Segmentul utilitar e si specialitatea Renault. Nu doar cu Trafic, ci si cu alte modele, mai mari sau mai mici, constructorul francez reuseste sa fie numarul 1 mondial pe acest segment extrem de disputat.
Noul Trafic vine cu motorizari de 1.6l, avand la baza faimosul 1.6l dCi, cu variante de putere si cuplu adaptate specificului de munca grea al masinilor utilitare.
In cazul de fata, am condus un Trafic Combi, ampatament lung, cu motorizarea bi-turbo 1.6l dCi, versiune de echipare Expression Plus. De retinut, desi e o echipare de top, exista numeroase alte optiuni disponibile, plus o paleta extrem de larga de combinatii specifice utilitarelor: ampatament, inaltime, carosaj, etc.
Ce surprinde si place la Trafic? Insonorizare excelenta si vivacitate la toate regimurile de exploatare, natural pana la urma, e cel mai puternic motor disponibil. Probabil nu se va comporta rau nici cu masina incarcata.
O experienta excelenta, daca facem abstractie de dimensiuni, Trafic se conduce ca un autoturism, cu o directie perfect calibrata, suspensii ferme si confortabile, dar nu e la fel de manevrabil ca un Transit.
In mod cert, modelul e de luat in seama atunci cand va configurati in minte cea mai buna varianta pentru acest gen de autovehicul…
Eu as dori o prezentare detaliata a Ford S Max ! Imi plac prezentarile dumneavoastra competente si mi-as dori mai multe…Cu stima Dan Stanescu
Poate o sa fie, vedem.
Salut,
Off topic… pe cand vedem renault talisman?
Multumesc.
O sa urmeze, probabil în aprilie.
Astept impresii cu noul Opel Astra K 1.4 benzina dar cu cutie de viteza automata.
Vedem, nu promit, si eu vreau Astra K, sper sa reusesc.