Hyundai Santa Fe 2.2l CRDi AT8 4WD Luxury

Hyundai Santa Fe 2.2l CRDi AT8 4WD Luxury

Trebuie sa recunoastem faptul ca Hyundai Santa Fe a fost un model extrem de apreciat pe piata romaneasca si in lume, in general.

Cautat pentru faptul ca era mare, dovedit fiabil de-a lungul timpului, disponibil cu 5 si 7 locuri, tractiune integrala si un pret rezonabil pentru pachetul oferit, Santa Fe a ajuns la noi in ultima sa versiune, cea mai spectaculoasa de pana acum.

Modelul de test pastreaza o motorizare excelenta, dieselul R de 200 CP, adus insa la zi cu normele de poluare si cuplat cu o transmisie automata noua, cu 8 trepte. Noua cutie de viteze se remarca prin finete si rapiditate, insa iese cu adevarat in evidenta prin eficienta, o caracteristica oarecum absenta pana acum la cutiile automate produse de concernul Hyundai.

Ca si cum noua transmisie nu era de ajuns sa completeze rafinamentele tehnice de care dispune noul Santa Fe, tractiunea integrala e acum si mai sofisticata, fiind preluata de pe modelul de lux, Genesis, denumita H-TRAC, si avand diferite setari prestabilite, in functie de modul setat din vehicul, Eco, Confort, Sport.

Desi echipare de varf, Luxury, modelul testat nu dispunea de toate optiunile pe care le poti gasi pe un Santa Fe, printre acestea voi aminti sistemul ultrasonic de detectie si avertizare a uitarii copiilor sau animalelor de companie in vehicul, sau sistemul de acces si pornire vehicul folosind amprenta degetului posesorului.

Nu va tin in suspans, va las sa urmariti filmele si sa descoperiti unul dintre cele mai interesante vehicule pe care le-am condus in 2018…

5 Responses

  1. Doru says:

    Buna ziua. Apreciez testele dvs si as vrea sa va cer o opinie. Ce ati alege intre acest Santa Fe si un Tiguan 2.0l TDI 4Motion DSG7, va rog? Stiu ca la Santa Fe poti opta pentru 7 ani garantie ceea ce reprezinta un avantaj, dar cutia de viteze AT8 este noua din cate inteleg si nu prea stiu care este fiabilitatea ei. Nici motorul nu este cel mai fiabil intrucat observ pe niste forumuri ca sunt ceva probleme cu el. Deci chiar cu garantie extinsa daca trebuie sa ajungi prin service de 1 sau mai multe ori pe an, in afara interventiilor programate, si sa lasi masina acolo pentru una sau mai multe zile, nu este ok pentru mine pentru ca in primul rand inseamna timp consumat si ore lipsa la servici. Pe de alta parte, VW trece inca prin Dieselgate si stim ca fiabilitatea modelelor a scazut. Am avut si o experienta neplacuta cu o Skoda O3 2014 cumparata de noua si la sub 45000km cu cateva luni inainte sa iasa din garantie (din fericire) au schimbat ambreiajul (cutie DSG!!!) si compresorul de aer conditionat.
    Va multumesc!

    • turatiimaster says:

      Nu exista comparatie intre ele, Santa Fe e o clasa mai sus, si la propriu, fiind mult mai mare, dar si ca tehnologie. Cutia e fiabila, AT8-ul e nou pe Santa Fe, dar e deja de ani pe alte modele ale grupului si ei chiar au cutii automate fiabile.

  2. Colț Daniel says:

    Va salut. Ați menționat în videoclip, cum că Santa Fe respecta normele euro6d. Pe siteul oficial vad in prezentarea produsului cum că ar fi euro 6 c ( în partea de descriere tip pagini broșură in timp ce la specificații tehnice este menționat doar euro6). Am văzut în alta sursă cum că ,,d” va fi obligatoriu din 1 septembrie 2019. Santa Fe îl respectă? Am înțeles eu greșit ceva? Vă mulțumesc frumos

    • turatiimaster says:

      La momentul vanzarii catre cumparator, fiecare model vandut respecta normativul in vigoare la momentul respectiv, asta inseamna ca daca d va fi obligatoriu din 1 septembrie, Santa Fe-urile vor respecta D-ul, din septembrie.

  3. Apollo says:

    Pa piata nord americana exista si optiune de pornire motor de la distanta (The Hyundai Remote Start allows you to pre-warm or pre-cool your vehicle for your comfort and convenience.). Exista posibilitatea de a beneficia si noi de aceasta optiune in Romania?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

Marketing

1 - Registers a unique ID on mobile devices to enable tracking based on geographical GPS location. 2 - Used by Facebook to register impressions on pages with the Facebook login button. 3 - Tries to estimate the users bandwidth on pages with integrated YouTube videos. 4 - Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen. 5 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 6 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 7 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 8 - used by AdUnity.com for ad serving purposes

1 - GPS (Youtube.com), 2 - Impression (Facebook.com), 3 - Visitor Info Live (Youtube.com), 4 - YSC (Youtube.com), 5 - auguid (AdUnity.com), 6 - x0.gif (AdUnity.com), 7 - x1daid (AdUnity.com), 8 - x1guid (AdUnity.com)

GDPR

1 - only to comply with GDPR requests, 2 - only to comply with GDPR requests.

1 - GDPR allowed cookies (Turatii.ro), 2 - GDPR consent types (Turatii.ro)

Traffic

1 - Visitor statistics, 2 - Visitor statistics for ranking site in auto category, 3 - Visitor statistics

1 - trafic_h (Trafic.ro), 2 - trafic ranking (Trafic.ro), 3 - trafic_v (Trafic.ro)