ASX a beneficiat recent de o întinerire, facelift, cum e cunoscută operaţiunea, şi rezultatul e pozitiv, deşi, sincer, nu reuşeşte să scoată din mulţime acest SUV, cel puţin la exterior.
Aparent banal, ASX relevă unele calităţi incontestabile, inclusiv în varianta full-option pe care am avut-o la test.
Poate că motorul 2,2l DI-D cuplat cu o cutie de viteze automată, convenţională, cu 6 rapoarte, plus 4×4, nu pare nicidecum o variantă economică, dar aparenţele înşeală.
Nu e cel mai frumos, nici cel mai performant, dar oferă un mix foarte competitiv, la un preţ bun. E robust şi economic, suficient de dinamic, silenţios, în rând cu lumea în ceea ce priveşte spaţiul interior şi portbagajul, ba mai mult, se laudă cu o aerodinamică remarcabilă în segment.
Tras în jos de cilindreea suprataxată la noi, rămâne singurul model cu cutie automată disponibil în gamă, dacă mă întrebaţi pe mine e o alegere perfectă, da, te costă impozitele şi RCA mai mult din cauza legislaţiei aberante de la noi, dar maşina consumă puţin iar în exploatare e superbă.
Interior decent şi foarte bine echipat, plus ergonomie superioară, recunosc cinstit, deşi n-aş fi zis, mi-a plăcut.
Dacă nu sunteţi genul care să căutaţi întâi designul şi pe urmă perfomanţa, uitaţi-vă atent la ASX. Are atuuri de luat în seamă…
Te-as ruga mult daca vrei sa faci un review cu mitsubishi lancer 1.8 did 150cp (este un motor fenomenal cu un consum foarte mic si “ Cel mai redus raport de compresie din lume“-14.9.Mersi frumos! ar fi interesant!
Gasesti pe site ASX cu 1,8 DI-D 150 CP, pana gasesc eu un Lancer.
Foarte bun review-ul, ca de obicei.
Mi-a placut masina. Nu sunt fan deosebit al masinilor asiatice, dar asta chiar mi-a placut. Pretul e destul de mare, dar probabil ca e normal pt categoria asta de masina…
Motorul cred ca e fantastic. 🙂