Renault Captur 1,5l dCi Dynamique

Renault Captur 1.5l dCi Dynamique

Renault Captur îmi place din multe motive, filmele făcute cu versiunea 1,2l TCe pot fi elocvente în acest sens.

Pare să prefigureze o nouă direcţie în materie de maşini mici, de oraş, perfect capabile să se descurce şi în jungla urbană şi pe autostrăzi ultramoderne…

Cum mi s-a oferit prilejul să testez şi versiunea 1,5l dCi, nu am putut refuza o asemenea invitaţie.

Testul a fost mai scurt ca filmare şi mai lung ca distanţă, alocând mai puţin filmărilor am câştigat timp pentru kilometri. Cine vrea să afle totul despre Captur, trebuie să vizioneze şi filmele cu 1,2l TCe EDC.

Ce aş putea să mai spun despre 1,5l dCi şi nu s-a spus? E fiabil, economic, agreabil şi, aroganţa absolută, e disponibil şi cu transmisie EDC (despre care stiţi că e favorita mea – indiferent ca vorbim de 1,2 TCe sau 1,5l dCI).

Concluzia, Captur 1,5l dCi Dynamique face toţi banii, eu însă aş merge fără să ezit pe EDC, neglijând o transmisie manuală.

Pentru că regii oraşelor nu schimbă vitezele singuri…

16 Responses

  1. George says:

    Buna ziua!

    Aveti in vedere si un test cu Captur 1.5 dci 110 cp? Acum se poate comanda si in Romania motorul asta pe Captur, nu de multa vreme din cate stiu eu. Ar fi interesant de vazut cum se comporta avand in vedere faptul ca vine cu o cutie manuala cu 6 rapoarte.

    Multumesc!

  2. alex says:

    Multumesc pentru raspuns, din pacate masina sa dat imediat, nu am mai apucat sa o cumpar asa ca iti mai cer o parere. Am vazut testul tau cu Peugeot 208 hdi de 115 cp. Am gasit sa cumpar unul cu motorul e-hdi de 92 CP, ce parere ai, merge suficient de bine? Cum ti se pare fata de dci de pe Clio, te intreb pt ca stiu cum se comporta dci. In afara ca e mai rafinat hdi si probabil mai economic cum ti se pare la condus?
    Multumesc

    • turatiimaster says:

      Merge bine si HDI, e un motor renumit, alege ce iti place, eu unul as lua un Captur, e polivalent si performant, mai ales cu 1,5l dCi si EDC.

  3. alex says:

    Salut Robert. Am gasit un Captur 0,9 tce de are sunt interesat si vroiam sa te intreb cum ti se pare motorul. Stiu ca nu e vreo masina de curse dar se comporta decent? Se poate compara cu 1.0 ecoboost de 100 montat pe un B-Max. Am un B-Max cu motorul asta e foarte bun, daca ar merge si 0.9 asa ar fi perfect. Din ce stiu sunt 200 kg diferenta intre ele asa ca cei 35 nm si 10 cp ar putea fi anulati de greutatea mai mica? Ceva despre fiabilitate sti, au fost probleme grave ?
    Multumesc si iti doresc un an nou cat mai bun

    • turatiimaster says:

      E bun, e mai putin rafinat ca EcoBoost, dar trage foarte bine, daca esti multumit de EcoBoost pe B-Max care e greu, o sa fii multumit si de 0,9l pe Captur.

  4. Vlad says:

    Felicitari pentru toate review-urile in primul rand.
    Sunt posesorul unui Renault Modus si vroiam sa adaug ceva la ceea ce ai spus pe finalul prezentarii, faptul ca acest model Captur, nu are dificultati pe autostrada, acelasi lucru l-am simtit si eu la Modus ( pastrand proportiile bineinteles, nu se poate compara o masina din 2007 cu una din 2014), nu exista o diferenta mare intre oras si autostrada, masina fiind micuta dar lata si bine asezata.
    Cel putin aceasta este parerea mea..
    Va doresc o zi buna

  5. ddor71 says:

    Salut Robert !
    Urmaresc cu interes prezentarile tale, fara indoiala cele mai obiective si complete teste!
    Genul acesta de masina precum Captur, intruneste cateva calitati care teoretic ar trebui sa convinga mult mai multi romani: este accesibila, consuma putin, vizibilitate buna, se preteaza la drumurile patriei noastre. Poate fi la fel de bine masina de oras, caraus ocazional pentru diverse cumparaturi mai voluminoase sau masina pentru drumetii la munte.
    Pe cand un test si cu rivalul ei, Peugeot 2008 ?

  6. Ciprian says:

    Salut…Aveti tot respectul meu fata de ceea ce faceti si de munca depusa…Credeti ca exista macar 10% sanse sa vedem si o Skoda Octavia ???…Multumesc.

    • turatiimaster says:

      Am cerut masini de la Skoda, din pacate nu sunt interesati de mine in acest moment.

  7. Costin says:

    Salut Robert poti sa ma ajuti si pe mine,am o tema cu faruri bixenon,si doresc sa imi trimiti un link sau sa-mi explici cum sunt contruite farurile bixenon si toate caracteristicile legate de ele.
    Multumesc

  8. Rene says:

    Felicitări pentru tot ceea ce faceţi cu aceste filme.

    Într-adevăr, foarte economic dieselul, mai ales pentru o caroserie nu foarte aerodinamică.

    Ce aţi alege între Captur, 2008, vechiul SX4 şi Trax cu FWD?

    • turatiimaster says:

      Depinde, din cele enumerate de tine pe FWD as lua Captur cu EDC sau SX4 (4×4), e 14 600 euro, chilipir.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.