Mazda CX-3 a fost adusa la zi, beneficiind de noile tehnologii dezvoltate de companie si de discrete modificari la exterior si interior, pentru a mentine proaspat cel mai vandut model al marcii, pe piata din Romania.
Nu am avut noroc sa gasim un G120 automat, asa ca ne-am multumit cu varianta manuala, de data asta intr-o echipare speciala, editie Takumi.
La ora actuala CX-3 ramane unul din modelele foarte dorite pe piata, desi nu e foarte ieftin, pentru ca are un design atragator, premiat, o tinuta de drum sportiva, un raport putere-greutate bun, si un motor de cilindree medie foarte economic si performant.
Daca spatiul interior nu tocmai generos nu va deranjeaza, CX-3 in varianta Takumi poate fi usor o alternativa la un vehicul premium, care la pret asemanator poate veni mai putin echipat.
Sfarsitul testului ne-a confirmat inca o data ca motorizarile Mazda isi merita renumele, fara efort am avut un consum mediu mai mic decat cel dat de constructor. Comportamentul masinii cu G-Vectoring Control si antifonarea mai buna reamintesc ambitiile constructorului japonez de a ramane alternativa sportiva cu motor aspirat la avalansa de modele noi cu motorizari de cilindree mica turbo.
Multumesc ,foarte util review-ul
Buna ziua,
Din experienta dvs pentru 10k km/an si drumuri 60% oras (dar nu in intervalele de bara la bara) merita diferenta pentru o cutie automata?
Multumesc!
Ce aleg?
Mazda cx3 sau kia sportage ambele 4×2
Salut,
Cum este acest Cx3 comparativ cu mazda 3 fl dpdv al zgomotului interior la viteza de autostrada,?este mai bine antifonata?
Toate modelele 2017 au primit antifonare suplimentara, in urma plangerilor clientilor (deh, nu se poate si masina usoara si fara zgomot, dar asta e), ideea e ca 3-ul e o idee mai silentios pe autostrada (e si mai aerodinamic, mai jos, intra mai putin aer pe dedesubt). Nu sunt diferente majore, dar exista.