearga sa faca un test cu ea si pe urma sa vina si sa scrie, ” am fost, am testat-o si nu mi-a placut deloc”. Exista si alte variante mult mai dotate de Rexton (pornire la buton, deschderea usilor avand cheia in buzunar…. Apropo, ati vazut de ce sunt instare cei de la Ssangyong, ati vazut ce limuzine fac ? Uitativa la Chairman W si vedeti daca vi se pare o chinezarie. Tot cu tehnologie de la Mercedes, usi care se inchid cu vacum ( daca o apropii se inchide singura… http://www.smotor.com/en/SHOWROOM/chairman_w/index.html

    • Andi says:

      Si la care reprezentanta zici ca lucrezi? 🙂 Ca povestea imi suna prea cunoscuta! 🙂

    • cecilia says:

      Buna ziua,
      Am citit cu interes comentariul dv.Intentionez sa-mi cumpar noul Rexton 2017,am facut un drive test si am ramas impresionata de aceasta masina!La fel,am cautat si eu un suv 4×4 ,am fost pe la multi dealeri auto,am vazut si SH ,( ma oprisem initial la Nssan Xtrail -35000 euro)(dar la fel nu am gasit nimic sub 30000 de euro cat eram dispusa sa dau pt o masina.Intamplator am dat pe net peste o reclama la Ssangyong si in ziua urmatoare am si fost la dealer si am si mers cu ea.Masina e bestiala,puternica-2,2 ,transmisie automata _se plateste in plus 2000 euro-177 CP ,aici ma cam incurca pretul ,in jur de 33000 euro…Cum se comporta masina dupa 3 ani de cand o aveti si cam ce costuri aveti la intretinere?RCA,Impozit si altele?Recunosc ca mi s-a cam pus pata pe aceasta masina,mai ales ca ea corespunde la fix cerintelor mele,adica porbagaj mare si posibilitatea sa iasa pe orice drum ….Sunt putin in dubii privind cutia de viteze,pana acum am avut doar manuala-am un RAV4 din 2005-nu am condus niciodata automata si mi se pare cam puturoasa la demaraje. In rest are pe ea tot ce se poate de la navigatie la buton start/stop engine…Un sfat ar fi binevenit!Multumesc!

  20. zaibăr says:

    apreciez curajul de a face un review la o asemenea mașină :-): într-o țară în care deciziile de cumpărare se iau în majoritate irațional (mașina e mijloc de parvenire și simbol de statut), e fieful mașinilor germane și orice vine dinspre est e privit cu superioritate și neîncredere.
    ca om care a călătorit și trăit prin Asia, pentru haterii de mai sus: ciocu’ mic și joc de glezne.

    aștept review-ul cu următoarea mea mașină, duster facelift. sper că insiști în detaliu la interior 😀
    (și pentru hateri, da, sunt volvist, și da, vreau dacie, și da, T4-le dă fum la doi-zero tedei și 320de-uri, nu mai călcati atât pedala aia)

  21. ionut says:

    Eu tot nu inteleg atatea comentarii inutile fiecare is cumpara ce isi permite si ii place.Si mie mi-ar place nu X6 sau un Mercedes,Audi dar au niste preturi enorme intradevar au calitate frumusete tot ce iti poti dorii dar pe bani multi.Din acest motiv cumparam autoturisme coreene,chinezesti sau alte marci care ofera un raport calitate pret mai accesibil.Cu stima

  22. Dorian says:

    O masina mare, frumoasa, merita luata in seama.

  23. Alex says:

    Prietene ai inceput sa le lauzi pe toate, pe lovele sau pe gratis din pasiune?

    • turatiimaster says:

      Daca nu esti multumit de prestatia mea, poti sa iti ceri banii inapoi.

      • Andi says:

        Buna asta! :))

        Unii ar vrea sa le fie totul oferit gratis! Altii sa munceasca si sa-si consume timpul lor… Daca se poate sa fie scoase si reclamele, ca incurca! 🙂

      • Alex says:

        Pai daca era si pe bani, era ca si cum as fi platit sa ma uit la reclame, poti sa spui la inceput ca acesta nu este un explicit video ci o reclama la x autovehicul, si atunci este de inteles ca o lauzi.

