Toyota RAV4 2.5l HSD 4×4 LUXURY

In cazul in care va intrebati daca exista vreun hibrid care sa imi placa mai mult decat Auris, am aflat si eu raspunsul: e noul RAV4 2.5l HSD.

In cazul modelului RAV, pe langa HSD, cu care ne-am obisnuit de ceva vreme, mai exista un motor electric, suplimentar, care rezolva problema tractiunii integrale. Pentru ca nu avem nicio legatura fizica directa intre puntea fata si cea spate, adica nu exista ax cardanic, insa avem tractiune integrala, si inca una foarte performanta.

Avantajele unui asemenea sistem sunt evidente, dispar anumite operatiuni de mentenanta specifice solutiei cu ax cardanic, dispar frecarile suplimentare, apare o economie de carburant, in plus, cum o sa vedeti in filme, sistemul e mai performant decat ati crede la prima vedere.

Ce mi s-a parut insa si mai spectaculos, este pretul, la ce tehnologie ofera masina, nu cred ca e un pret mare.

Era o vorba, viitorul e deja aici, iar RAV4 2.5l HSD e cea mai buna dovada.

13 thoughts on “Toyota RAV4 2.5l HSD 4×4 LUXURY

  1. bogdan

    pe cand filmarile ci noul sportage???
    ms

    • turatiimaster

      Sunt deja pe YouTube.

  2. leeloo

    in europa civic-ul lansat in us va veni in 2017 100%, deci o intarziere de aproape 2 ani.

  3. Silviu

    Salutare! Stii cumva cand va apare in Romania noul Civic 2016 si cu ce motorizari? Si daca da, cam peste cat timp de la lansare o vom vedea la teste? Din ce am vazut, americanii o lauda foarte mult. Multumesc!

    • turatiimaster

      Nu stiu sigur, o sa ma interesez.

  4. cristi

    Ps..sa nu uitam ca bateriile nu poseda totusi o tehnologie foarte avansata(nu cred ca-s mai evoluate decit bateria unui telefon ,care dupa cum stie toata lumea te mai si lasa din cind in cind)

    • M

      Avantajele hibridului se vad in primul rând la mersul in oras.

  5. cristi

    Hmmm,nu cred ca as da banii pe asa ceva…inafara dinamicii care mi-a placut in rest hotarit nu…cit ai scos consum mediu cu vitara,6l/100km?daca iau un vitara mai imi ramin vreo 18000 euro pt combustibil…adica rotunjit vreo 18tone de combustibil…adica un vitara+aproximativ 300000km in pretul unui rav4…poate sint eu batut in cap ,dar imi da impresia ca aceste sisteme de propulsie(hibrid) nu au nimic spectaculos in ele…sint doar un exercitiu de imagine…sa nu mai punem la socoteala ca trebuie sa intretin totusi 3 motoare(chiar daca nu are cardan)..un alt impediment:mecanicii din reprezentante,pt multi dintre ei vechile sisteme de propulsie ramin un mister chiar si dupa 100 ani de existenta d’apai un wistem de ultima oara…design-ul e o chestie subiectiva(personal mi se pare ca_i o masina din jocul lego…)…chiar daca toyota e super fiabila are si preturi pe masura…sper ca nu am suparat pe nimeni(poate ecologistîi)

  6. MariusP

    Felicitari pentru review, ca de obicei, o placere sa vad asa ceva. 🙂

    Ce-am inteles eu: masina are niste avantaje clare fata de alte modele din clasa cu motoare conventionale.
    1. Cu ajutorul motoarelor electrice ai practic performante si consum de Diesel la un motor cu cilindree de 2.5 litri pe benzina. Remarcabil.
    2. Pretul e excelent. M-as fi asteptat sa fie mai scumpa, exact cum spunea si Robert. Mai ales ca e gama superioara de dotari.
    3. Ai avantaj din taxe mai mici la impozit si in mod normal, un ajutor din partea statului la achizitie.
    4. Ai poluare fonica si de noxe reduse in oras.
    5. Ai consum mai mic decat la un Diesel in oras pentru ca te ajuta motoarele electrice. Deci poti folosi o masina 4 x 4 in ciclu urban cu un consum de masina mica. Ai avantajele masinii de off road cand ai nevoie de rulare pe teren accidentat si avantajul unui consum mic in oras cand folosesti masina zi de zi.

    Deci cred ca Toyota a reusit o masina excelenta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.