Mercedes-Benz GLA 200 CDI 7G-DCT 4Matic

Mercedes-Benz GLA 200 CDI 4Matic

Cand vezi prima data un GLA, pare doar un A ceva mai inalt, asa ca scepticismul e prezent. La sfarsitul testului, nu iti vine sa crezi ce chestii poate sa faca masina asta si cu cat stil…

In mod clar, are doua limitari, cursa suspensiilor e scurta (se vede si din distanta dintre roata si aripa), iar unghiul de atac e nepermisiv. Altfel, ofera o garda la sol decenta, 4Matic imperecheat cu 7G-DCT, cu functii off-road, doar cand incepi sa depasesti obstacole realizezi cat de multe stie.

Sigur, e Mercedes-Benz, jucariile isi au pretul lor, masina nu e ieftina, cu banii respectivi ai foarte multe optiuni in alte segmente, mai mari sau mai mici, insa luata ca un tot, e o piesa tare.

Pe sosea se comporta superb, ajutata la limita si de tractiunea integrala, in off-road se descurca, arata bine si in padure si la teatru, ce iti mai poti dori de la o masina?

Cum se misca si cat consuma, vedeti in filme, realitatea e ca premium inseamna un pret mare, insa si calitatea se vede si se simte…

6 Responses

  1. cristi says:

    Anul trecut am suferit o tamponare din spate a vehicului meu opel corsa..reparatia arata exact cun arata chitul ala de la haionul spate ..eu nu am fost multumit de aceasta reparatie la corsa(imbinarile originale aratind foarte bine),la acest gla as fi facut cu nervii(in cazul in cera nu as fi vazut acest lucru la achizitie..si atunci nu as mai fi achizitionat-o)…

  2. Flo says:

    In multe video am vazut asta si vroiam sa zic, cum e posibil la experienta d voastra sa mergeti pe banda a doua pe autostrada fara a reveni imediat pe prima banda cand aveti ocazia. Sunteti un exemplu pentru multi cei care se uita aici si cred ca aveti macar o mica obligatie morala in a conduce corect. Pt cineva care locuieste in afara si se uita la video sare in ochi lucru asta si frapeaza efectiv sau poate s eu prea fixat.
    Nu cred ca am nici 5% din km d voastra, apreciez toate video urile, va felicit pt munca depusa dar avand in vedere vechimea parcului auto din Romania, nr de accidente de la noi cred ca puteti salva multe vieti educand lumea cum sa conduca.

    • turatiimaster says:

      Nu e o regula, in general merg pe dreapta, stiu sa conduc destul de corect, insa daca nu mai conduci prin Romania, nu ai cum sa intelegi jungla care e pe autostrada la noi, de la cai, caini si autostopisti, masini oprite pe banda de urgenta, pericolele pandesc la tot pasul. In plus, in anumite momente sunt obligat sa conduc pe banda de viteza, pentru ca trebuie sa filmam anumite chestii, nu pot sa accelerez de la 70 la 140 pe banda 1, oricat as vrea, din cauza traficului. Oricum, faptul ca filmam in timp ce conduc e la limita legalitatii, din multe puncte de vedere. De foarte multe ori, ca sa puteti vedea ce vedeti in filme, eu fac destul de multe acrobatii in masina, in timp ce conduc, de la pozitii ciudate ale scaunului si volanului, pana la faptul ca uneori stau in maxim lateral stanga, fara sa am vizibilitate in oglinda retrovizoare din interior, fiind atent la trafic doar in oglinda stanga, pentru ca pe dreapta nu o vad din pozitia respectiva. Nu imi caut scuze, dar stiu cum conduc, chiar si cand filmam nu eu sunt cel care incurca traficul pe autostrada, in 95 la suta din cazuri e invers…

  3. Robert says:

    Mercedes a ajuns la un punct la care își permite sa profite din plin de imaginea mărcii si sa își maximizeze profitul. Cred ca din aceasta cauza apar “anomalii” get climatizare manuala la o masina din clasa premium. Oricum, este remarcabil modul cum reușesc sa își fidelizeze clienții, din vreo 5 posesori de Mercedes pe care ii cunosc 2 deja sunt la a doua masina Mercedes si toți spun ca nu ar mai conduce altceva in afara de Mercedes. Si asta in condițiile in care eu cred – si cred ca multi sunt de acord – ca viața e prea frumoasa pentru a conduce o singura marca de autoturisme.

  4. deplictis says:

    mercedes ramane mercedes dar, asa cum spui si tu, e jenant sa umbli cu climatizare manuala in categoria asta de pret….. eu inteleg ca sigla face cateva mii in plus dar pana la urma sigla respectiva trebuie sa iti ofere si maximum de confort…

  5. Stefi says:

    Dar parca tot mai bine arata noul X1.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

Marketing

1 - Registers a unique ID on mobile devices to enable tracking based on geographical GPS location. 2 - Used by Facebook to register impressions on pages with the Facebook login button. 3 - Tries to estimate the users bandwidth on pages with integrated YouTube videos. 4 - Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen. 5 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 6 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 7 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 8 - used by AdUnity.com for ad serving purposes

1 - GPS (Youtube.com), 2 - Impression (Facebook.com), 3 - Visitor Info Live (Youtube.com), 4 - YSC (Youtube.com), 5 - auguid (AdUnity.com), 6 - x0.gif (AdUnity.com), 7 - x1daid (AdUnity.com), 8 - x1guid (AdUnity.com)

GDPR

1 - only to comply with GDPR requests, 2 - only to comply with GDPR requests.

1 - GDPR allowed cookies (Turatii.ro), 2 - GDPR consent types (Turatii.ro)

Traffic

1 - Visitor statistics, 2 - Visitor statistics for ranking site in auto category, 3 - Visitor statistics

1 - trafic_h (Trafic.ro), 2 - trafic ranking (Trafic.ro), 3 - trafic_v (Trafic.ro)