        • turatiimaster says:

          Desigur, la tine si daca era pe bani era ca si cum e gratis. Nu vreau sa comentez mai mult, daca tu crezi ca e reclama, sa fii sanatos, din pacate pentru mine a fost pe gratis. Am facut 500 de filme, cu mare succes pe Youtube, era timpul sa vina cineva sa imi spuna ca gresesc.

  24. Bogdan says:

    Salut Adrian.
    Vreau sä vedem Seat Leon FR , prezentat de tine, (Munca ta nu se comparä cu cea a concurentei. as fi foarte bucuros sä ceri un leon pentru teste .)

    • turatiimaster says:

      Banuiesc ca mie mi te adresezi, nu ma numesc Adrian, ma numesc Robert Adam, scrie si pe filme.

      Daca o sa gasesc o portita la Seat, vom testa si masini de la Seat.

      • Bogdan says:

        SCuze Robert. dau un miel si berbec dacä trebuie. am confundat numele. sigur cä la tine mä refeream. .
        dacä ai merge la dipmotors brasov, sunt sigur cä ai obtine un Leon pentru teste dar bänuiesc cä -ti este peste mäna drumul la Brasov.

      • Alex says:

        Vrei sa spui: Daca imi da si seat bani sa le laud masinile o sa avem si un seat la prezentare. Reclame, reclame, lauda mare, adevarul nu mai exista, exista doar fraieri care sa cumpere.

        • turatiimaster says:

          Urmatorul comentariu in stilul asta si iti banez accesul. Eu nu cer bani ca sa prezint masinile, asa ca stai in banca ta. Sunt altele sursele din care ma finantez si am si decenta sa nu cer bani pentru a accesa aceste filme – desi ca sa mai cresc calitatea publicului, ar trebui sa introduc o taxa, sa nu isi mai permita oricine sa isi dea cu parerea despre munca altuia.

          Cat despre Seat si alte marci care nu sunt prezente aici (gen Volvo, de exemplu), altele sunt cauzele: de Seat si Skoda ma rog de aproape un an sa iau masini (fara sa cer bani cum crezi tu, doar masina spalata si cu rezervorul plin – sau stai, ar trebui sa bag eu si combustibil, sa le si spal si sa muncesc si 3-4 zile la filme – ca sa te bucuri tu ca nu e reclama), iar Volvo nu da masinile cu rezervorul plin, ca atare nu iau masini Volvo.

          Si daca tu, in mintea ta, chiar crezi ca la Rexton a fost reclama, fa un drive-test cu unul si apoi mai vorbim…

          • Alex says:

            Eu nu spun ca Rexton este o masina proasta, dar prea le lauzi pe toate, si inca ceva as prefera sa platesc un abonament aici dar sa le vad si defectele nu numai partile bune. Iar cu banatu este inutil ca intru cu proxi cu un alt ip.

            • turatiimaster says:

              Ti s-a parut ca la Rexton nu am enumerat defectele: nu are computer de bord, portbagaj mic si incomod din cauza modului de pliere al locurilor din spate, interior discutabil la calitatea materialelor, performante de accelerare destul de modeste, plus altele, daca urmareai cele 3 filme ai fi regasit toate astea. Si pentru mine a fost o surpriza ca masina s-a prezentat atat de bine desi am prieteni cu Rexton si stiu ca au fost fiabile, totusi nu am considerat-o niciodata ca fiind o masina veritabila. Pana acum, as da banii pe Rexton fara probleme, decat sa imi iau Passat sau alta masina de sosea.

