Citroën C4 Cactus 1,2l VTi Feel

Citroen C4 Cactus 1,2l VTi Feel

Esenţial. Aşa se poate defini, într-un cuvânt, noul Citroën C4 Cactus. Simplu, cu un design premiat, interesant şi deosebit, acest automobil atrage privirile prin neconvenţional.

Sigur, esenţial nu înseamnă fără turometru, nu în opinia mea. Citroën a considerat că nu e nevoie de accesoriul ăsta, aşa cum ne-a văduvit voit şi de discurile ventilate pe faţă sau geamurile cu deschidere normală pe spate.

Şi, cu toate lipsurile astea, maşina place şi merge. Chiar foarte bine, şi recunosc asta.

Ba mai mult, are şi o alură de SUV, multă lume m-a întrebat dacă e 4×4, garda la sol şi protecţiile Air Bump te duc cu gândul că maşina e pregătită pentru escapade în afara şoselei.

Garda la sol cinstită te ajută, e drept, şi suspensia simplă îţi întăreşte încrederea când mergi pe un drum de ţară.

De luat în seamă, cu o configurare atentă, mai ales că posibilităţile de personalizare sunt multiple…

10 Responses

  1. alex says:

    Salut! Ai idee daca pe 1.6 diesel este vechea lor cutie robotizata sau este cea noua facuta de Aisin?

  2. Tudor P. says:

    Am vazut primul C4 Cactus pe strada, ieri, langa Gradina Zoologica din Bucuresti. Avea culoarea rosie si arata chiar bine. In realitate arata ceva mai bine decat in poze sau filmari. La o prima vedere, daca nu stii despre ce e vorba, iti da impresia de masina aproape de premium. Pare bine inchegata. Mi-ar placea sa vad mai multe, sa se mai schimbe “peisajul rutier”. M-am cam plictisit de aceleasi forme.

  3. Tudor P. says:

    Totul se reduce la bani. Ciudat ca desi au facut rabat la unele chestii, tot are pret ridicat. Iar ca sa atragi lumea catre o masina ciudatica trebuie umblat la pret, ca sa inchida ochii la unele neajunsuri.
    Cat despre migrarea comenzilor pe display, nu sunt de acord. E ok sa fie partea de multimedia si navigatia dar nu toate comenzile, mai ales climatizarea. Tu ai vorbit despre ergonomia la condus, dar gandeste-te la un lucru mult mai grav. Imagineaza-ti ca se intampla ceva cu tableta, nu mai raspunde la comenzi, nu mai este alimentata etc,si pierzi toate comenzile. Iarna ce facem? O tinem in garaj ca sa nu inghetam? Asa, butonul stii unde este si daca se intampla ceva cu unul. le ai pe celelalte…
    De altfel masinuta e interesanta, as cumpara-o daca ar avea un pret mai redus.

  4. Ionut says:

    Salut Robert ! Nota 10+ pt test, ca deobicei, foarte bine detaliate si prezentate. O intrebare as avea : Cu 13 mii crezi ca pot cumpara modelul testat de tine ?, adica la plata integrala ”cash”, fara sistem de finantare leasing si alte prostii , cred eu, ar trebui ca dealerul sa-mi ofere o reducere considerabila nu ? Multumesc anticipa !

    • turatiimaster says:

      Nu cred, diferenta de pret e prea mare, dar nu strica sa intrebi la dealer.

  5. Claudiu says:

    Robert in testul asta ai incercat sa nu spui prea multe lucruri negative despre acest Cactus. Dar se vede cu ochiul liber ca nu esti convins de masina si ca probabil tu insuti nu ai cumpara niciodata Citroen-ul testat. Apreciez insa ca nu arunci cu noroi si ca lasi la latitudinea posibililor cumparatori oportunitatea achizitiei!
    Motorul este submediocru, iar faptul ca pe spate ai tamburi, iar pe fata discuri de frana neventilate nu este ceva de lauda. Lipsa turometrului este de neinteles. Bordul arata de parca designerul a incercat sa isi exprime cea mai ciudata viziune de care este in stare. Pretul este prea mare pentru Cactus. Cu suma de 19.000 de euro se pot achizitiona o serie intreaga de masini, cu mult superioare acestui model.
    Singurul lucru pozitiv ar fi consumul destul de redus de combustibil, desi acelasi consum sau si mai redus poate fi obtinut cu multe alte modele.
    Mi se pare ciudat cum au colatat cei de la Citroen aceasta masina, pe lateral scrie C4CACTUS. Initial am crezut ca scrie exact ce intelegi si tu acum cand citesti ce scriu. 🙂

    • bogdan says:

      ca design e f misto. oare cu motorul de 1.2 ethp 110 cp se simte mai sportiva?

      • turatiimaster says:

        Motorul ethp e unul dintre cele mai misto motoare in 3 cilindri ale momentului, de fapt as zice chiar ca e cel mai tare, imi place mai mult decat ecoboostul de la Ford. Cu motorul asta e sigur mai sportiva.

  6. gabriel says:

    Salve,
    Pentru review-urile masinilor fara turometru iti recomand o interfata obd2 in conjunctie cu un soft pt android torque.
    Bravo si spor!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.