Renault Megane GT 1.6l dCi EDC6

Renault Megane GT 1.6l dCi EDC6

Era promis de mult si iata ca am reusit sa ne tinem de cuvant, test cu Megane GT, varianta diesel. Nu va tin in suspans, e o masina deosebita, mai ales pentru fanii diesel, insa eu as fi vazut-o mai degraba ca o versiune GT Line.

E adevarat, vine cu 4Control, deci e putin mai mult decat restul gamei, insa prin performantele anuntate si percepute de la volan, ma face sa cred ca nu ma grabesc cu afirmatiile, pentru a face fata concurentilor cu tenta sportiva, motorizari diesel, motorul 1.6l diesel de 163 CP nu e suficient.

Inca exista motoare de 2l diesel, pe compacte cu caracter, si sunt greu de batut, insa si Megane GT diesel are armele lui.

In primul rand, 4Control, suplimentul adaugat unui sasiu deja bun, cu semnatura Renault Sport, face ca pe viraje masina sa fie un etalon pentru clasa, apoi mixul de tehnologie ramane unul superior iar aspectul exterior face furori.

Dar, interesant, mi se pare ca adevarata competitie pentru acest GT diesel vine din familie, inca mai cred ca pentru un pasionat varianta GT benzina e un best-buy al momentului.

Exista diferente intre ele, nu doar de performante, modelul diesel e privat de anumite optiuni, cum ar fi actionarea manuala a cutiei EDC folosind maneta, existenta pe GT benzina, 6 trepte in loc de 7, si altele, filmele vor fi elocvente.

Concluzia nu e greu de tras, ramane o optiune pentru fani ai motoarelor cu aprindere prin compresie si pentru cei care ruleaza mult, preponderent sportiv…

8 Responses

  1. cris says:

    sa ti recomande buhniciu o persoana de legatura la wv…super filmuletele, tine o tot asa!

  2. Bogdan says:

    Salut Robert!
    Cand vedem o prezentare cu o masina VAG cu motor de 1 litru? Eventual si cu cutie automata.

  3. Stefan says:

    Salut.pe cand un test cu Arteon?

    • turatiimaster says:

      Incerc, momentan nu gasesc persoana potrivita la VW ca sa ma ajute in acest sens.

  4. Teo says:

    Din prezentarea de la inceput reiese un volum al portbagajului mult mai mare ca la varianta pe benzina. De unde aceasta diferenta.

  5. Dan says:

    Cum ți se pare opțiunea Headup display în folosire? ai plăti 350 Eur ca opțiune?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.