            • Andi says:

              Te temi ca nu cumva, vazand o astfel de prezentare, sa fii inselat, sa te repezi in primul showroom si sa-ti iei 2 masini fara sa clipesti? 🙂 Si pe urma sa-ti para rau ca te-a “prostit” robert? 🙂

  25. Ioan says:

    Execrabil ? De ce mai exista pe piata europeana ? Poate de aceea pana in 2009 in Germania si Italia era plin de Rexton (versiunea cu motorul cu motorul de 2,7 l de la Mercedes) pt ca erau toti fraieri si nu dadeau 60-70,000 de euro pe sigla cu steluta si cumparau un Rexton la jumate din banii aia. Poate de aceea multi englezii pasionati de calarie isi tracteaza calutii cu un Rexton pentru ca este printre putinele autoturisme capabile a tracta aproape 3 tone si asta la sub 30,000 de euro.
    Da’ stiu, ti-e nu-ti place Rexton …. dar comentezi si comentezi…
    Poate ai putea sa gandesti inainte sa vorbesti si sa accepti ca NU toata lumea este interesata de bling-bling, de gadgeturi inutile care iti iau ochii si banii din buzunar. Poate ca vreau ceva care sa fie de incredere, sa ma pot da si pe asfalt si pe off-road (real nu parcat pe pietris…), sa nu consume mult si sa nu care in pretul sau campanii de zeci de milioane de euro pentru a deveni numarul 1 sau 2 mondial …
    Da’ stiu, noi toti suntem tampiti, ne-am luat ceva execrabil, noroc cu tine ca ne trezesti ratiunea…

  26. Ioan says:

    Bai Andy, asa-mi plac mi-e oamenii carora nu le place un subiect dar stau cu atentia pe acelasi subiect, si dau cu parerea, si dau, si dau, …. dar lor nu le place subiectul dar insista frate….
    Dai tare cu detalii dar ti-e ”nu-ti place subiectul” , e urat, e slab, e ….
    Cutia de viteze ce echipeaza acum Rextonul este aceeasi care echipa ceva timp inainte seria S Class de la Mercedes. Este o cutie care poate rezista la cupluri aproape de 1000 Nm. Da stim, tehnica din Mercedes era execrabila de aceea cereau nemtii 100,000 euro pe masinile acelea…
    ”Chinazerii copiate de la Mercedes” ? Ssangyong a colaborat cu nemtii timp de 30 de ani . Oficial. La inceput au cumparat subansamble apoi au inceput sa le produca ei in Coreea, dupa ingineria nemtilor.
    Eu aduc Rextonul meu de acum si adu tu un Sorento de acum si garantez ca la final, la tot ce conteaza Rextonul va fi superior. Nu are cele mai moderne materiale interioare ? Corect. Santa Fe la echipare de varf este pe la 42,000 euro, Rextonul e sub 30,000 euro! Nu are cele mai ”smechere” gadgeturi interioare, ecran LCD in oglinda, etc ? Corect. Dar are un sasiu separat , un motor care consuma cca 9-10 litri/100km cu o caroserie de 2,2 t. Vorbesti de dotari din anii 90 ? Cate super masini de-ale tale au/aveau incalzire pe bancheta din spate, volan incalzit la sub 30,000 euro ?
    Daca vrei o comparatie este ca si cum ai avea un telefon mobil bun, care face poze bune dar nu are cel mai mare ecran, camera foto de 27Mpixeli, nu are o tona de aplicatii dar este un hardware de incredere cu care iti faci treaba fara a avea pretentii de fite.

    • arman says:

      Subscriu celor scrise de Ioan. Faptul ca distrugem din fasa orice “nou venit” (mai ales pe piata auto) ramine tiparnita romaneasca execrabil de bine intretinuta de o mentalitate oarba si snoaba care vede doar Passat si iar Passat. Si cum e atunci cu Qoros 3 (care are 5 stele euro NCAP. E 100% made in Chine cu director scolit la Vw si fostul sef de productie BMW ???!!! Respect pt SangYong. Voi face un test drive la Timisoara.
      PS: Robert dealer-ul de aici habar n-avea ca nu are computer de bord 🙂
      Peace

  27. ddor71 says:

