Schimbarile conceptuale din ultima vreme afecteaza in mod evident si modelele cu caracter sportiv, fie ca vorbim de reducerea cilindreei, supraalimentare sau trecerea la transmisii automatizate. Si Renault a experimentat asta, cu gama Renault Sport, dar in special cu Clio RS…
A aparut motorizarea 1.6l Turbo, de origine Nissan, distributie lant, fiabila, puternica si economica, transmisia dublu ambreiaj EDC6, dar cerintele segmentului sunt foarte ridicate si Renault Sport ofera si o versiune Trophy, mai radicala, mai orientata spre circuitele de viteza.
Mai multi cai, mai mult cuplu, mai rapid, la fel de economic, cel putin in teorie, plus echipamente deosebite, RS Monitor in standard si alte chestii de gen, nu te poti plange ca de banii dati nu primesti supliment. Dimpotriva.
La ora actuala, un Trophy chiar e o oferta, atat pentru cei care vor folosi masina normal, dar mai ales pentru cei care doresc sa evolueze catre motorsport.
Salut!
Am tot cautat pe net si am incercat sa-mi dau seama si din review-ul tau (excelent!!) daca Clio RS Trophy, varianta pe care ai testat-o tu non-facelift, are faruri halogen, xenon sau LED.
Stiu ca Clio RS are halogen insa nu stiu nimic despre varianta Trophy.
Merci!
H