SsangYong Rexton G4 2.2l e-XDi 7G-Tronic 4WD Premium

Sigur, mentalitatile se schimba greu, iar povestea SsangYong in Europa e cel mai bun exemplu. Confundat pe nedrept cu o marca din China, gigantul coreean cu o istorie impresionanta, isi continua evolutia interesant dar controversat, sub umbrela unei multinationale indiene, Mahindra. Nu e de ras, dimpotriva, uitati-va la evolutia Volvo sub Geely, si o sa intelegeti ca atunci cand pui la un loc puterea financiara cu know-how-ul, pot iesi chestii grozave.

E cazul si cu noul Rexton, propus de SsangYong pe piata mondiala, ca urmas al unor modele cunoscute ale brandului, unele dintre ele fiind prezentate pe larg si de noi (Rexton, Tivoli, Korando). Povestea continua, cu o interesanta turnura, denumit G4, noul Rexton vine cu o transmisie automata 7G-Tronic Mercedes-Benz si cu un motor corect, rafinat si economic pentru acest segment, oferind insa un nivel de dotari nemaintalnit pana in acest moment pe modelele marcii, la un pret cel putin cinstit.

Cu putina atentie si profitand de ofertele de lansare, un Rexton G4 atent configurat se poate invarti in jurul a 35-38 000 euro, TVA inclus, cu 5 ani garantie, tractiune integrala, cutie automata, suspensie multilink spate cu 10 brate si multe dotari demne de un SUV premium veritabil.

In plus, este disponibil cu 5 sau 7 locuri si pretul de pornire e absolut rezonabil, iar experientele posesorilor de Rexton de-a lungul anilor au dovedit ca promisiunile coreenilor privind fiabilitatea nu sunt doar povesti.

Obligatoriu de vazut si testat, in cazul in care va cautati un SUV adevarat, cu sasiu separat de caroserie, reductor, practic noul curent de “sportivizare” a majoritatii SUV-urilor mari, prin caroserie autoportanta si aerodinamica optimizata, lasa foarte putine optiuni pentru cei care vor sa mai guste o iesire veritabila de offroad.

9 thoughts on “SsangYong Rexton G4 2.2l e-XDi 7G-Tronic 4WD Premium

  1. DRAGOI IULIAN

    cine fabrica motorul de pe aceasta masina?

    • turatiimaster

      Motorul este fabricat de SsangYong, are la baza tehnologie Mercedes-Benz (SsangYong a folosit mult timp motorizari Mercedes-Benz, evident ca la dezvoltarea motorului nou au folosit tot ce stiau de la Mercedes-Benz), cutia de viteze este Mercedes-Benz 7G-Tronic.

  2. Masina e interesanta, dar s-o iei acum noua, nu merita. Tocmai din cauzele explicate si de tine, marca asta este inca prost văzută. Aproape cam cum erau si Hyundai sau Kia acum vreo 20 de ani. Prin urmare se devalorizează puternic si repede. O sa merite insa sa iei una cu 2-3 ani vechime la probabil jumatate din pret.

    • turatiimaster

      Nu se devalorizeaza Rextonul asa repede. Masina merita banii daca vrei si cauti ceea ce ofera, e un Land Cruiser la jumatate din pret.

  3. Nicolae iulian

    Salut Robert! Am seria de șasiu la G4, mâine tre sa fac rezervare prin Op. Style cu 4X4 și AT cică ar fi rigida cu 8 brațe pe spate și nu 5. E adevărat? Și din păcate nu am cum sa fac test cu suspensia asta pe spate. Nu au mașină.Fac alegerea corectă în detrimentul Sportage? Te rog o părere că încă nu e târziu!

    • turatiimaster

      Am vorbit pe privat, succes cu noua ta masina!

      • Mihai

        Deci, care e rezultatul ? Kia sau Ssangyong ? Ar fi util și pentru alți cititori ai forumului să afle detaliile. Mulțumesc !

        • turatiimaster

          Pentru nevoile lui e mai bun Rexton. Si asta o spun eu, care am Sportage.

  4. Dan

    Un model chiar interesant, o sa fie si el pe lista preliminara cand ma voi gandi la inlocuirea automobilului actual cu unul nou.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.