Ford Mondeo 2.0l iVCT HEV Vignale

Am condus noile Mondeo, in versiune benzina, in versiune diesel, in ambele cazuri poate m-ati auzit povestind si de faptul ca la lansarea oficiala am avut ocazia sa fac niste sute de km cu un model hibrid.

Iata ca s-a ivit o ocazie sa prezentam un hibrid Mondeo si inca unul in versiune Vignale, ce e Vignale am incercat sa explic sumar pe filme. Important e altceva. Ca si Ford, ca si alti constructori, se indreapta incet, dar sigur, catre tehnologii alternative de propulsie.

Si, asa cum veti observa din filme, acest Vignale HEV nu se face de ras, dimpotriva, in anumite momente iti demonstreaza chiar valente nebanuite la prima vedere.

De remarcat si pretul destul de modest pentru tehnologia oferita, mai ales in aceasta echipare exclusiva.

Daca mi-as cumpara un Mondeo Vignale HEV? Da, fara indoiala, pachetul oferit la acest pret este remarcabil si pentru o companie medie sau mare, care vrea sa ofere managerilor, de exemplu, o masina executiva la un pret bun, acest model e o mina de aur.

Probabil ca si persoane private vor dori sa incerce si, de ce nu, sa cumpere un astfel de Mondeo, trenul de rulare hibrid are avantaje enorme in traficul urban si se descurca excelent si la viteze normale de autostrada.

5 thoughts on “Ford Mondeo 2.0l iVCT HEV Vignale

  1. Adrian Cosmin

    Am vazut la Ford Romania pe site ca este oferta la acest model hibrid (nu cred ca este Vignale) cu pretul de 23900, pare bestbuy la banii astia, ma bate gandul sa il achizitioneaz. Mentionez ca in fac de obicei 50-50 pondere localitate afara si 1-2 vacante in strainatate pe an cu drum de aproximativ 3000 de km/vacanta. In total fac in jur de 15000 de km pe an. Merita acest hibrid?

    • turatiimaster

      E bun, merita, insa vezi si Ioniq inainte sa te decizi.

  2. George

    1) Trebuie să-l credem pe cuvânt pe Bogdan, fără să știm niciun alt detaliu cu privire la a cauzat defecțiunea.
    2) Cam cât de deștept trebuie să fi ca să dai 40,000 de euro pe o mașină, indiferent de marcă, și să nu mărești perioada de garanție (dacă nu e din start mai mare)? În cazul Ford te costă colosala sumă de 250 euro pentru un total de 4 ani/150,000 km sau 5 ani/100,000 km, pentru cei care nu negociază primirea gratuită a acesteia? Cel puțin în cazul Ford vorbim de garanție completă, oferită de producător, nu dealer sau alte șmecherii.
    3) Dețin mai multe Ford-uri, toate cumpărate noi (mașini personale sau pentru angajații mei). În afara unui bec de poziție (la un model mai vechi, că majoritatea au DRL-uri LED sau sistem de iluminare complet LED) nu am schimbat nicio piesă în 10 ani.

  3. Bogdan

    Marca de masini de unica folosinta. Nu cumparati, vorbesc din experienta, eu am schimbat la 3 ani dupa cumparare jumatate de motor la ford de 40k EUR pret de lista. Mi s-a spart un piston și am schimbat tot blocul cu toate pistoanele iar acum se pare ca sunt probleme și la turbo.

    NU VA CUMPĂRAȚI FORD!

  4. leeloo

    am remarcat ca doriti SUV hybrid.
    Incercati o Kia NIRO hybrid, masina e chiar foarte reusita si la interior cel putin ofera acelasi spatiu cu un sportage.
    Cutie DCT pe hybrid e un mare plus.
    Nu stiu daca e disponibila deja la drive test in Romania, in Belgia a aparut deja in showroom si pretul e foarte avantajos, mai jos decat un sportage de putere/dotari similare.
    Felictari pentru review-uri, foarte detaliate si interesante.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.