Renault Koleos ar putea fi numit nava amiral a constructorului francez, mai ales dupa acest facelift care corecteaza unele din neajunsurile primului model, insa nu pe toate. Iar faptul ca nu beneficiaza de toate posibilitatile, asa cum e cazul modelului Talisman, il pune in dificultate…
Rezultatul este insa sensibil mai bun, antifonarea generala are o alta calitate, s-au introdus optiuni care nu existau iar Koleos are acum un suflu nou. Daca va fi suficient in lupta intr-unul din segmentele competitive ale ultimilor ani, ramane de vazut.
Nu e deloc o masina rea, are un motor bun si fiabil, cutia X-Tronic e printre cele mai bune de tip CVT, pentru un utilizator normal, nu neaparat unul foarte pretentios, e o buna alegere.
De vazut si versiunea de echipare intermediara, aduce pretul masinii intr-o zona interesanta pentru spatiul si dotarile oferite.
Ca ținută de drum și dinamism, cum se poziționează fata de Hyundai Tucson sau VW Tiguan?
Koleos se compara cu Tuareg si Santa FE. Kadjar este in clasa cu Tucson si Tiguan.
Nu se compara cu Tucson si Tiguan, sunt mai agile ambele, Koleos se conduce bine pentru o masina mare, insa e mare si inalt si asta pune anumite probleme cand vrei sa conduci sportiv. Parerea mea, pentru oameni cu pretentii dinamice normale, toate merg bine, daca vrei sportivitate, probabil ca trebuie sa te uiti in alta parte.