Mereu am recunoscut ca Renault face breakuri bune, sa ne amintim de Laguna si sa nu uitam, desigur, de Megane. Varianta Estate, prezentata de noi de-a lungul generatiilor Megane, a fost mereu bine primita de cumparatori, mai ales acompaniata de un diesel bun.
Ca a fost 1.5l dCi, 1.6l dCi, 2l dCi, sau acum, iata, noul 1.7l Blue dCi, variantele break si-au atras cumparatorii prin polivalenta, dinamica, pret si costuri de exploatare rezonabile…
Asadar, iata primul test al nostru cu Megane Estate echipat cu noul motor diesel de 1.7l, cuplat la o cutie de viteze automata, de tip dublu ambreiaj, cu 6, da, 6, nu 7, trepte. Motorul e deosebit de rafinat pentru un diesel, surprinde nu neaparat prin zgomotul redus, ci mai degraba printr-o foarte fina echilibrare, si la relanti si in turatie se simte perfect balansat, aproape ca un motor pe benzina.
Derivat din 1.6l dCi, se comporta excelent in combinatie cu cutia de viteze, insa masina este destul de grea in ansamblu, acest lucru o penalizeaza la dinamica si consum de carburant.
Diferentele fata de concurentii similari ca putere si dotari sunt rezonabil de mici incat sa nu fie neaparat o problema…
Recent Comments