    Daca as fi fermier sau as locui undeva la munte intr-un sat pierdut de lume, cu acces dificil, probabil ca o astfel de masina mi-ar fi folositoare. Altfel, nu ii inteleg pe cei care cumpara acest gen de masini. Eu as interzice circulatia lor in orase. Vreau sa fiu inteles corect, este nevoie si de astfel de masini dar nu pentru a incaleca trotuarele in oras, a ocupa doua locuri de parcare si a arde de 3 ori mai mult combustibil cum din pacate vad adesea.
    Mergeti sa zicem la Viena, si sa-mi spuneti cate astfel de masini vedeti circuland pe strazi sau parcate.
    Pentru cine nu se crede mai mult decat este, nu are ce face cu banii si ii place muntele, chiar si Rexton ar fi suficient ca o a doua sau a treia masina in familie. Daca tot ai de dat 50000-100000 euro pe masini, de ce sa nu iti cumperi o masina de oras, o masina de clasa medie sau chiar compacta pentru drumuri extraurbane si concedii in strainatate si un Rexton pentru drumetii la munte pe coclaurile patriei? De ce trebuie sa fie un ML, X5,X6,Tuareg etc. ca unica ta masina pe care sa o freci prin oras si la care sa nu iti mai permiti sa-i cumperi si anvelope de iarna noi ? Remarcam zilele acestea ca majoritatea acestor masini circula prin oras cu anvelope de iarna uzate sau chiar de vara.

  28. Tudor P. says:

    O masina interesanta, nu sunt de acord cu cei care au scris mai sus. Design si dotari din anii ’90? Numai un afon putea sa zica asta. Arata-mi SUV din anii ’90 cu un asa design si cu asa dotari. Bun, nu poti sa zici ca e o masina foarte frumoasa, dar este ok si simti ca esti mai barbat in ea decat in altele ce apartin unor firme renumite, care mai au si garda la sol nesimtit de mica pentru un SUV. Sunt putine masini de teren, restul sunt de oras cum ar fi cele de la BMW si AUDI. Mitsubishi, Nissan, Toyota, Land Rover chiar si Ssangyong fac masini puternice de teren, numai daca te uiti la anvelope iti dai seama. 😀
    O problema si cred cea mai mare la acest Rexton ar fi partea de service, nici nu cred ca este reprezentanta in Romania. Sau merge sa te duci la Mercedes? Am intrat pe site si am vazut ca ar avea un sediu mai mare in Budapesta si dealeri autorizati in cateva orase din Romania. Sincer eu mi-as daca as avea bani oricare din modelele Ssangyong.

    • Tudor P. says:

      *mi-as cumpara

    • andy says:

      Vezi masina dupa care aceasta masina a fost copiata… Mercedes ML -W163. De fapt vorbesc prostii, ML-ul era mult mai bine dotat. De design nicu nu mai vb .
      Ca sa vezi ca aveam dreptate. Mai intereseazate inainte sa vb.

      • turatiimaster says:

        Copiata? Adica Peugeot 107 e copiat dupa Citroen C1 si invers? Faci o confuzie, sa iti explic: Rexton a utilizat o platforma tehnica de ML (nu e totuna cu copierea), absolut legal, cumparand de la Mercedes si licenta pentru motoare si ulterior (2004) pentru cutia de viteze E-Tronic, caroseria este desenata de Giugiaro (nicio legatura cu Mercedes). Exemple de modele renumite care fac acelasi lucru: Chevrolet foloseste platforma tehnica de la Opel (Cruze de la Astra I), design propriu si diferit, Opel foloseste motorizari Fiat si Isuzu (la diesel), pot sa iti dau 50 de exemple lejer. Confundam copiile chinezesti de ML (si alte nenumarate modele, inclusiv Smart), cu o afacere foarte legala de imprumut de tehnologie prin licentiere, cazul Ssangyong (actualmente preluat de Mahindra). Si inca o necorelare, cat costa un ML nou si cat costa un Rexton, ca spui ca ML e mai bine dotat si are design altfel – logic, e Mercedes, costa dublu…

        • andy says:

          Nu am spus ca e o copiere ilegala….. In primul rand ei nu folosesc platforme originale Mercedes (sunt copii…legale dar copii)
          In al 2-lea rand, nu am spus ca au copiat design-ul. Niciodata in istoria lor cei d la Mercedes nu au facut o masina asa urata.
          Si nu in ultimul rand 🙂 vezi ca tiptronic nu a echipat niciodata vreun Mercedes :))) este cutia celor de la Porsche AG. Singurele masini pe care a fost pusa a fost Porsche, Audi , Seat, etc.
          La Mercedes avem G-tronic.
          Bafta.

