Ca sa fim in regula inca de la inceput, nu inseamna ca daca o masina costa 100 000 de euro, automat e si buna. Pot sa gasesc multe exemple care m-au dezamagit, in aspecte esentiale.
Nu e cazul insa cu Porsche Macan S diesel, cu PDK, test finalizat cu concluzia “masina de nota zece”. Desi costa “doar 92 000″…
Multi il compara pe nedrept cu Audi Q5, de la platforma caruia a fost dezvoltat, ampatamentul si alte componente fiind identice. Insa diferentele sunt mari.
De la suspensia dezvoltata de Porsche, pana la transmisia PDK cu dublu ambreiaj si sistemul de tractiune integrala activ, similar cu cel de pe 911, Macan e cu totul altceva.
Mai bine zis, e un superb automobil sportiv, in ciuda caroseriei. Nu il poti intimida orice i-ai face, si, desi foarte bine echipat, inca mai existau unele chestii care il puteau face si mai dinamic…
Si asta in versiunea S diesel. Versiunile pe benzina, nici nu vreau sa ma gandesc cum sunt.
Daca aveti impresia ca Macan cu motorizare diesel e un sacrilegiu, mai bine urmariti filmele. 580 Nm cu tractiune integrala, merita o privire…
Este prima oara cand vezi o asemenea roata de rezerva??
In 2005 la un Touareg 313 cai aveam aceiasi echipare , roata se umfla la compresor inainte de a o monta pe masina!
Eu am facut aceiasi eroare si am incercat sa merg asa cu ea. Dezastru!!!
Bine ca mi am dat seama ca ceva nu e in ordine si pana la urma am inteles ce trebuia facut…
Dar de atunci, au trecut generatii de masini…
Bafta oricum, nu am spus o din rautate, doar am ramas putin surprins.
faina
PS: Ma refer la descriere, sa nu se inteleaga gresit. Stima !
Nu inteleg atunci cand spui ca masina prinde viteza maxima N cand fiecare automobil din cate stiu are o eroare de viteza de aprox 10% , spre exemplu pe vitezometru arata mai mult decat pe GPS. Deci ?
Viteza maxima este masurata de producator si cu alta aparatura, mult mai precisa decat vitezometrul aflat la bord. Sunt vitezometre care au abateri admise, totusi nu atat de mari pe cat s-ar crede. Daca Porsche spune 230 km/h, sunt 230 km/h, masurati pe aparatura lor speciala (ce include si GPS), nu pe vitezometru.
La minutul 4:54 din prima filmare vedem emblema Audi, clar imparte multe piese commune cu Audi.
15% sunt piese comune cu Audi.
Pe cand Robert un test cu noul Avensis de 2 l diesel? Pe ăla i-l aștept cu nerăbdare maximă! :-))
Acum cu noul TVA de 20% masina e in jur de 89400€,adica cu aprox 3000€ mai ieftin,e ceva,nu?
Urmeaza intai Tucson, apoi Jazz, apoi Avensis, sunt filmate toate, am 11 masini filmate in avans, problema e ca montajele dureaza destul de mult.
Leon cupra este prea mult pentru mine. Le-am vizualizat pe acelea plus ca am avut sansa sa merg ca pasager de cateva orin intr- un cupra R (prea brutal si cu niste de exploatare ceva mai ridicate faca de 1.8, ma gandesc). Am un coleg la munca care are 1.8 tsi 180 pe o skoda superb de care este f incantat si as fi fost curios cum se comporta si pe leon.
Poate gasim si un Leon 1.8T, vedem.
La momentul in care am filmat noi Leon Cupra, erau in tara doar doua masini, ma refer la cele vândute de noi. Posibil intre timp sa se mai fi vandut si altele.
Exceptionala masina, pretul pe masura. Sa inteleg ca s-a imbunatatit relatia cu ei de la porsche? 🙂 Este posibil un tutorial si cu seat leon 1.8 tsi DSG?
Hmm, o sa vedem. Ai un Leon Cupra, daca vrei, pe Youtube. Sunt doar 2 masini vandute in Romania.
Nu este adevarat. Sunt cel putin 20 de Seat Cupra vandute in Ro (11 bucati sunt vandute doar de PBN anul trecut).