Dacia prezintă noua generație a modelelor Logan, Sandero și Sandero Stepway

Referință a tendinței de abordare rațională a achiziției de automobile, Dacia este, mai mult decât oricând, aproape de nevoile reale ale clienților săi, propunând vehicule încăpătoare, fiabile, robuste, la un preț imbatabil.

Contextul inedit din ultimele luni a amplificat un trend care se manifestă deja de mai mulți ani: Tot mai mulți clienți adoptă o abordare pragmatică atunci când este vorba de cumpărarea unei mașini, gândind achiziția într-o perspectivă mai îndelungată și punând un accent mai mare pe nevoia esențială de mobilitate și de libertate. Este o nevoie căreia Dacia îi răspunde de peste 15 ani, propunând vehiculele potrivite la prețul potrivit.

Logan, Sandero și Sandero Stepway materializează ADN-ul Dacia. Devenit un adevărat bestseller, Sandero este, începând din 2017, cel mai vândut autoturism către persoanele fizice din Europa. În același timp, este și cel mai vândut model al mărcii, cele două generații care s-au succedat începând din 2008 cumulând aproape 2,1 milioane de exemplare înmatriculate. Versiunea Sandero Stepway reprezintă 65% din acest total, adică peste 1,3 milioane de unități.

Cu noile modele Logan, Sandero și Sandero Stepway, Dacia își reînnoiește oferta în segmentul modelelor de oraș și în cel al compactelor polivalente, pentru a răspunde tuturor nevoilor clienților particulari.

Afișând dimensiuni exterioare comparabile cu cele ale vehiculelor din generația precedentă, acestea oferă, pe lângă design-ul complet nou, un plus de modernitate, de echipamente și de polivalență, fără a uita spiritul și atributele de fiabilitate ale modelelor anterioare.

Construite pe o platformă nouă, cele trei modele propun o gamă mai bogată de echipamente, beneficiază de un nivel superior de siguranță activă și pasivă și de noi motorizări, printre care o variantă cu alimentare mixtă Benzină/GPL. La toate acestea se adaugă o nouă cutie de viteze automată și o cutie de viteze manuală cu 6 trepte.

Noile Logan, Sandero și Sandero Stepway reprezintă, mai mult decât oricând, cea mai avantajoasă opțiune de achiziție a unui autoturism nou din punctul de vedere al raportului prestații/preț de pe piață.

« Cu această nouă generație, Dacia reînnoiește cele trei modele emblematice care alcătuiesc oferta sa în segmentul B. Cu design-ul contemporan care exprimă robustețe și dinamism și cu echipamentele lor moderne, cu platforma CMF și motorizările eficiente încorporând ultimele inovații ale Alianței, Noile Logan, Sandero și Sandero Stepway oferă mai mult spațiu interior, mai mult confort, mai multă siguranță și mai multă plăcere la volan. Întrucât răspund nevoilor reale ale clienților noștri, ele reprezintă materializarea perfectă a ADN-ului Dacia : mașini care oferă ceea ce contează la cel mai bun preț. »

Mihai Bordeanu, Director Marketing Dacia

NOUL LOGAN

Reînnoirea modelului emblematic al mărcii

Noul Logan este sedanul de familie al mărcii Dacia. În 2004, prima generație a modelului a revoluționat piața auto europeană, democratizând accesul la un automobil nou. Fidelă valorilor sale de origine, noua generație Logan oferă un confort sporit și un spațiu interior record.

Design exterior

Noul Logan afișează un design cu linii fluide, datorat în mare măsură înclinării mai accentuate a parbrizului, dar și noilor proporții ale vehiculului (înălțime mai mică cu 1 cm, lungime mai mare cu 3,6 cm, un ampatament mai lung, o consolă spate mai scurtă).

Linia ușor descendentă a pavilionului, cu antena radio amplasată în partea din spate a acestuia, precum și efectul generat de îngustarea graduală a geamurilor laterale conferă vehiculului un aspect dinamic.

O serie de elemente estetice ale Noului Logan se regăsesc și pe noile Sandero și Sandero Stepway, printre acestea figurând semnătura luminoasă în formă de Y, ecartul redus între roți și pasajele acestora, precum și noul design al mânerelor de uși.

Un habitaclu primitor

Noul Logan este o mașină de familie care are grijă de ocupanții săi. Spațiul disponibil la nivelul genunchilor pentru pasagerii din spate câștigă 42 mm și devine astfel unul din cele mai generoase de pe piață pentru un vehicul din acest segment. Spătarele scaunelor din față dispun de măsuțe rabatabile, similare celor disponibile pe spătarul fotoliilor din avioane. Lungimea măsuțelor poate fi reglată cu 70 mm, adaptându-se astfel nevoilor fiecărui ocupant.

