Renault Megane RS Trophy 1.8l TCe 300 6MT

Renault nu poate fi acuzat ca nu stie sa faca masini sportive, istoria marcii fiind presarata cu unele dintre cele mai spectaculoase modele de gen, iar despre prezenta in Formula 1, nu are rost sa mai amintim…

Ideea e ca o astfel de mostenire, desi valoroasa, pune presiune maxima pe ingineri si proiectanti, de fiecare data cand trebuie scos un nou model. Daca mai scrie si RS pe el, cu atat mai mare e provocarea. Pentru ca, nu-i asa, nu stiu care marca si nu stiu care model a batut nu stiu ce record pe nu stiu ce circuit, si ce au mai bun de facut cei de la Renault, decat sa vina si sa se bata cu recordul respectiv…

Si jocul continua, aparent la nesfarsit. Cum e cazul, de exemplu, cu acest superb RS Trophy, care vine sa satisfaca, daca mai era cazul, nevoia de ultra sportivitate, cand nu va mai ajungea un RS normal iar sasiul CUP si restul de jucarii erau deja plictisitoare pentru talentul vostru.

Cuvintele devin oricum inutile cand vrei sa prezinti asa ceva. Imaginati-va, faci un super model RS, dai optional sasiu CUP, si mai vine unul si zice, sa facem si un Trophy, ca mai apoi varul cu R sa bata iar tot ce misca pe circuitele de care aminteam. Eh, francezii…

Nu e o masina de zi cu zi, ci mai degraba e un vehicul pentru un cunoscator si un obisnuit al circuitelor, fie in weekend, fie permanent, se comporta destul de civilizat in trafic obisnuit, insa nu atat de civilizat incat sa nu simti ca locul ei de joaca e pista…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.