Kia e-Soul 100% electric: putere și autonomie mai mari și tehnologii avansate

  • Noul e-Soul se alătură gamei Kia de automobile hybrid, plug-in hybrid și electrice aflată în continuă creștere, cu două variante de sisteme de propulsie cu autonomie mare și zero-emisii
  • Design emblematic și distinct, atât la interior cât și la exterior
  • Autonomie 100% electrică de până la 452 kilometri in ciclu combinat WLTP cu o singură încărcare
  • Densitate a energiei celulelor cu 25% mai mare la noua generație de baterii
  • O putere mai mare și o accelerare mai rapidă cu noile motoare electrice – și până la 30% mai multă eficiență energetică față de cel mai bine vândut model electric actual în Europa
  • Kia introduce noul sistem de conectare telematic UVO CONNECT
  • Sistemul de încărcare combinat pentru încărcarea rapidă DC (CCS – Combined Charging System) este oferit în dotarea standard; ajută la utilizarea pentru o gamă largă de călătorii
  • Va fi comercializat în Europa în primul trimestru al anului 2019 cu garanția de 7 ani, 150.000 kilometri

Noul Kia e-Soul oferă autonomie mare și zero emisii în clasa crossover-elor urbane. Aflat la cea de a treia sa generație, noul Soul vine cu o evolutie a designului sau emblematic, este mai dinamic și mai inovator ca oricând.

e-Soul îmbrățișează din nou caracterul optimist si ”funky” al predecesorilor săi și este disponibil în Europa exclusiv în versiunea electrică, oferind cumpărătorilor posibilitatea de a alege între două sisteme de propulsie cu autonomie mare și zero emisii. Pachetele de baterii de generație nouă care alimentează e-Soul sunt cu până la 30% mai eficiente din punct de vedere energetic decât cel mai bine vândut automobil electric disponibil acum în Europa.

Emilio Herrera, Chief Operating Officer al Kia Motors Europe, a comentat: “Încă de la lansarea sa, Soul a fost un adevărat pionier pentru Kia și pentru piața auto. Cu un deceniu în urmă, a pus bazele segmentului crossover urban, iar când am lansat Soul EV, a devenit primul crossover 100% electric. Noul e-Soul câștigă mai mult teren, lansându-l în Europa cu un sistem de propulsie electric cu autonomie extinsă, în echiparea standard – fără opțiunea unui motor cu combustie internă.

“Piața s-a schimbat semnificativ în ultimii ani, iar în anul 2018 – ultimul an de vânzare al modelului actual, Kia a vândut mai multe automobile Soul EV cu zero emisii în Europa decât versiunile pe benzină și diesel la un loc. Kia este recunoscută astăzi ca lider mondial pe piața de automobile electrice, cu o gamă în creștere de automobile mild-hybrid, hybrid, plug-in hybrid și electrice. Unul din opt automobile vândute de Kia în 2018 a fost electric, în creștere de la unul la zece în 2017, iar noul e-Soul va continua să se bazeze pe acest impuls.”

e-Soul păstrează punctele forte care au caracterizat generațiile anterioare ale modelului, oferind o valoare remarcabilă a raportului calitate-cost, un interior spațios pentru cinci pasageri și un nivel înalt de versatilitate. La fel ca toate modelele Kia, noul e-Soul este comercializat în Europa la nivelul de calitate promis de Kia: garanție unică, de neegalat de 7 ani, 150.000 de kilometri care acoperă de asemenea, motorul electric și pachetul de baterii.

Noul e-Soul este acum de vânzare pe piețele din Europa.

Un design modern, distinctiv și împrospătat

Proaspăt, distractiv și distinct, noul e-Soul celebrează designul emblematic și caracterul jucăuș al primelor două generații ale modelelor Soul.  Cu noile linii sculptate, detaliile precise și blocurile optice hi-tech, noul e-Soul este versiunea cea mai futuristă, tinerească și inovatoare de până acum.