          • turatiimaster says:

            Scriu de pe mobil si mai dau erori, nu e Tiptronic, e E-tronic (daca te ai uitat la filme am explicat de acolo ca e cutie E-Tronic), G-Tronic e o varianta mai noua si nu e pe Ssangyong. Am corectat acum comentariul.

            • flaviu says:

              Buna. Ce ziceti de Actyon? Nu ma intereseaza designul interior-exterior, vreau sa fie functionala. Ma bate gandul sa-mi iau o jucarie din asta 4×4. Am acum un Feroza pentru joaca in noroi, dar vreau inca un 4×4 de sosea, sa pot iesi din tara cu el. ori cu Feroza… e mai greu. Multumesc

              • turatiimaster says:

                Nu am condus Actyon, sfatul meu e sa gasesti unul si sa incerci sa dai o tura cu el, intreaba pe la dealerii Ssangyong, n-as vrea sa dau un sfat si pe urma sa ma injuri. Teoretic am auzit lucruri bune despre el, are o suspensie spate mai buna decat majoritatea pick-upurilor, pentru ca nu e punte rigida, deci cara mai putin dar e mult mai comoda si tine bine soseaua.

                • flaviu says:

                  Da, multumesc, intr-adevar cel mai bun sfat este sa ma plimb putin cu unul si sa vad cum merge. Asa am facut cand am ales si Feroza si am ales bine, e o masina excelenta de off road. Toata stima

              • DanG says:

                De ce nu mergi pe un Suzuki vitara ?

                • flaviu says:

                  Vitara e prea mic, nu se descurca cu rulota. Am nevoie de un 4×4 de sosea, incapator, confortabil, dar care se descurca binisor si in off-road. SSangyong are sasiu separat, 4×4 decuplabil si reductor. Si trebuie sa pot iesi cu el din tara. Pentru noroieli am Feroza.

                  • turatiimaster says:

                    Rexton automat e cea mai buna solutie.

                    • flaviu says:

                      Nu ma coafeaza prea bine impozitul de 1940 lei pe an…
                      sa nu mai spun de RCA. poate daca-mi maresc astia salariul, unde lucrez acum. Stiu, ar fi ultra super mega beton un Rexton, dar… impozitul = bani de un sejur misto prin Grecia. Am gasit cateva Actyon, automate, in Deva si prin imprejurimi. Merg sa vad ce le poate capu. Inafara de Logan 1,5 dci, n-am condus altfel de diesel in viata mea. Poate n-o sa-mi placa, motoru de 2,o CDI de pe actyon am auzit ca nu-i prea voios. Apoi, eu obisnuit cu performantele lui Mondeo 2,5 V6 … Nu stiu, vad eu.

                    • turatiimaster says:

                      Isuzu D-Max, modelul 2013, 2.5 automat, impozit 400 lei pe an, consum mediu 8 in varianta pe automat. Si joaca s-a cam terminat. Stiu ce spun. E mai ce trebuie decat orice. Eu am 2, pentru orice eventualitate.

                    • flaviu says:

                      Da, mi-ar place. La nebunie mi-ar place un “truck” din asta. Are cineva de vanzare un pick-up cu 4-5 locuri, nu prea scump si bunicel, sa-l dea la schimb pt Mondeo al meu? Eventual cu ceva diferenta de bani, din partea mea? Cred ca s-ar descurca de minune cu rulota mea si cu escapadele off road. Si Mondeo V6 se descurca binisor cu rulota, dar se simte ca pui un cal de curse sa traga caruta unui cal de povara. Mi-e mila de el, efectiv…

          • ILhan Ex says:

            @andy
            Tu esti genul de om care stie, nu stie, e gica contra la orice, nu?