Un portbagaj încăpător

Noul Logan dispune de unul din cele mai încăpătoare portbagaje de pe piață în segmentul B sedan, având o capacitate de 528 de litri, cu 18 litri mai mult față de modelul precedent. Spre comparație, acest volum este mai mare cu 200 de litri față de cel oferit de Noul Sandero. Accesul la spațiul de bagaje este mai ușor datorită coborârii cu 19 mm a pragului de încărcare.

În toate nivelele de echipare, Noul Logan dispune în serie de închidere centralizată, de sistem de deschidere a capotei portbagajului de la distanță fie cu ajutorul unui buton de pe cheia de contact fie a cardului mâini-libere. Închiderea portbagajului este manuală.

Un kit specific de compartimentare a portbagajului

Noul Logan este echipat cu un kit specific de compartimentare a portbagajului care se dovedește deosebit de practic. Cu ajutorul unor panouri amovibile și ușor de fixat între ele, interiorul portbagajului poate fi astfel împărțit în patru spații diferite, a căror dimensiune poate fi adaptată în funcție de nevoie. Acest accesoriu permite depozitarea în siguranță, într-o zonă a portbagajului aflată la îndemână, a unor obiecte necesare în deplasările cotidiene (cum ar fi laptopul, în drum spre birou).

NOUL SANDERO

Un hatchback contemporan, încăpător și robust

Designul exterior al Noului Sandero evocă în egală măsură modernitate și robustețe. Păstrând proporțiile generale ale predecesorului său, modelul mizează pe aceeași rețetă a succesului : un gabarit compact și un spațiu interior mai încăpător.

Un design cu linii dinamice

Noul Sandero beneficiază de un aspect robust pus în evidență de flancurile bine marcate și de pasajele roților generos dimensionate. Personalitatea mașinii este completată de profilul cu linii fluide, ale cărui repere vizuale sunt reprezentate de parbrizul mai înclinat și de noua formă a pavilionului, aplecat ușor spre spate și a cărui înălțime este cu 1 cm mai mică față de cea a modelului precedent.  Deși garda la sol a rămas neschimbată (133 mm în sarcină), Noul Sandero pare mai puțin înalt, mai stabil și mai „așezat”, datorită ecartamentului ușor mărit și a roților bine dimensionate în raport cu pasajele acestora.

O semnătură luminoasă inedită

Blocurile optice față și spate ale celor trei modele inaugurează noua semnătură luminoasă în formă de „Y” a mărcii Dacia. Datorită acesteia, Noul Sandero beneficiază de o identitate puternică. Atât în față cât și în spate, blocurile optice sunt reunite de o nervură orizontală, care accentuează impresia de lățime mai mare a vehiculelor.

Farurile de tip LED, cu aprindere automată pe toate versiunile de echipare, asigură o vizibilitate superioară (fasciculul de lumină fiind cu 37% mai lung și cu 9% mai lat).

Roți bine dimensionate

Noul Sandero dispune, în funcție de versiune, de roți cu diametrul de 15” sau 16”. Puse în evidență de pasajele pronunțate, acestea sunt prevăzute, pe nivelul doi de echipare, cu jante de tip « Flexwheel ». Jantele de aliaj sunt disponibile opțional pe versiunea vârf de gamă, echipată cu anvelope de 16”. Garda la sol ridicată (133 mm) oferă siguranță în toate condițiile de utilizare urbană.

Detalii utile

Mânerele ușilor au de acum o formă mai ergonomică și sunt mai ușor de utilizat. Comanda de deschidere a portbagajului este plasată în partea inferioară a hayonului, oferind un plus atât în materie de aspect practic, cât și din punct de vedere estetic. Noua formă a ușilor și a oglinzilor retrovizoare asigură vehiculului un coeficient aerodinamic mai bun și contribuie la diminuarea nivelului de zgomot perceput de ocupanți. La interior, se remarcă forma inedită a aeratoarelor, precum și tabloul de bord cu inserții specifice. Calitatea percepută face un mare pas înainte, îmbinând aspectul util cu agreabilul.

NOUL SANDERO STEPWAY

Mai mult spirit de aventură

Beneficiind de o gardă la sol supraînălțată, Sandero Stepway este modelul crossover al gamei Dacia. Designul său, atât la exterior cât și la interior, evocă aventura și evadarea în natură. Din punct de vedere vizual, diferențele față de Noul Sandero sunt mult mai evidente.

Un design exterior robust

Noul Sandero Stepway este ușor de identificat datorită capotei specifice, cu bosaje proeminente precum și a ornamentelor cromate dispuse deasupra proiectoarelor de ceață. Denumirea modelului este vizibilă sub forma unei monograme amplasate în partea inferioară a calandrului. Barele față și spate integrează un scut de protecție a cărui culoare este impregnată în material, astfel încât aspectul său nu este afectat de micile zgârieturi.

