Noul Ford Mondeo

Ford Mondeo 2015

Ford Mondeo 2015Am luat contact cu noul Mondeo pe un Bucureşti-Sibiu şi retur, la evenimentul de lansare în România, descoperind ceea ce ştiam deja, e tare.

Oricât nu le place unora să audă, Mondeo rămâne singurul model mediu de volum pe care îl poţi parca lângă un Passat cu maximă încredere. Şi cam aşa a fost mereu, în ciuda criticilor unora.

Noul Mondeo arată bine, merge excepţional şi are un preţ bun. E blindat cu tehnologii noi, cel mai mult m-a impresionat sistemul de faruri LED, cred că o să fac un filmuleţ special doar cu farurile, sunt o minune tehnologică în sine.

Ca să nu uit, să zic şi singurul lucru care nu mi-a plăcut, consola centrală e cam tristă cu plasticul simplu, negru, în rest sentimentul de premium e la el acasă, de la scaune la ţinuta de drum, Mondeo te cam lasă cu gura căscată.

Marele avantaj al acestui model, indiferent de varianta de caroserie aleasă, cred ca rămâne faptul că designul spune ceva.

La un moment dat am condus şi modelul hibrid, de culoare albă, efectiv maşina întorcea capetele pe stradă, atât de bine arată, ca să nu mai amintesc faptul că hibridul mi-a permis să merg cu 80 de km/h în mod complet electric. Ceea ce e extraordinar şi arată progresele pe care le face tehnologia de la an la an…

Nu vreau să stric plăcerea filmelor, probabil că prin februarie-martie 2015 vom face o serie de filme cu noile modele Focus şi Mondeo, însă Mondeo are multe lucruri cu care se poate lăuda – airbag montat în centurile laterale spate – cum sună?

Preţurile pleacă de la 24 300 euro (TVA inclus), pentru modelul 1,5l EcoBoost 160 CP, ajungând până la 30 800 euro pentru un Titanium Wagon 2,0l TDCi 180 CP cu PowerShift, evident fără opţiunile disponibile suplimentar, caz în care doar mărimea buzunarului mai contează.

6 Responses

  1. Sebastian says:

    Salut, cand vom vedea review-ul la noul mondeo, se termina luna martie! 🙂

  2. Filip says:

    Vreun review mai detaliat in stilul caracteristic cam pe cind?

  3. Filip says:

    Citeva intrebari daca se poate si stiti cumva:

    1. masina condusa de dl. Vana era modelul cu echipare Titanium sau Trend? in lista curenta de preturi de pe ford.ro motorul 1.5 apare disponibil doar pt. Trend si farurile cu LED sau Keyless Start nu se pot adauga pt. Trend
    2. harta navigatiei era accesata de pe un HDD/SSD sau de pe un CD/DVD? cuprindea si Europa de Vest si cea de Est sau doar separat (ca la mk4)?
    3. cutiile automate de pe benzinare sint ‘hidramate’ sau cu dublu ambreiaj (Powershift)? in caz ca sint Powershift, stiti daca sint ‘dry’ sau ‘wet’?

    Multumesc

    • turatiimaster says:

      Cred ca era Titanium, sigur ca motorizarile si optiunile se vor extinde in lunile urmatoare, iar 1,5 va fi disponibil probabil pe toate versiunile de echipare. Nu am studiat problema cu harta navigatiei, nu stiu ce sa zic acum. Cutiile automate de pe motorizarile benzina sunt conventionale, popular cunoscute ca hidramate, nu dublu ambreiaj. PowerShift e doar pe 2,0l TDCi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.