Fiecare element exterior al noului e-Soul este nou, deși rămâne la fel de ușor și imediat de recunoscut datorită designuluicare l-a consacrat. Aspectul său de crossover urban a fost îmbunătățit cu lămpi cu lumini full-LED, integrate în partea superioară, care se întind pe lățimea de 1.800 mm a automobilului. Barele de protecție față și spate și o zonă solidă care înlocuiește grila îi oferă o prezență fluentă și aerodinamică. Priza de încărcare este adăpostită în spatele unui panou mic situat în partea frontală a automobilului. Lămpile de ceață înguste de tip LED situate sub blocurile optice le înlocuiesc pe cele de formă rotundă regăsite pe modelul Soul EV anterior.

În profil, silueta de tip cutie a modelului e-Soul rămâne evidentă, însă ajustările subtile ale proporțiilor și detaliile îi conferă o prezență mai încrezătoare. Cu o lungime de 4.195 mm, noul e-Soul este cu 55 mm mai lung decât predecesorul său – având un ampatament de 2.600 mm (+30 mm) și o capotă frontală cu 15 mm mai lungă. Acest efect este suplimentat vizual de noii stâlpi spate redesenați și forma ramelor geamurilor. Geamurile se îngustează sprea partea din spate, având stâlpul din spate cu o formă fină care înlocuiește forma în unghi ascuțit a bazei geamurilor spate a modelului anterior.

Forma ramelor geamurilor atrag privirea de-a lungul părții laterale a automobilului, caroseria ridicându-se înspre plafon și terminându-se cu o zonă de culoare negru mat care cuprinde sigla Soul. Aceasta echilibrează efectiv ‘greutatea’ vizuală a părții posterioare cu partea frontală mai lungă. e-Soul este desăvârșit cu jantele în cinci spițe, din aliaj de 17 inch, cu design unic.

În spate, se păstrează ‘insula’ situată pe haionul caroseriei. Înconjurată de o zonă de culoare negru gloss, această ‘insulă’ are o formă mai rotundă și modernă pentru noul model și este poziționată deasupra barei de protecție spate restilizată. Ea este înconjurată de lămpile tip LED care o cuprind ca niște paranteze, cu un profil mai ascuțit ce contribuie la îmbunătățirea performanțelor dinamice.

Noul e-Soul este disponibil într-o gamă de șapte culori într-un singur ton și șapte combinații în două tonuri culori, mixând culorile strălucitoare ale caroseriei cu nuanțele metalice ale plafonului și carcasei oglinzilor laterale.

Cumpărătorii europeni își pot alege pachetul opțional SUV, care aduce un plus designului modelului e-Soul prin adăugarea unor margini suplimentare aripilor roților dar și a unei plăcuțe situată la baza barei de protecție frontală.

Un interior de ultimă generație inspirat de muzică

Încă de la lansarea modelului Soul, muzica a fost o temă generală care a stat la baza designului său. În cea de a treia generație, aceasta continuă să fie un atribut central în personalitatea automobilului. Pentru noul model, designerii și inginerii au ‘dat volumul mai tare’ pentru interior, fiind inspirați de reprezentarea vizuală a sunetului.

Spațiul interior al noului e-Soul este finisat cu forme și textură inspirate din acustică, creând o experiență senzorială completă. Noul Soul păstrează forma specifică a difuzoarelor ”tweeter”, un element al generației anterioare a modelului Soul, care exemplifică combinația dintre designul modern și funcționalitatea de ultimă generație.

La fel de vibrant în interior, aspectul cabinei modelului e-Soul poate fi personalizat cu o gamă într-un singur ton sau în două tonuri de culori, la alegere fiind disponibilă tapițeria din piele naturală sau material textil, în funcție de piață sau de specificațiile versiunii de echipare a automobilului. Schemele de culori includ tapițeria de culoare neagră sau în două tonuri de culoare gri (deschis și închis), cu tapițeria fețelor de uși în stil perlat. Interiorul este disponibil de asemenea cu tapițerie din material textil de culoare neagră sau gri, combinație dintre material textil și piele sintetică sau tapițerie din piele naturală, cu cusături contrastante de culoare gri deschis și tapițeria fețelor de uși în culoare metalizată. Versiunile finisate cu tapițeria de culoare neagră sunt disponibile opțional cu pachetele de culori verde sau auriu, care adaugă cusături contrastante de culoare verde sau aurie tapițeriei și fețelor de uși. Pachetul de culoare roșie este însoțit de interiorul în culoarea neagră, adaugând cusături roșii, tip sport, tapițeriei și fețelor de uși.

