MINI ne-a surprins de multe ori cu chestii neconventionale, fie ca a fost vorba de versiuni Countryman, fie de super sportive, asa ca nu ne miram ca a venit si cu o propunere apta sa concureze umar la umar cu compactele premium: Clubman.
Pentru cine are 48 000 de euro, nu e o problema ca usile spate sunt mai deosebite, se deschid singure, intr-o anumita ordine, se obisnuieste cu ideea.
Un lucru e cert, e primul MINI care vine cu transmisia Steptronic cu 8 trepte, habar nu aveam cand am luat masina, ba mai mult, m-am apucat de filmari si am zis ca are 6. La plecarea de pe platou, pe autostrada, descopar ca sunt mai multe, hai inapoi, sa mai filmam o data. Se intampla…
Nu e genul meu de masina, mai ales ca s-a indepartat putin de un MINI, in sensul ca e destul de mare, insa feelingul de cart si sinergia motor-cutie sunt ireprosabile. In materie de dinamica, feeling premium si sport, nu ai ce sa reprosezi unui MINI bine facut.
Nu m-as aventura la aproape 50 000 de euro pentru un MINI. Cu o configurare atenta si judicioasa, probabil poti avea esentialul pentru mai putini bani, importante sunt motorul, modurile MINI, transmisia si look-ul, in rest, poti lasa deoparte destul de multe chestii.
Aberant pretul. Prin analogie la banii astia se pot achizitiona 2 warm hatch-uri 1. Leon 2.0 TDI 184 CP DSG6 D 135/184 1.968 cm3 DSG6 23.597,00 € + renault megane 4 GT 1.6 206 EDC 7 trepte 22400 eur si ma ramane si o diferenta de aprox 3000 euro sau BMW 325D 224cp si cu packet M 45960 euro.
Inafara cutiei de viteza si a spatiului in spate care mi-au placut,e scumpa si urita