Peugeot 3008 HYbrid4 2,0l HDI ETG

Peugeot 3008 HYbrid4 2,0l HDI ETG

Amintiri din viitor, cred că pot spune asta atunci când mă gândesc la testul cu 3008 HYbrid4, nu e deloc exagerat.

Din câte ştiu, pare să fie prima împerechere de succes a unui motor diesel cu unul electric, cea făcută de PSA, şi, dupa ce am condus câteva sute de kilometri, cred că nu e o idee rea deloc.

Mai mult, în anumite condiţii, poţi avea practic o tracţiune integrală, deoarece motorul termic şi cel electric acţionează pe punţi diferite şi, recunosc, l-am băgat pe 3008 special în nişte situaţii urâte, doar ca să văd cum se comportă. Şi s-a descurcat.

Nu e o maşină ieftină, dar nici exagerat de scumpă, dacă stăm să judecăm cu atenţie tehnologiile disponibile şi consumul mediu pe care îl poţi obţine, ca să nu mai vorbim de factorul ecologic.

3008 HYbrid4 ramane cu siguranta o raritate pe la noi si parerea mea e ca e subapreciat, ofera multa valoare pentru pretul cerut.

5 Responses

  1. Stefan says:

    Seriously, you really need to translate these videos to english! 😉
    The best and most detailed out there, Even though I dont understand a word!
    Have watched the Peugeot 3008 Hybrid4 videos twice.. Just bought one!
    Stefan, Sweden.

  2. Bam Bam says:

    Bun review, ca toate de altfel! Cred ca au mai scos un DS5 diesel hybrid inainte de acest 3008. Tu poti sa verifici mai bine…

  3. Andi says:

    Cei de la Peugeot intai au mers pe design neconventional… nu le-a prea iesit. Acum incearca cu tehnologie neconventionala… n-am auzit prea multe laude. Oare au departamentul de cercetare direct pe linia de productie? 🙂
    Ce actionari atat de ingaduitori au incat sa-i tina pe pierdere atata timp?… 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.