Interiorul dispune de sistemul opțional de lumini ambientale Sound Mood Lighting, ce emite o lumină discretă din fețele ușilor. Sistemul Sound Mood Lighting emite o lumină care pulsează pe ritmul muzicii sistemului audio, fiind disponibile opt culori și șase teme de luminare a cabinei.

Automobilul este disponibil cu un încărcător wireless situat la baza consolei centrale, scaune încălzite și ventilate și un sistem audio premium Harman Kardon. Sistemul Head-Up Display proiectează discret informații relevante pe ecranul situat deasupra volanului – cum ar fi informațiile sistemul de navigație și viteza automobilului.

Autonomie mare, zero emisii – două sisteme de propulsie 100% electrice

Noul Kia e-Soul va fi vândut în Europa exclusiv ca automobil electric, dispunând de două sisteme de propulsie 100% electrice, cu zero emisii, adaptate nevoilor și bugetelor diferiților clienți.

Șoferii au posibilitatea de a alege între sistemul de rulare cu autonomie mare de 64 kWh și sistemul de rulare cu autonomie standard de 39.2 kWh. Indiferent de versiunea pe care clienții o aleg, e-Soul rămâne la fel de liniștit ca predecesorul său, oferind o autonomie mult îmbunătățită față de modelul anterior Soul EV. Performanțele de rulare sunt de asemenea îmbunătățite, motoarele electrice oferind o putere substanțial mărită, cu un cuplu de 395 Nm – însemnând o creștere de 39% față de predecesorul său (285 Nm).

În plus, noile pachete de baterii de generație nouă, lithium-ion polymer dezvoltate de Kia, oferă o capacitate energetică mai mare decât ale multor automobile electrice, indiferent de preț. Densitatea energetică a celulelor de 250 Wh/kg, obținută prin noua compoziție chimică a celulelor energetice permite acestora să stocheze cu 25% mai multă energie într-un volum definit decât cele ale pachetului de baterii de 200 Wh/kg disponibile pentru modelul Soul EV precedent. Acest lucru a permis Kia să păstreze pachetul de baterii pe cât de compact și ușor posibil, în timp ce a reușit să facă un pas uriaș în ceea ce privește autonomia automobilului comparativ cu predecesorul său și cu alte automobile electrice disponibile pe piața auto.

Autonomia pentru distanțe lungi oferită de pachetul de baterii de 64 kWh este furnizată de un motor electric de 150 kW (204 CP), ce îl face cu 84% mai puternic decât modelul anterior Soul EV (81.4 kW / 110 CP). Astfel, autonomia pentru distanțe lungi oferită de pachetul de baterii de 64 kWh permite modelului e-Soul să parcurgă până la 452 kilometri (280 mile) cu o singură încărcare conform ciclului combinat WLTP. Consumul de energie pentru pachetul de baterii de 64 kW este de doar 157 Wh/km, conform ciclului combinat WLTP – cu 24% mai eficient decât cel mai bine vândut automobil electric din Europa în acest moment. Consumul de energie pentru pachetul de baterii pentru distanțe lungi este la fel de scăzut, de 109 Wh/km în mediul urban (conform ciclului urban WLTP).

Având un cuplu maxim de 395 Nm disponibil de la plecarea de pe loc, modelul e-Soul cu pachetul de baterii de 64 kWh pentru distanțe lungi va accelera de la 0 la 100 km/h în doar 7.9 secunde.

