Mazda CX-30 2.0l Skyactiv-G122 MT6 All Packs

Mazda strecoara intre CX-3 si CX-5 un interesant model denumit CX-30 (CX-4 exista deja pe piata din China, de aici denumirea diferita), pentru a sustine cererea tot mai mare de SUV-uri din partea cumparatorilor.

Pana cand ne pica in mana un model cu Skyactiv-X, ne-am luptat cu un Skyactiv-G cateva zile, cat sa iasa filmarile de mai jos.

Cum modelele noi de Mazda exhiba un design impresionant chiar si pentru cei mai exigenti, nici CX-30 nu face rabat, si place ochiului, desi protectiile laterale imi par (si nu numai mie) cel putin exagerate, fata de linia rafinata a restului caroseriei. Tot e bine, macar stii din prima ca e CX-30…

Masina e stabila, precisa, cu un nivel de calitate ridicat, perfectibila pe alocuri, dar nimic care sa nu fie tolerabil. Pentru amatorii de senzatii dinamice motorul G122 nu e neaparat solutia potrivita, insa cu siguranta satisface cele mai pretentioase cerinte de rafinament si economie, pentru un sofer normal, obisnuit cu schimbarile de viteze la nevoie, nu va fi o problema…

In mod clar, prin design si dotarile oferite, e de netrecut cu vederea cand cautati un model de gen, cei de la Mazda nu ascund deloc faptul ca se asteapta la vanzari masive de CX-30…

6 thoughts on “Mazda CX-30 2.0l Skyactiv-G122 MT6 All Packs

  1. AlexP

    Salut,
    Din noua gama BMW(x3M,X5,Seria7,etc) nu ati mai primit nimic?
    Nu imi vine sa cred cum ajung la unii care sunt pseudo jurnalisti auto cu rang de habarnisti iar la voi nimic.

  2. Mașina este foarte frumoasa și foarte calitativ lucrata. Prețul mi se pare însă un pic cam mare. Pana la urma la 28000-30000 Euro îți iei o Mazda CX5 tot cu motor de 2L, manuala sau automata și cu 160 CP + 4×4, echipare completa pentru motorul de 2L. Interiorul este intr-adevăr o idee mai elegant la CX30, dar CX5 compensează la restul capitolelor. Mie mi se pare ca CX30 merita doar dacă nu sare de 25000 Euro. Dacă in urma configurării ajunge spre 28000 +, ceea ce nu e chiar atât de complicat, atunci tot un CX5 merita din plin.

  3. Cristi

    Va salut,
    felicitari si multumiri pentru calitatea review-ului si pentru informatiile oferite. Un asemenea review poate sta oricand la baza alegerii unei asemenea masini. Care nivel de echipare credeti ca ofera cel mai bun raport calitate/pret si un confort suficient/decent la drum lung?. Nivelul de baza ofera suficiente dotari si confort pentru un condus normal in viata de zi cu zi in oras si in afara?.

    • turatiimaster

      Eu zic ca Plus e nivelul de la care trebuie plecat. Sigur ca si nivelul de baza e ok pentru unii, insa la genul asta masina e de preferat sa fie configurata corect din prima. Plus, la care daca mai sunt bani, Style si Sound.

      • MANUEL-FLORIN

        Buna ziua
        Va rog frumos sa-mi spuneti ce masina ar fi mai ok dintre mazda cx 30 G 122 si kia xceed cu motor 1.4 si 140 cp!

        • turatiimaster

          Doua stiluri diferite, ambele sunt foarte bune, Kia e mai dinamica, motorul e mai bun, consuma o idee mai mult, Mazda e mai lenta, dar mai economica, un interior mai elegant dar mai putin vesel ca la Kia, insa sta mai slab la spatiu. E o alegere grea, faceti un drive test cu ambele si la care va ramane gandul, pe aia o luati.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.