Isuzu D-Max 2,5l DSL AT 4×4 Premium

Isuzu D-Max 2,5l DSL AT 4x4 Premium

Repetaţi după mine: jur că următorul meu D-Max va fi cu cutie de viteze automată, jur că următorul meu D-Max va fi cu cutie automată, jur că…

Aşa cum spun mereu, cea mai mare greşeală pe care o poţi face când compari între ele maşinile, este să te iei strict după cifre. Cifrele te mint atât de frumos, încât nu realizezi cât de mult greşeşti.

Am păţit asta cu Isuzu D-Max, când mi-am cumpărat unul, cu cutie de viteze manuală, speriat de cifre. Mi-a fost teamă, fiind vorba de un pick-up, că o variantă cu cutie de viteze automată va fi lentă şi va consuma mult.

Neavând la momentul respectiv posibilitatea să conduc unul automat, am cumpărat varianta manuală, pe care o condusesem şi o ştiam bine. Şi de care sunt extrem de mulţumit.

Doar că, apărând la Isuzu un model de test cu cutie automată şi fiind invitat să-l conduc, mi-am dat seama cât de mult am greşit. Foarte mult.

Atât de mult încât nu mai dorm, gândindu-mă cum să fac să-l schimb pe cel manual cu varianta automată. Da, automata consumă un pic mai mult, dar nu groaznic şi problema e alta: stilul de schimbare al cutiei automate face toţi banii.

O să vedeţi în filme, una din cutiile automate perfecte, construită de AISIN, împerecheată optim cu motorul cu cuplu de 400 Nm, permite schimbări de trepte în orice ipostază, fără să pierzi din viteza maşinii.

Absolut impresionant. Îmi iubesc maşina de mor, dar aş da-o mâine pe asta din film.

23 Responses

  1. AlexandruB says:

    Salut,

    Am revenit. Intre timp am comandat pe nevazute noul D-Max in echiparea de top, cutie manuala. Am stat putin cu inima stransa ca am comandat o masina pe care n-am condus-o inainte, dar azi m-am linistit. Au adus in Baneasa un exemplar verde, cutie automata care m-a facut sa-mi para putin rau ca n-am luat si eu automata. Asta de la un fan cutie manuala . Masina arata foarte bine ( varianta top ) si exterior si interior, motorul trage bine si uniform ( probabil ajutat si de cutia noua, sper ca si cea manuala se fie la aceeasi inaltime ) , este mult mai rafinat decat vechiul 2.4 si tinuta de drum mi-a oferit senzatie de siguranta si a fost confortabila. Sa vina martie mai repede sa-mi ajunga si mie monstruletul rosu .

    • turatiimaster says:

      O sa il iau si eu pentru filmari, probabil saptamana viitoare. Nu era varianta top, era intermediara, varianta top e si mai si.

      • AlexandruB says:

        Daca te referi la aia verde, e varianta top. Singura diferenta, ca e modelul importat de unguri si are display-ul mai mic si nu stie sa redea video, screen mirroring, etc. Am inteles ca asta e varianta importata de unguri 🙂 . Oricum, masina e tapana raaau

  2. Joe Blow says:

    Is there an English version of the videos? Looking to purchase one and your videos seem to be the most in depth.

    • turatiimaster says:

      Sorry, no english version, but if you have questions, I can answer, I own 2 D-Max, one from 2009, one from 2013(new model), so I do have some ideas about Isuzu, and I am the guy in the videos, so ask.

  3. AlexandruB says:

    Merci de raspunsuri. Weekendul asta am pe mana o Navara, cu motorul de 190 de cai. Acum fiind noua, e mistoaca masina. O sa fac un traseu Bucuresti-Sibiu-Brasov-Rucar-Pitesti-Bucuresti sa-mi fac o idee mai ampla. Daca o sa fie la fel de rafinat si noul motor Isuzu, chiar daca o sa fie mai putin fortos, cam asta va fi alegerea mea, mai ales ca si pretul e cel mai bun. Alta impresie buna la Navara sunt suspensia multi link spate, ce o face o idee mai confortabila.

  4. AlexandruB says:

    Salut,

    In primavara voi fi si eu proprietar de D-Max sau L200 ( balanta inclina tare mult spre D-Max ) . Pentru modelul 2017, cu motorizarea 1.9 ai ceva filmulete in engleza ? M-am cam saturat de tailandeza 🙂 . Din opinia ta, ca te-ai dat si cu L200 si cu actualul D-Max, ce ai recomanda? Si de ce?

    Merci!

    • turatiimaster says:

      Nu am nimic concret legat de 1.9l, si eu am suferit ca un caine cautand si dand de tot felul de aberatii, numai ce ma interesa nu am gasit, in martie vine la noi si o sa il filmam. Eu conduc un D-Max, deci iti dai seama ca asta as recomanda, insa atentie, in segmentul pick-up e putin diferit, nu prea ai o masina castigatoare, ci doar masini care se potrivesc sau nu nevoilor tale. Pentru mine, la pretul platit, D-Max s-a potrivit cel mai bine, la momentul actual sunt multe modele noi care bat D-Max-ul la multe lucruri, insa la fiabilitate si consum nu. Daca vrei un pick-up de loisir, pe care sa il folosesti ocazional si la treburi dificile, L200 e ok, daca vrei un pick-up care sa faca treburi dificile zi de zi, D-Max.