Pachetul de baterii standard de 39.2 kWh oferă motorului electric o putere eficientă de 100 kW (136 CP). Cu un cuplu maxim de 395 Nm și 23% mai multă putere față de modelul anterior Soul EV, eficiența îmbunătățită semnificativ a bateriei permite modelului e-Soul -echipat cu pachetul de baterii standard – să parcurgă până la 277 kilometri (172 mile) cu o singură încărcare. Eficiența energiei este evaluată la 145 Wh/km (conform ciclului combinat WLTP), cu 30% mai eficient decât cel mai bine vândut automobil electric în Europa – devenind astfel unul dintre automobilele cu cel mai eficient consum de energie din lume.

Un încărcător rapid DC este oferit în dotarea standard a ambelor modele, permițând opriri scurte pentru încărcare. Ambele pachete de baterii pot fi reîncărcate de la 20% la 80% în doar 42 de minute la o stație de încărcare rapidă DC de 100 kW.

Modelul e-Soul este prevăzut cu tehnologia de recuperare a energiei pentru a maximiza autonomia de rulare. Aceasta include sistemul eficient de pompare a căldurii, care colectează căldura pierdută prin sistemul de răcire al automobilului. De asemenea, dispune de sistemul inovator al Kia, de ventilare individuală și aer condiționat, care oprește ventilarea cabinei de la sursă pentru toate locurile exceptându-l pe cel al șoferului – spre deosebire de alte sisteme, care doar deviază aerul furnizat prin gurile de ventilație deschise ale pasagerilor.

e-Soul este echipat de asemenea în dotarea standard, cu sistemul inteligent inovator de regenerare a forței de frânare, operat prin padelele situate în spatele volanului. Sistemul oferă șoferilor posibilitatea de a încetini automobilul și de a controla recuperarea energiei cinetice pentru a maximiza autonomia și eficiența. Șoferii au la dispoziție cinci niveluri de regenerare a forței de frânare (nivelul 0, nivelul 1-3, sau modul unic), în funcție de nivelul de recuperare al energiei dorit. Sistemul de rulare în modul unic permite de asemenea automobilului să adune cantitatea maximă de energie de la frânele sale și chiar să ofere șoferului posibilitatea de a opri ușor fără a avea nevoie să apese pedala de frână. Sistemul inteligent de regenerare a forței de frânare poate ajusta în mod automat frâna dacă detectează că automobilul din față încetinește, oferind o rulare ușoară în pantă. Un ghid inteligent Eco Pedal, ce afișează informații în panoul de bord, permite șoferului să vadă în timp real gradul de utilizare al bateriei pe baza impulsului aplicat pedalei de accelerație.

Kia lansează sistemul inovativ telematic UVO CONNECT

O gamă de sisteme avansate sunt disponibile pentru îmbunătățirea siguranței și a experienței de condus, oferind ușurință în utilizare. În plus, noul model este primul automobil Kia în Europa care oferă sistemul inovator UVO CONNECT al brandului.

UVO CONNECT este conceput pentru aduce condusul în era digitală, conectând șoferii cu mediul înconjurător pentru a le oferi informații prețioase – prin intermediul touchscreen-ului din interiorul automobilului sau prin smartphone.

Noua tehnologie a fost dezvoltată pentru a fi în concordanță cu ultimele reglementări din Uniunea Europeană în ceea ce privește protecția datelor personale (GDPR), asigurând astfel cel mai înalt nivel al protecției și confidențialității datelor.

UVO dispune de sistemul Kia Live, găzduit de sistemul de 10.25 inch TFT LCD situat în centru planșei de bord al modelului e-Soul. Sistemul utilizează propriul său card SIM pentru a colecta și actualiza în timp real informații în timpul călătoriei, cum ar fi informațiile în timp real din trafic, previziuni ale stării vremii, puncte de interes și detalii despre potențialele locuri de parcare – incluzând preț, locații și disponibilitate. În mod absolut necesar, sistemul UVO arată șoferilor locațiile stațiilor de încărcare, disponibilitate încărcătorului și compatibilitatea conectării.

