Dacia Sandero 1.0l SCe Laureate

Dacia Sandero 1.0l SCe Laureate

Dupa o indelungata asteptare, iata filmarile complete cu Sandero 1.0l SCe, masina e cu facelift iar motorul e nou, asadar ambele merita si primesc atentia cuvenita.

Sigur ideile vor fi destul de clar subliniate in filme, ce merita retinut, motorul desi nu pare o minune a tehnicii moderne, va surprinde pe multi, atata timp cat il incadram corect intre celelalte motorizari. E o versiune destinata modelelor entry-level, foarte adaptat in oras, pentru ca se tureaza rapid si nu consuma foarte mult.

Surprinde placut si prin adaptabilitatea neasteptata in zonele de rulare cu viteza mare, desi ruleaza destul de turat, totusi ambianta interioara nu este foarte mult afectata de zgomotul motorului, totusi nu as putea sa spun ca e recomandarea mea pentru cei care ruleaza mult pe autostrada…

Dincolo de motor, faceliftul gamei Dacia aduce modificari interesante, de la luminile de zi cu LED si ergonomia optimizata a interiorului, pana la materiale si dotari noi. Astfel, si Sandero si celelalte modele “afectate” de facelift, devin mai atragatoare si mai moderne.

Un lucru pare cert, pentru cei ce conduc predominant in oras si nu foarte multi kilometri, Sandero 1.0l SCe e o propunere perfecta…

7 Responses

  1. Dan says:

    Buna ziua,
    Daca e noua masina la cati km fac primul schimb de ulei la 1.0 SCe?

  2. Catalin says:

    Salut! Felicitari pentru toate prezentarile, faci o treaba foarte buna. Ai mentionat la un moment dat ca motorul are o intrerupere. Imi poti spune in ce conditii a aparut acea intrerupere? La mers constant sau in accelerare? Multumesc!

    • turatiimaster says:

      Salut, sincer, nu imi amintesc acum foarte exact, cred ca in accelerare am simtit ceva atunci.

  3. Catalin says:

    Salut! O sugestie, te rog, Logan 1.0l SCe (sau 0.9 TCe).. sau Aygo? Pentru consum in special, masina va rula pe ”distributie” urban si extra-urban. Multumesc!

  4. De Valerio Benvenuto says:

    Buna ziua

    Din pacate, la aproape 15 secunde pentru prima 100 km, trebuie sa fi o persoana credincioasa si la fiecare depasire sa spui o rugaciune, tinand cont de conditiile de trafic cotidiene. Astept urmatoarele teste…numai bine.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.