Toyota Aygo 1,0l VVT-i MultiMode X-wave

Go Fun Yourself. Minimele mele cunoştinte de engleză mă trimit cu gândul la o expresie mai puţin haioasă, dar, să recunoaştem, sloganul ales pentru noul Aygo e incitant şi adevărat.

Căci Aygo te face să te distrezi, fiind pe cât de mic pe atât de practic ţi spectaculos. Inclusiv la preţ, dar asta e partea a doua…

Cât de mult a evoluat noua generaţie? Foarte, dacă mă întrebaţi pe mine, dacă motorul a rămas cam acelaşi, cu unele îmbunătăţiri evidente, totuşi aspectul exterior şi mai ales interiorul sunt paşi înainte greu de ignorat.

Cred că e o maşinuţă demnă de luat în seamă, mai ales în această variantă, cu cutie de viteze MultiMode, ce te fereşte de stresul cotidian al schimbării treptelor într-un mediu urban supraaglomerat.

Consumul nu a ieşit ca în carte dar nici nu a sărit calul, rămânând în ceea ce de altfel aşteptam de la Aygo.

Maşina e prezentă deja bine pe şoselele noastre, ceea ce înseamnă că managerii de flote dar şi persoanele fizice apreciază din plin eleganţa şi aspectul deosebit, punând preţ şi pe fiabilitatea proverbială Toyota…

8 thoughts on “Toyota Aygo 1,0l VVT-i MultiMode X-wave

  1. balanel

    Foarte interesante explicatiile privind diferentele intre acest tip de cutie si cele automate clasice.
    In special ma intereseaza comportamentul pe un drum in usoara urcare: spuneai ca la acest tip de cutie masina o ia spre inapoi la eliberarea franei, pe cand cele automate clasice stau pe loc.
    Intrebarea mea este: Ce inseamna automate clasice, doar cele cu trepte sau si CVT?

  2. Tudor P.

    Masina buna pentru oras, dar pentru cei care isi permit sa aiba 2, si una pentru drumetii. Eu unul prefer sa am mai multa masina de banii astia.

  3. Super masina pt oras

  4. Sergiu

    Dupa parerea mea, merita mai mult un Hyundai i10, m-am urcat intr-unul recent si este foarte mult spatiu si partea din fata dar si in spate. Am fost uimit cat de mult spatiu este disponibil. Iar dotarile sunt destul de bune si pretul e bunicel.

  5. Cristi

    Aygo este o masina foarte scumpa pentru ce iti ofera. Consider ca Toyota este un producator care mentine preturi ridicate. Cumparatorii de Toyota trebuie sa ia in calcul si piesele de schimb care sunt mult mai scumpe decat ale masinilor de provenienta UE (chiar in cazul Aygo produs in UE).

  6. Edi

    Un test foarte interesant. Design-ul este fresh iar masina are o multime de dotari in standard pe care nu le gasesti decat contra-cost in clasa mica. Eu am comandat una ca a doua masina (de oras) si sper sa fiu multumit.

  7. gabi

    Felicitari, Robert, pentru testele pe care le faci! Cum esta Aygo in comparatie cu VW Up, care sunt plusurile si care sunt minusurile in comparatie cu Up-ul?
    Mult succes in continuare!

    • turatiimaster

      Exista filme si cu UP, cel mai bine e sa le vizionezi si pe ele si sa alegi in functie de criteriile tale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.