Ford Fiesta 1.0l EcoBoost 140 CP Black/Red

Ford Fiesta 1.0l EcoBoost 140 CP Black-Red

Ford ofera o versiune intermediara a modelului Fiesta, care face trecerea intre versiunile normale si sportivul ST. Se numeste Black/Red si e o editie speciala, doar in versiune 3 usi, echipata cu motorul 1.0l EcoBoost, impins la 140 CP.

L-am primit si noi, destul de zdrentuit de testele precedente, insa s-a dovedit surprinzator de capabil, in ciuda pneurilor foarte uzate.

De notat ca poate fi cumparat cu un pret bunicel, in conditiile ofertelor permanente Ford, face suta in 9 secunde si depaseste 200 km/h, mentinandu-se in limita decentei cu consumul de carburant.

Mai exact, in ciuda puterii afisate, masina ofera un consum si emisii mai scazute chiar decat motorizari mai mici, tot 1.0l EcoBoost…

Sasiul a fost modificat, e mai ferm si mai reactiv, insa usor mai docil decat un ST, adica mult mai confortabil in conducerea de zi cu zi. Singurul neajuns evident al masinii mi s-a parut lipsa discurilor de frana pe puntea spate. Nu franeaza rau, dar 140 CP sunt 140 CP, as fi preferat niste frane mai ferme.

De luat in seama, e una din masinile cu motor pe benzina care nu m-a dezamagit…

4 Responses

  1. Qew says:

    Se mai gaseste aceasta varianta de Fiesta? Ca nu am mai gasit pe siteul ford detalii despre pret.

  2. Catalin says:

    Foarte buna prezentare, de apreciat timpul alocat si atentia pentru detalii! Felicitari si multumesc mult!
    Am detinut doua automobile Ford, un Focus si un Ka, ambele fabricate in anul 2000. De ambele am fost foarte multumit.
    Nu imi fac probleme in privinta fiabilitatii acestui 1.0 EcoBoost de 140 CP, din aceleasi motive expuse in prezentare.
    In acelasi timp, prefer motoarele in 4 cilindri fata de cele in 3, indiferent daca acestea din urma sunt normal aspirate sau supraalimentate.
    Ar fi interesant de stiut cum este Suzuki Swift Sport 1.6 benzina 136 CP, comparativ cu acest Fiesta 1.0 de 140 CP.
    Swift Sport dispune de frane pe disc pentru rotile din spate si cutie de viteze cu 6 trepte. Si un sasiu si o tinuta de drum care demonstreaza ca puterea nu este totul, dupa cum sustin cei de la Auto Express, care plaseaza acest model pe locul 4 din top 10 al celor mai distractive, dar in acelasi timp si practice automobile hot hatch. Pe locul 2 in acel top 10 se gaseste Fiesta ST, iar pe primul loc, Seat Leon Cupra.
    Si despre generatia anterioara Swift Sport cu motorizarea 1.6 benzina 125 CP m-am intrebat cum este fata de Ford Fiesta 1.6 Ti-VCT de 120 CP, in ceea ce priveste stabilitatea in viraje, eficienta sistemului de franare si ce transmite celui de la volan.
    Poate ca un comparativ intre generatiile actuale ale celor doua mici sportive ar fi interesant, mai ales ca se gasesc in aproximativ aceeasi categorie de pret.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.