Pe undeva ma bucur ca am contribuit si eu la sporirea interesului pentru segmentul pick-up, cel putin in Romania, pe de alta parte evolutia spectaculoasa a noilor modele aparute ma face sa simt ca masina mea, de doar 3 ani vechime, e deja invechita. Si da, inclusiv noul Nissan Navara, redenumit acum NP300 Navara, contribuie la acest lucru.
Am incercat un model complet echipat, inclusiv cu accesorii, in varianta 2.3l dCi cu transmisie automata cu 7 trepte, destul de scump, ce-i drept, insa numai cine il conduce realizeaza cat de mare este evolutia fata de vechea generatie de Navara si fata de pick-upurile ceva mai vechi.
Redesenat complet, cu un sasiu cu doua tipuri de suspensie, in functie de varianta de echipare, modelul de test venea cu suspensia multilink, ce il propulseaza in topul segmentului in materie de confort si stabilitate pe sosea.
Interiorul, daca nu ai sti, ai fi convins ca esti intr-un SUV gen X-Trail, atat de mult a evoluat, iar motorizarea se comporta excelent in combinatie cu o foarte reusita transmisie automata.
Desi enorm, NP300 se conduce in oras ca un vis, stie si off-road si ruleaza ca un tren de viteza pe autostrazi. Ma tem ca, asa cum spuneam la inceput, segmentul pick-up va primi din ce in ce mai multa atenti.
Polivalenta masinilor si progresul in dezvoltarea lor, pe toate palierele, eficienta, cost, confort, siguranta, etc, atrag cu siguranta si persoanele fizice, nu doar companiile.
1 Response
[…] al unei colaborari cu alianta Renault-Nissan, X-ul are la baza o platforma de Nissan Navara (ultimul model, desigur), la lansare venind cu motorul diesel 2.3l de pe Renault Master si cu […]