Hyundai Santa Fe 2.2l CRDi AT8 4WD Luxury

Trebuie sa recunoastem faptul ca Hyundai Santa Fe a fost un model extrem de apreciat pe piata romaneasca si in lume, in general.

Cautat pentru faptul ca era mare, dovedit fiabil de-a lungul timpului, disponibil cu 5 si 7 locuri, tractiune integrala si un pret rezonabil pentru pachetul oferit, Santa Fe a ajuns la noi in ultima sa versiune, cea mai spectaculoasa de pana acum.

Modelul de test pastreaza o motorizare excelenta, dieselul R de 200 CP, adus insa la zi cu normele de poluare si cuplat cu o transmisie automata noua, cu 8 trepte. Noua cutie de viteze se remarca prin finete si rapiditate, insa iese cu adevarat in evidenta prin eficienta, o caracteristica oarecum absenta pana acum la cutiile automate produse de concernul Hyundai.

Ca si cum noua transmisie nu era de ajuns sa completeze rafinamentele tehnice de care dispune noul Santa Fe, tractiunea integrala e acum si mai sofisticata, fiind preluata de pe modelul de lux, Genesis, denumita H-TRAC, si avand diferite setari prestabilite, in functie de modul setat din vehicul, Eco, Confort, Sport.

Desi echipare de varf, Luxury, modelul testat nu dispunea de toate optiunile pe care le poti gasi pe un Santa Fe, printre acestea voi aminti sistemul ultrasonic de detectie si avertizare a uitarii copiilor sau animalelor de companie in vehicul, sau sistemul de acces si pornire vehicul folosind amprenta degetului posesorului.

Nu va tin in suspans, va las sa urmariti filmele si sa descoperiti unul dintre cele mai interesante vehicule pe care le-am condus in 2018…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.