A doua funcționalitate a sistemului UVO  este aplicația UVO App, gândită pentru a fi compatibilă pentru smartphone-urile Apple și Android. Aplicația dispune de o serie de funcționalități pentru a oferi utilizatorilor informații diagnostic despre automobilul lor și rutele pentru călătorii. Aplicația permite de asemenea utilizatorilor să activeze o serie de funcții ”remote” pentru automobilul lor. În funcție de țară, utilizatorii pot trimite ”remote” către automobilul lor trasee pentru viitoarele călătorii, pot verifica locația automobilului lor și pot accesa rapoarte și notificări privind diagnosticul automobilului lor.

Aplicația permite utilizatorilor să verifice de la distanță starea de încărcare a bateriei, să oprească sau să reia încărcarea printr-o singură atingere a ecranului – permițându-le astfel să beneficieze de preț mai scăzut al energiei electrice dacă încarcă bateria acasă. Aplicația permite de asemenea utilizatorilor să verifice locația automobilului și să acceseze rapoartele și notificările de diagnostic oferite de acesta.

Sistemul de navigație touchscreen de 10.25 inch oferă în dotarea standard, posibilitatea conectării prin Bluetooth a mai multor dispozitive simultan, permițând astfel pasagerilor să conecteze două dispozitive mobile în același timp, dar și sistemele Apple CarPlay și Android Auto. Funcționalitatea avansată de împărțire a ecranului permite utilizatorilor să controleze sau să monitorizeze diferite funcții în același timp, personalizând ecranul cu diferite widget-uri. Acest lucru permite șoferului să aibă un display unic (de exemplu navigația sau informații despre baterie), sau să combine numeroase elemente în același timp. Acest lucru înseamnă că șoferii pot urmări instrucțiunile sistemului de navigație sau să urmărească eficiența utilizării energiei bateriei, în timp ce pasagerii pot alege melodiile preferate sau să verifice previziunile despre starea vremii. Sistemul de infotainment controlează de asemenea, setările pentru preferințele de reîncărcare sau sistemul Sound Mood Lighting.

Display-ul infotainment situat în centrul planșei de bord este completat de un display de 7.0 inch TFT-LCD situat în panoul de bord, care oferă informații despre condus esențiale șoferului.

Un centru de greutate redus, cu suspensie complet independentă pentru o rulare mai stabilă și o manevrabilitate îmbunătățită

Noul e-Soul este prima generație a modelului Soul care dispune de suspensie complet independentă multi-link pentru puntea din spate. Aceasta înlocuiește bara de torsiune a punții spate disponibilă pentru primele două generații ale modelului, făcând astfel automobilul mai captivant, mai ușor și confortabil pentru condus. Suspensia este setată pentru a oferi o stabilitate ridicată și un răspuns mai bun la manevrarea automobilului, filtrând vibrațiile mici la rularea cu viteză mare pe suprafețe deteriorate.

Sistemul de propulsie complet electric înseamnă că automobilul beneficiază de un centru de gravitație mai redus decât multe automobile cu motor cu combustie internă. Pachetul de baterii plat este amplasat sub cabină, oferind modelului e-Soul un centru de gravitație mai asemănător cu cel al unui sedan sau hatchback. Cu o poziție ușor mai lată decât a predecesorului său, e-Soul oferă stabilitate maximă și plăcerea de a conduce pe drumuri șerpuite, având un ruliu minim în viraje. Amplasarea pachetului de baterii înseamnă că cea ma mare parte a greutății sistemului de propulsie este localizată între axe, permițând o distribuție relativ egală a greutății. Acest lucru ajută la prevenirea subvirării și permite o manevrabilitate liniară și predictibilă.

În plus, sistemul Drive Mode Select permite șoferilor să adapteze comportamentul automobilului în funcție de stilul de condus preferat sau de condițiile de drum. Șoferii pot alege între modurile ‘Normal’, ‘Eco’, Eco+’ și ‘Sport’. Cele două moduri de rulare ‘Eco’, și Eco+’ sunt setate pentru a maximiza autonomia automobilului, având câteva măsuri de economisire a energiei, în timp ce modul Sport crește răspunsul oferit de sistemul de direcție și motorul electric pentru a maximiza comportamentul dinamic al automobilului. Modul Normal oferă un echilibru față de toate modurile.