            Ce tot o dai in sus si-n jos cu Mercedesul? In primul si in primul rand, caracterizezi o masina dupa categoria de oameni careia i se adreseaza. Ssangyong in nici nu caz nu se adreseaza clasei premium, de aici si diferenta de pret enorma dintre cele doua branduri.

            Si sa te intreb una simpla: cati detinatori de ML ai vazut tu sa isi bage masina in offroad? Cati ai vazut sa se catere cu ML pe vreo stanca sau un bustean?

            Rextonul il bagi, intra si iese din incurcatura mai mult ca sigur, si este mult mai capabil decat un ML. Daca ii zice Mercedes, asta nu inseamna ca este Dumnezeul offroadului si ca le face pe toate.

            Ssangyong poti sa il bagi si sa il fortezi intr-un offraod greu, heavy duty, dar un ML, nu. Ptr asa ceva, exista G-Class de la Mercedes, care este alta mancare de peste.

            Nu zic ca Ssangyong e o masina frumoasa sau extraordinara, dar nici sa comparam merele cu perele, cand avem clar de a face cu doua masini adresate unor categorii de oameni total diferite.

      • arman says:

        De aceea ML-ul de care zici este pe ultimul loc la capitolul TUV in Germania priind satisfactia clientilor (masini mai vechi de 14 ani) :)! Si culmea nu din cauza motorului, a cutiei sau a platformei folosite. Bube electrice si electronice, rugina. Devalorizarea este pe masura. Ceea ce coreenii au reusit, adica Indienii de la Mahindra&Mahindra este de apreciat. Vezi TATA (pentru Range Rover/ Land Rover respetiv Jaguar). Andi, una este sa nu fi de acord, alta este sa nu accepti!

  29. call says:

    Un test cu Korando va fi?
    Multumesc.

  30. Andi says:

    In cazul asta replica “de banii astia imi iau nu stiu ce sh” chiar ca functioneaza! 🙂 Eu, sincer, inca ma mir cum de mai exista pe piata europeana o marca precum Ssangyong. Rodius a reusit sa se afirme ca una dintre cele mai urate masini ever, Actyon a reusit sa faca si curcile sa izbucneasca in ras, iar Rexton are niste cotatii pe piata sh de toata mila… Era o gluma cand aparuse primul model de Rexton, cica isi ia sotul un Rexton sa-si impresioneze nevasta ce masina 4×4 are: “Vezi noroiul ala de acolo? Sa vezi cum intru in el!”… Dupa 5 minute: “Ok, draga, am vazut cum ai intrat, dar de iesit!?”
    Eu cred ca e o masina destinata unor persoane care ar vrea sa epateze, dar n-au cu ce, si astfel, total afoni in ce priveste domeniul auto, se lasa impresionati de aspectul fizic oarecum impozant al masinii si de pretul scazut in comparatie cu alte SUV-uri.

    • turatiimaster says:

      Am ras. Da, e mai bun un Passat 4motion sh. Fa un drive test cu Rexton W si mai vorbim. Auzi, am intrat intr-un noroi cu Rexton si n-am mai iesit, e banc, nu? Pe unde intra Rexton mai intra cateva masini, le numeri pe degete… Da, e ciudata ca masina, dar merge exceptional. Incearca una si pe urma vii cu impresii aici.

      • Andi says:

