Renault Kadjar 1.7l Blue dCi 150 MT6 4×4 Intens

Acum ca Renault a lansat noua gama de motorizari diesel, cu 1.5l, 1.7l si 2l, e de asteptat sa le vedem migrand pe modelele pe care se potrivesc cel mai bine.

Cum e cazul de fata, unde un 1.7l Blue dCi 150 ajunge pe un Kadjar, in varianta cu 4×4 si cutie de viteze manuala, cu 6 trepte. Si rezultatul este unul foarte bun, cel putin in opinia mea, si eu nu mai sunt de mult adeptul cutiilor de viteze manuale.

Insa motorul si transmisia sunt excelent imperecheate, practic se sustin reciproc. Iar Kadjar-ul, asa cum am spus de altfel si cu alte ocazii, in ciuda faptului ca tinde sa aiba un pic de ruliu cand e aruncat pe viraje mai tare, se conduce surprinzator de sigur si de dinamic.

Sa nu uitam ca e un SUV si inca unul cu o garda la sol destul de mare. Si totusi, iti da foarte multa incredere cand conduci ceva mai sportiv…

Si da, consuma surprinzator de putin, mai ales ca era o versiune foarte bine echipata, deci grea, avand si 4×4, si am si alergat masina destul de mult. Cu siguranta ca pentru cei care ruleaza mult si prefera dieselul, Kadjar ramane in continuare o alternativa demna de luat in seama…

2 Responses

  1. Razvan Bucur says:

    Bună dimineata și Crăciun fericit! Urmăresc de mult tutorialele dvs și pana acum ati fost de real folos în a alege 2 din mașinile familiei. Va scriu pentru ca mi a plăcut extrem de mult aceasta motorizare și echipare pe kadjar, corespunzând întru totul dorințelor mele, doar ca nu am găsit o deloc în România! Ma puteți îndruma de unde ( din ce tara) o pot achiziționa. Vreau masina de noua! Mulțumesc!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.