Noul e-Soul oferă un raport mai rapid al direcției decât al predecesorului său (acum, 60 mm/rev a volanului, în comparație cu 55 mm/rev față de modelul anterior). Aceste modificări îmbunătățesc semnificativ agilitatea automobilului și permit o manevrabilitate mai captivantă.

Frânele modelului e-Soul – 305 mm diametru în față și 300 mm în spate – oferă o decelerare lliniară și consistentă. Mai mult, sistemul de regenerare a forței de frânare oferă asistență la decelerare, în timp ce recuperează energia cinetică pentru a reîncărca pachetul de baterii în timpul deplasării automobilului. Noul e-Soul dispune de jante din aliaj de 17 inch, în comparație cu cele de 16 inch ale modelului anterior, fiind echipat cu anvelope de 215/55 R17, cu rezistență scăzută la rulare. Un kit de mobilitate este oferit în cazul în care apare o pană de cauciuc.

e-Soul este rafinat și liniștit la viteze mici grație sistemul său de propulsie electric. Reducerea zgomotului provocat de vânt este ajutată de partea inferioară mai plată, având o carcasa nouă din aluminiu pentru baterie care reduce nivelul zgomotului vântului sub caroserie. În comparație cu predecesorul său, au fost aplicate mai multe materiale de izolare a sunetului sub podeaua cabinei, în stâlpii spate și în jurul aripilor. Zgomotul la rulare este redus prin creșterea rigidității articulației direcției, prin aplicarea de tampoane anti-vibrații în podeaua cabinei și prin căptușirea aripilor cu noi materiale izolatoare.

O gamă completă de sisteme avansate active de siguranță

O gamă de sisteme de siguranță active și pasive asigură că ocupanții rămân protejați cât mai bine posibil în fiecare călătorie. Sistemul avansat de asistență a șoferului (ADAS – Advanced Driver Assistance System) ajută la reducerea numeroaselor pericole și stresului care apare în timpul condusului.

Tehnologiile disponibile includ sistemul de asistare la evitarea coliziunii frontale (Forward Collision-avoidance Assist – FCA), sistemul de avertizare pericol coliziune în punctul mort (Blind-spot Collision Warning – BCW), Smart Cruise Control (SCC) cu sistemul Stop & Go și sistemul de asistare a păstrării benzii de rulare (Lane Keeping Assist – LKA), precum și sistemul de monitorizare și avertizare atenție șofer (Driver Attention Warning – DAW) și sistemul de asistență a faza lungă (High Beam Assist – HBA). Sistemul de asistență la păstrarea benzii de rulare ”Lane Following Assist”, o tehnologie autonomă de nivel 2, urmărește vehiculele aflate în față și identifică marcajele rutiere pentru a corecta traiectoria și a ține vehiculul pe banda de rulare. Sistemul controlează accelerația, frâna și volanul în funcție de automobilele din față, utilizând senzori radar externi pentru a menține o distanță de siguranță față acestea. Sistemul Lane Following Assist operează la viteze cuprinse între 0 și 160 km/h.

În ceea ce privește sistemele pasive de siguranță, e-Soul este prevăzut cu până la șase airbag-uri (două airbag-uri frontale, două airbag-uri laterale pentru locurile din față, airbag-uri  laterale tip cortină cu senzori), dar și cu o gamă de sisteme electronice de siguranță a automobilului. Acestea includ sistemul de management al stabilității automobilului Kia, oferit standard, ce dispune de controlul tracțiunii și controlul electronic al stabilității.

Structura modelului e-Soul este alcatuită dintr-un amestec de oțel și aluminiu, maximizând rigiditatea torsiunii în timp ce menține greutatea scăzută. Cu o proporție mai mare de componente din oțel avansat de înaltă rezistență și din oțel ștanțat la cald decât predecesorul său, precum și din ranforsări noi din aluminiu, caroseria mai rigidă reduce vibrațiile în timpul rulării și îmbunătățește siguranța ocupanților în caz de coliziune.