      • AlexandruB says:

        In principiu doresc sa-l achizitionez ca a doua masina a familiei. Sa incapem cu copil si tot angrenajul de bagaje in vacante, sa merg linistit la peste ca nu raman inpotmolit pe balta, iarna mai sunt nevoi de carat lemne foc si alte nevoi de munca. Cum am zis, va fi a 2-a masina a familiei, dar cand berlina va fi la sotie, o sa trebuiasca sa se descurce si-n oras 🙂 . Fiabilitate si consum sunt 2 criterii foarte importante pt mine. Ca bonus, D-Max arata si mai bine, iar noul model din ce am vazut, la un pret mai mic are mai multe gadgeturi ca L200. Ce mi s-a parut peste la L200, parca motorul, desi e single turbo, e mai vioi si mai rafinat decat actualul 2.5 de la Isuzu. Cred ca noul motor va fi mai rafinat, dar sper sa nu fie si mai anemic ca feeling, ca pe hartie cel putin are cuplu mai mic si mai putini caluti 🙁

        • AlexandruB says:

          Si mai am o intrebare. Cum este servisarea? Calitate, pret si promptitudine, ca reteaua natioanala de dealeri autorizati imi pare foarte subtire.

          • turatiimaster says:

            Eu stau in Bucuresti, am 3 service-uri oficiale aici, n-am avut probleme. Revizia costa intre 9 si 1200 lei.

        • turatiimaster says:

          Noul motor va fi mai rafinat decat orice pe un pick-up, ma refer la cele cu 4 cilindri.

  5. Dorin SB says:

    Salut Robert,

    Ai vreo informatie exacta, vreo data de lansare? Apare ceva nou de la Isuzu in Romania, pt 2017?
    Motorul de 1.9 Diesel?

    Sper cat de curand sa fiu si eu posesor de D-Max. Mi-ai bagat-o in cap 🙂 si-n inima 😀
    Multumesc frumos!

    • turatiimaster says:

      Salut, noul D-Max vine in martie 2017, o sa fie ceva mai scump decat actualul. Daca nu vrei nou, il vand pe al meu, eu vreau ceva cu cutie automata.

  6. Jinga Adrian says:

    Respect! Datorita testelor si explicatiilor dumeavoastra despre aceasta minunata masina, m-am hotarat ca in viitorul apropiat urmatoarea masina pe care o voi achizitionat va fi Isuzu D-Max!! Dumnezeu sa ma ajute sa fiu sanatos in continuare sa pot muncii sa strang toti banii necesari. Multumesc frumos si succes in continuare cu testele.

  7. Cristi says:

    Salut,
    Mi-am cumparat un Isuzu D-Max in 2014, versiunea LS cu cutie automata, si va spun ca dupa 11.000 de km facuti in 3 luni sunt foarte multumit de masina. Am un consum mediu de doar 7,8 litri iar masina se comporta foarte bine. Am prins si ceva zapada si s-a comportat multumitor.
    La cutia automata nu va asteptati sa fie la nivel de Mercedes Benz sa nu simti nimic la schimbarea treptelor dar pentru un pick up este in regula. Repet, aceasta masina este o autoutilitara totusi.

    • turatiimaster says:

      Salut, felicitari pentru achizitie, regret ca n-am luat automata. Oricum, ma mangai cu faptul ca a mea are o medie de consum pe la 6,5 (7,8-8 iarna cu pneuri BF Goodrich AT).

  8. Ionut says:

    Da!…asta e review-ul pe care il asteptam de un an de zile! 🙂
    Mi-ai spulberat orice temere cu privire la transmisia automata referitoare la consum si comportament. E excelenta intr-adevar in clasa pick-up-urilor.

    Off-topic:
    – stiu ca la vechiul model te-ai plans de calitatea tablei, mai sunt aceleasi probleme la noul model?
    – mentionezi ceva de insonorizare suplimentara pe masina ta. Pot sa te intreb cu ce service ai lucrat?

    Merci si spor!

    • turatiimaster says:

      Sincer, inca n-a luat-o rugina pe a mea, se apropie de 2 ani in curand, insa nu mi s-a parut vreo diferenta la tabla si vopsea, ca de fapt vopseaua e extrem de proasta, am impresia ca pur si simplu impusca nu tabla ci componentele vopselei metalizate oxideaza si de la ele pleaca rugina. Asa mi se pare mie.

      Insonorizare nu stiu sa iti recomand pe nimeni, decat pe mine, eu sunt scump si n-am timp, tu cumpara-ti ca rezolvam cumva.

  9. Andi says:

    Selectorul de viteze nu e prea convingator… 🙂 Masina da! 🙂

  10. bum says:

    buy-back … pierzi ceva … sau compensezi cu ceva reclama si aia e 😉
    si la mine viitoarele masini vor fi toate automate

  11. bum says:

    Pai bine bine dar nu ai filmat si tu prin oras sa vedem cum schimba cutia 1-2-3-4 …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.