Ati fi surprinsi daca v-as spune ca la nivel european Auris Hybrid s-a vandut mai mult decat Auris cu motorizarile conventionale? Ar trebui, pentru ca e un trend destul de clar, hibridele sunt o alternativa viabila pentru viitor. Poate nu viitorul in sine, dar in mod clar o etapa.
Am testat un Auris TS, in versiunea de echipare SOL. Concluziile sunt surprinzatoare: au integrat atat de bine sistemul hibrid, simplu si elegant, incat experienta cu masina devine comuna si fascinanta in acelasi timp.
Conduci o masina ca oricare alta, n-ai niciun fel de restrictie la prima vedere, n-ai nevoie de priza, nu ai portbagaj mai mic, interiorul are doar un schimbator mai ciudat, in rest, cam ca un Auris normal.
Avantajele majore ale hibridului sunt legate de traficul urban, unde masina este realmente spectaculoasa. Insa se descurca onorabil in cam toate situatiile, iar consumatorul european a inceput sa priceapa si sa o perceapa ca fiind o solutie pentru aglomerarea urbana.
Nu ascund, as putea trai cu o masina ca asta…
Noroc. Pe cand un drive test si la Yaris Hybrid. Ma intereseaza sa o folosesc pentru taxi in bucuresti.
Buna ziua, cum este garda de la sol?
La limita de confort, la borduri inalte indoi pragurile.
Salut. Saptamana aceasta am achiziționat Auris Sport hibrid ,sol+, am parcurs 700 km este formidabila.
Spun asta după ce am făcut 4000km cu Lexus NX achiziționat luna trecută .
Credeam ca va fi o diferența colosala între Lexus si Auris, ținând cont ca sunt din clase diferite si motoare diferite, insa Aurisul m-a impresionat de cum se conduce si in oraș si pe autostrada.
Încă nu am apucat sa vând mașinile diesel pe care mi-am propus sa le înlocuiesc cu hibride. Le mai conduc ocazional( pregătiri pt. vânzare) dar prin comparație parca as urca in tractor.
Recomand Hibridul in detrimentul dieselului sau a benzinei.
In primul rand doresc sa va felicit si sa va multumesc pentru ceea ce faceti! Utile, educative chiar, aceste teste explicite pt cei mai putin priceputi!
Eu sunt interesat de varianta Luna. Diferenta dintre dotari (Luna si Sol) poate fi trecuta cu vederea. Luna are anvelope cu talon mai mare, mai potrivite pt strazile din Bucuresti, consum (normat) un pic mai mic. De la Sol m-ar interesa doar senzorii de parcare.
Insa discurile de frana, intradevar sunt diferite! Am verificat (cerut expres) la Toyota: Luna are discuri 277 mm diametru si o grosime de 26 mm, iar SOL 296 mm cu 28mm grosime. Mi se pare aiurea, chiar incredibil! Si asta la o diferenta de greutate (40 kg) nesemnificativa, as spune eu, intre cele doua versiuni (cf. specificatii site Toyota.ro). Ma gandesc ca eficienta la franare este de asemenea diferita.
De ce totusi acesta diferenta intre discuri?
Din ratiuni de cost, probabil, eu personal as lua versiunea Sol, la un model hibrid, implicit cu o greutate mai mare, imi doresc frane mai bune.
Din ratiuni de cost (TCO – cost initial, RCA, Casco, etc) as alege Luna Hybrid. Insa sa ai frane mai putin eficiente, mi se pare un compromis periculos. Nu-i inteleg pe cei de la Toyota! Pacat ca marketingul e mai presus decat siguranta, cel putin pt acest model.
La Auris scurt hybrid, la fel o fi diferenta intre discuri intre Sol si Luna?
Pe site cand compari doua versiuni nu apar diferente de acest gen, la nici un model.
Da.
Buna ziua
As dori in cateva luni sa cumpar o auris
Care motor ar fi mai fiabil,1.2t sau cel hybrid?
Ati spus de auris hybrid ca este zgomotoasa la vant,iar 1.2t l.ati laudat ca fiind foarte bine izolat fonic Este vreo diferenta intre ele ca izolare fonica?
Aparent exista o diferenta de izolare fonica sau motorul benzina de 1.2 e mai silentios decat cel de pe hibrid, care e un pic mai vechi ca generatie. Ca fiabilitate, inclin sa cred ca ambele sunt fiabile, cu un plus pentru hibrid, recunoscut ca fiind fara probleme pentru 10 ani sau mai mult.
Bună. Am si eu o mare dilema, am de ales pentru sotie intre 1,2T și hibrid….fara a tine cont de pret. Am condus hibridul, putin, si eu si sotia, super ok, pana am urcat dealul inapoi spre reprezentanța….socat de sunetul motorului. Ca mai toate femeile, sotia conduce mai nervos, plecari bruste, frana la fel :), senzatia e ca hibridul pleaca mai lent de pe loc. Oare a fost doar senzatia mea? 80-90% va fi doar in Cluj, ore de varf.. inclin spre hibrid, dar ma deranjeaza sunetul motorului….si de cateva zile nu ma pot hotărî, mai ales ca nu am posibilitatea sa testez si 1,2 sa le compar. Oare o scurta comp intre eke se poate? Cred ca m ar ajuta
Hibrid daca mergi mult in oras.
Salut.Ce recomanzi pentru naveta Corbeanca-Bucuresti si retur ( 60 km/zi, maxim 20.000/an), intre Auris Hybrid si Auris 1.2 Turbo (ambele transmisie automata) ?
Multumesc
Ambele sunt ok, privind spre viitor, parca as lua Auris Hybrid, mai ales ca in traficul spre Bucuresti dimineata o sa te bucure consumul zero cand mergi electric sau stai pe loc.
Până la urmă și la coadă e rentabilă mașina hibridă pe orice tip de drum fie în oraș fie în afară, fie pe distanțe scurte fie pe distanțe lungi??????
E rentabila, daca faci foarte multi kilometri, gen peste 30 000 anual, ia un diesel de 1.4. Altfel merge si hibrid, hibridul e foarte avantajos in oras si pe distante scurte.
Și încă ceva portbagaj plin + aer condiționat pornit + pasageri pe toate scaunele cum s-ar descurca mașina și mai ales bateriile??????
N-au treaba bateriile, se descurca masina foarte bine, in orice conditii.
M-ar interesa cum se comportă mașina cu portbagajul plin la drum lung? Merge doar pe benzină sau combinat ca în videoclip? Vorbind de Toyota Auris Sport Tourer hibrid.
Merge si combinat, insa la viteza mare, rulare constanta, in general merge pe benzina.
O masina bine intretinuta si care nu e folosita in regim de taxi tine peste 10 ani fara probleme, dar orice.acumulator te lasa dupa circa 5 ani. Cat rezista in timp acumulatorul mare ? Costul inlocuirii lui s-ar putea sa fie si el prohibitiv. Cat ar fi acesta ?
Am prieteni cu Prius de 10 ani si merge bateria, nicio problema.