Construit în Coreea de Sud și comercializat în Europa

Noul e-Soul este produs la fabrica Kia din Gwangju, Coreea de Sud. Acum este comercializat în Europa cu garanția unică de 7 ani, 150.000 km, oferită standard.

Notă

*Autonomia automobilului a fost calculată pentru Europa folosind standardul WLTP (World Harmonized Light Vehicle Test Procedure).

KIA e-SOUL – SPECIFICAȚII TEHNICE (EUROPA)

Caroserie și șasiu

Crossover urban 100% electric, cinci locuri, cu caroserie unitară, integrală din oțel. Este oferit un motor electric, care pune în mișcare roțile din față cu ajutorul unei transmisii cu o singură treaptă de viteză, alimentat de un pachet de baterii lithium-ion polymer.

Sistem de propulsie

Motor electric

Tip                               Permanent magnet AC synchronous motor

Voltaj                           356 V (autonomie mare) / 327 V (standard)

Putere maximă           204 CP (150 kW) @ 3,800 – 8000 rpm (autonomie mare)

                                    136 CP (100 kW) @ 2,600 – 8000 rpm (standard)

Cuplu maxim              395 Nm (291.5 lb ft) @ 0 – 3,600 rpm (autonomie mare)

Cuplu maxim                  395 Nm (291.5 lb ft) @ 0 – 2,400 rpm (standard)

Pachetul de baterii cu autonomie mare

Tip                                           Lithium-ion polymer

Voltaj                                       356 V

Energie                                    64 kWh

Putere                                     170 kW

Capacitate                               180 Ah

Încărcător on-board                7.2 kW

Densitate energie (celulă)      250 Wh / kg

Pachetul de baterii Standard

Tip                                           Lithium-ion polymer

Voltaj                                       327 V

Energie                                    39.2 kWh

Putere                                     104 kW

Capacitate                               120 Ah

Încărcător on-board                7.2 kW

Densitate energie (celulă)      250 Wh / kg

Suspensie și amortizoare

Față     Tip MacPherson, complet independentă cu arcuri elicoidale și amor-tizoare cu gaz și bare stabilizatoare anti-ruliu

Spate   Complet independentă multi-link, cu arcuri elicoidale și amortizoare duble cu gaz și bare stabilizatoare anti-ruliu

Direcție

Tip       Servodirecție electrică cu cremalieră și pinion

Raport direcție 12.8:1

Bracare, lock-to-lock  2.5

Diametru întoarcere    5.3 metri

Frâne

Față     Discuri ventilate – 305 x 25 mm

Spate   Discuri solide – 300 x 10 mm

Frâna de parcare        Frână de parcare electronică

Jante și anvelope

Standard                     Aliaj 17-inch, anvelope 215/55 R17

Roată de rezervă        Kit mobilitate

Dimensiuni (mm)

Exterior

Lungime totală            4,195               Lățime totală               1,800*

Înălțime totală  1,600               Ampatament               2,600

Lungime față   865                  Lungime spate            730

Ecartament față      1,565              Ecartament spate                   1,575

Garda la sol     155

*fără oglinzi exterioare

Interior

                                                1st row             2nd row

Spațiu pentru cap                   1,013               988

Spațiu pentru picioare             1,044               927

Spațiu pentru umeri                1,410               1,390

Capacitate portbagaj (litri, VDA)

În spatele celui de-al doilea rând de scaune              315

În spatele primului rând de scaune                            1,339

Greutate (kg)

                                                                Autonomie mare         Standard

Greutate proprie                      1,682                           1,593

Greutate maximă                    2,180                           2,025

Performanțe și autonomie

                                                                Autonomie mare         Standard

Viteza maximă (kmh)             167                              156

0–100 kmh (sec)                    7.6                               9.6

Autonomia maximă*               452 km                        277 km

                                                280 mi                         172 mi

Consum de energie*               157 Wh / km               145 Wh / km

*conform ciclului combinat WLTP

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.