Doar 112 CP are noul motor 1.6l D-4D, propus de Toyota pe noul Auris. Dezamagiti? Atunci aflati ca e un propulsor cu tehnologii BMW, ce permite rularea cu 160 km/h, in treapta a 6-a, la o turatie de 2500 rpm, turatie la care alte masini concurente nu depasesc 130 km/h…
Introducerea fiind facuta, intelegem ca Toyota nu se joaca, atunci cand e vorba de reputatia marcii, si ca nu ruleaza pe strada fisele tehnice si declaratiile pompoase ale altora, ci masinile.
Si, cand discutam de Toyota si de motorizari noi, cum ar fi 1.2l T sau acest 1.6l D-4D, se subintelege faptul ca fiabilitatea si reputatia raman nestirbite.
La prima vedere, motorul pare unul obisnuit, insa pe masura ce inghiti kilometri cu masina, descoperi ca genele BMW nu sunt doar declarative. Fiind bine antifonata, acceleratiile si reprizele par nespectaculoase, insa in practica nu e chiar asa, si in filmele noastre se vede clar ce vreau sa spun…
Interesant, si cu asta va urez vizionare placuta, acest nou Auris, cu 1.6l D-4D, se simte mai bine la viteze mari, peste cele legale, adica nu e nevoie sa tina pasul cu ceilalti, la aceste viteze, ci poate si sa il impuna.
Sigur, toate smecheriile astea vin la pretul lor, pretul calitatii Toyota…
Cand isi dau mana Dracu’ si cu Tat’su…apai iaca asta o iesit 🙂