Mazda CX-3 G120 2.0l Takumi

Ne-am bucurat ca avem ocazia sa testam facelift-ul modelului Mazda CX-3, fiind convins ca masina va veni si cu noul diesel 1.8l. Surpriza, n-a fost sa fie asa, am primit un G121 intr-o versiune Takumi noua, care nu e echivalenta cu vechiul Takumi. Mai mult, fiind un Takumi mai degraba orientat spre a oferi un pret mai bun, o parte din elementele specifice facelift-ului, lipseau.

Pana cand apare viitorul CX-3, pe baza noului Mazda 3, sa vedem ce e acum cu Takumi. Daca pana la momentul aparitiei acestui facelift, Takumi era o varianta de top in materie de echipare, acum Takumi ramane doar cu numele si ofera practic un CX3 decent echipat, la un pret mai scazut. Atentie la acest aspect cand cumparati CX-3 second hand.

In rest, facelift-ul pare interesant, pastreaza caracteristicile esentiale ale CX-3-ului (si pozitive si negative), improspatand look-ul si confort-ul, si plusand cu un motor nou, diesel, pe care sper sa il incercam cat mai curand.

G121 ramane unul din motoarele de referinta aspirate, in clipa de fata, dupa parerea mea Mazda putea foarte bine sa si renunte la a oferi un diesel la CX-3, pentru ca acest motor benzina de 2l are ce e mai bun din ambele lumi, economia dieselului si rafinamentul benzinei.

CX-3, in ciuda acestui facelift, ramane sa duca o batalie interesanta pe piata, pentru ca ceilalti producatori au introdus modele noi, cel putin la fel de performante, atuurile Mazdei ramanand design-ul stilat si motorizarea foarte buna.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.