        Probabil motorul, cutia de viteze, tractiunea sunt la nivel inalt, dar asamblarea per ansamblu, finisarile prea mult lasa de dorit. Mie unul plansa de bord (mai ales designul comenzilor climatizarii) imi aduce aminte de radiocasetofoanele de bazar cu luminite si tot felul de briz-brizuri stralucitoare, care agatau casetele sau prindeau doar posturile cu emisie mai puternica. Prea multe plastice de prost gust, obsesiv “smirgheluite” si date cu lac, prea urat se vad toate amprentele. In plus mocheta aia deja scamosata cu ate iesite pe la unele margini (presurile pt locurile din spate cu margini rasucite pentru ca nu au fost dimensionate corect), capacul ala la airbag-ul pasagerului, plasticele de pe bord, portiere care au exact aceeasi textura cu a primei generatii de Logan, plafoniera aia pentru locurile din spate care este numai ca sa fie acolo si etc etc, nu fac decat sa strice imaginea interiorului per ansamblu. M-am amuzat de cele 5 trepte ale incalzirii in caune reglabile de pe un comutator rotativ care face ca simbolul de pe el sa fie cu “fundul in sus” sau in oricare alta pozitie decat cea logica, atunci cand pornesti incalzirea, cand se putea cel mai simplu opta pentru un set de cate 2 butoane + si – (daca variata comutatorului rotativ cu mijloc fix e mai sofisticata). Grafica display-ului sistemului audio seamana cu cea a ceasurilor electronice de mana de 10 lei din bazar. Pragul care se formeaza la portbagajul din spate este efectiv execrabil, scuza-mi expresia, dar asa ceva nu mi-a trecut niciodata prin cap. Efectiv, daca pui o punga cu portocale si se rastoarna in portbagaj pana ajungi acasa ai toate sansele sa umpli parcarea de portocale cand ridici portbagajul 🙂
        Sasiu separat, garda la sol mare, ok, dar prea putini din cei care vor o masina de teren o si folosesc in offroad… macar odata… Din acest motiv au si renuntat cei care foloseau odata astfel de configuratii si s-au concentrat pe modele adaptate mai mult asfaltului.
        Revin asupra ideii de la inceput, te cred ca e o masina cu capabilitati bune in materie de offroad, dar in rest, la nivelul finisarilor interioare chiar e (aproape) o chinezarie… sa fim seriosi…

        • turatiimaster says:

          La 30 000 de euro mie mi se pare ca ofera destul de mult, nu vreau sa dau exemple de masini care la 30 000 de euro nu pot traversa un rond cand e zapada afara… Interiorul e chicios si am spus-o, insa la banii astia e o oferta excelenta pentru un anumit tip de cumparator. Ca dovada ca sunt destul de multe Rextonuri prin Romania.

    • gabi says:

      ori ai baut ceva ori ai fumat ceva, tustii dar Rexton eu spun sa il detii prima data sa-l folosesti 1-2 ani cel putin si abia dupa aceea poti face niste afirmatii.

  31. Teodor O. says:

    hm. rezervor gol la sfarsitul clipului 2?

    • turatiimaster says:

      Irelevant, filmarile sunt intr-o ordine facute si montate in alta ordine. Ca sa fiu mai clar: daca intr-o zi e ploaie sau vant, nu filmam de afara ci interioare sau dinamica; in ziua urmatoare daca e frumos, filmam exteriorul. La montaj se pun in ordinea fireasca, exterior, interior, dinamica si concluzie. De aici apar inadvertente ca cea semnalata.

      • Teodor O. says:

        inteleg asta. dar nu era niciun fel de martor in bord sa anunte. asta ma mira

        • turatiimaster says:

          Are, s-a aprins ulterior.

          • Teodor O. says:

            Pare o “colaborare” faina si cu vechiul chevrolet. Asa se intampla si la ei. Daca range-ul nu scade sub 40-50km nu se aprinde martorul. Ceasurile de bord seamana izbitor cu lacetti, lipsa computerului de bord de asemenea, climatizarea 80% e chevrolet aveo or something, volan la fel de mare(poate mai mare) ca la generatiile 2007-2010 chevrolet. In fine, e ok pt 30 000E(sper totusi sa il bata duster-ul la offroad)

  32. andy says:

    Salut.
    O masina cu un design , undeva din anii 90 , dotari demne de ani 90. Tehnologia filosita pe aceasta masina…..o tehnologie foarte veche, luata de la prima generatie din clasa M. Sa fii nebun sa dai atati bani pe asa ceva. E un fel de interpretare coreano-indiana a unui ML (Ssangyong este detinut de catre o firma indiana). In concluzie …. o masina ingrozitor de urata (interior , exterior).
    P.S mai pui vreo 5 mii si cumperi un Kia Sorento sau vreo 8 mii si iei un Santa Fe , care arata foarte bine.

    Bafta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.