BMW Design Experience in Bucharest cu Tommy Forsgren

Prezentările designerilor BMW Group la Bucureşti au devenit deja o tradiţie valoroasă.

În acest an, vizita designerului Tommy Forsgren, responsabil pentru exteriorul BMW X6, a marcat al patrulea eveniment de acest gen organizat în ultimii cinci ani.

Proiectul a stat sub semnul constrastelor. Halele Carol, clădirea istorică din 1887 care a găzduit evenimentul, a stat în atinteză cu cele mai noi modele al mărcii în România: BMW Seria 2 Cabriolet, cu debutul pe piaţă chiar la sfrârşit de februarie, şi BMW X6.

„Suntem onoraţi să putem organiza acest eveniment la Halele Carol. Prin coordonarea Asociaţiei Zeppelin, propiretarul a ales să conserve acest complex de clădiri valorase pentru istoria Bucureştiului şi să le aducă la viaţă prin organizarea de evenimente.

Prin organizarea prezentării noastre de design în acest spaţiu minunat, încărcat de istorie, vrem să atragem atenţia asupra unui proiect senzaţional de restaurare şi să mulţumim astfel Asociaţei Zeppelin pentru o iniţiativă care este pe atât de rară, pe atât de necesară pentru Bucureşti”, a declarat Alex Şeremet, Corporate Communication Manager BMW Group România.

Povestea contrastelor a fost subliniată şi de poziţionarea celor două modele: un cabriolet compact şi elegant alături de un SUV puternic. În egală măsură, atât BMW X6, cât şi BMW Seria 2 Cabriolet sunt două modele care au deschis nişe absolut noi în segmentul premium şi, la a doua generaţie, sunt o poveste remarcabilă de succes.

În acelaşi timp, pe cât de inovative conceptual, împărtăşesc un limbaj de design care le face imediat indentificabile ca modele BMW. Se disting elemente precum grila dublă (un element cu peste 80 de ani de tradiţie), farurile duble, curba Hoffmeister a montantului C, linia mediană laterală sau volumele bogată care alternează suprafeţe concave şi convexe.

Prezentarea de design a fost susţinută de Tommy Forsgren şi a culminat cu o sesiune live de desen care a dezvăluit o parte din secretele procesului de design auto. Forsgren are o experienţă de peste 12 ani la DesignWorks USA, companie de design industrial integrată în BMW Group care se adresează atât mărcilor grupului cât şi clienţilor externi.

În cadrul DesignWorks USA, Forsgren are un portofoliu bogat, semnat o gamă foarte variată de proiecte – de la yachturi la ochelari, de la cafetiere la garnituri de tren. Lucrările sale au fost premiate în repetate rânduri cu premii importante de design, precum Red Dot Award sau iF Design Award.

Decorul modern asigurat de mobila elegantă BOConcept şi sistemele video şi de sunet Bang and Olufsen, două companii daneze care se remarcă de asemenea prin design, au subliniat contrastul dintre modern şi clădirea istorică.

„Ne-am bucurat foarte mult când am primit invitaţia de a participa la evenimentul de prezentare a noilor modele de automobile BMW, în calitate de parteneri oficiali alături de un alt mare brand – Bang & Olufsen.

Simţim că împărtăşim aceleaşi valori şi principii, fiind recunoscuţi pentru design, tehnologia revoluţionară pe care o aplică, dinamica şi eleganţa. Pentru eveniment ni s-a propus sa amenajăm câteva studiouri în spaţiul unde va avea loc evenimentul de lansare şi astfel am venit cu ideea de a creea două zone < > si una < >.

A fost usor sa ne coordonam cu ambientul industrial in care se intampla totul, vechea cladire a Halei Carol. Ne-au inspirat arhitectura si detaliile minunate ale acestui spatiu cu incarcatura istorica –grinzile, peretii din caramida, ferestrele inalte, toate acestea par desprinse dintr-o poveste BoConcept.”, a declarat Diana Staicu, CEO BOConcept România.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.