Atribute de Crossover

Noul Sandero Stepway afișează elemente de design specifice universului modelelor crossover, printre care o gardă la sol supraînălțată, de 174 mm (+ 41 mm față de Sandero), datorată în principal diametrului mai mare al anvelopelor, bare de pavilion inscripționate și protecții atât laterale cât și la nivelul pasajelor roților. Roțile cu diametrul de 16” sunt echipate cu jante « Flexwheel », jantele din aliaj fiind disponibile opțional.

Bare de pavilion modulabile

Barele de pavilion ale modelului Sandero Stepway nu sunt doar aspectuoase, ci și deosebit de practice. În doar câteva secunde, cu ajutorul unei chei amplasate în torpedo, ele pot fi demontate și apoi reașezate transversal, fiind capabile să susțină în această configurație o sarcină utilă de 80 de kilograme, echivalentă cu cea a barelor transversale obișnuite. Acest sistem ingenios, brevetat, evidențiază spiritul Dacia : isteț, practic, simplu și fiabil.

Un design interior specific

La interior se remarcă tapițeria specifică, având imprimată monograma „Stepway”, precum și inserțiile de culoare portocalie, prezente atât la nivelul fețelor de portieră, cât și al planșei de bord.

INTERIOR ȘI ECHIPAMENTE

O nouă experiență la bord

Interiorul face un mare salt înainte pe toate planurile: calitatea prezentării, calitatea materialelor, a finisării, a asamblării, fără a uita evoluțiile în materie de ergonomie și apariția unor noi echipamente. Noile Logan, Sandero și Sandero Stepway oferă în continuare cel mai bun raport preț/spațiu interior de pe piață.

Un spațiu interior mai încăpător

Noile Logan, Sandero și Sandero Stepway dispun de o banchetă spate care oferă spațiu suficient pentru trei adulți. În funcție de versiune, aceasta poate fi rabatată în proporție de 1/3-2/3. La rândul său, portbagajul oferă un volum apreciabil. În cazul modelului Sandero, acesta dispune (în funcție de versiune) de un planșeu cu două nivele, cu o capacitate totală de 328 litri (310 litri +18 litri).  În cazul Noului Logan, volumul portbagajului ajunge la 528 litri. Deschiderea se realizează de la distanță fie cu ajutorul unei comenzi amplasate pe cheie, fie cu ajutorul cardului mâini libere.

Spațiul interior este comparabil cu cel oferit de modele din segmentul superior. Noile vehicule propun astfel cel mai mare spațiu din categorie la nivelul picioarelor pentru pasagerii din spate. Față de generația anterioară de modele, spațiul respectiv este mai mare cu 42 mm.

În ceea ce privește spațiile de depozitare, acestea oferă un volum total de 21 de litri (cu 2.5 litri mai mult față de modelele anterioare). Astfel de spații sunt disponibile atât sub cotiera centrală (1.4 litri), cât și în partea inferioară a panourilor de uși (față și spate), precum și în spatele scaunelor din față.

Un plus de confort                                                                                 

Materialele folosite la interior sunt de o calitate superioară, în timp ce aspectul și forma noilor scaune din față oferă un plus de confort și o mai bună susținere, datorată în bună măsură noilor tetiere reglabile în înălțime. În funcție de versiune, șoferul are de acum posibilitatea să își regleze poziția scaunului pe verticală (+/- 35 mm).

În plus, este posibil reglajul poziției volanului atât pe înălțime (+/- 2.1°) cât și în adâncime (+/- 25 mm) iar opțional este disponibilă o cotieră individuală sau centrală. Un detaliu care va fi apreciat de clienți : mai scurtă, maneta schimbătorului de viteze este de acum mai ușor de utilizat. Sistemul de direcție, cu asistare variabilă 100% electrică asigură o manevrare ușoară și precisă în special în cazul virajelor strânse și al parcării (efortul resimțit este cu 36% mai mic față de generația precedentă de modele).

O echipare mai bogată

Pentru Dacia, modernitatea nu înseamnă o competiție pentru cât mai multe echipamente. Noile Logan, Sandero și Sandero Stepway răspund în primul rând așteptărilor reale ale clienților.

Indiferent de nivelul de echipare, modelele dispun în serie de un suport pentru smartphone (amovibil în funcție de versiune), un ecran pentru calculatorul de bord și comenzi la volan ale regulatorului și limitatorului de viteză, precum și de senzor de lumină și aprindere automată a farurilor. Pentru confortul și siguranța sa, șoferul poate de acum să-și mențină ochii asupra șoselei și mâinile pe volan.

În funcție de piață și de versiune, sunt disponibile, fie în serie, fie opțional, următoarele echipamente : un sistem nou de climatizare cu afișaj digital, scaune față încălzite (începând din aprilie 2021), card mâini libere cu deschidere de la distanță a portbagajului, frână de parcare electrică, cameră de marșarier, senzori acustici față și spate pentru asistența la parcare și senzor de ploaie cu acționarea automată a ștergătoarelor de parbriz.

În fine, pentru prima oară la Dacia, o trapă de pavilion vitrată cu deschidere electrică va fi disponibilă în cursul anului 2021 pe Noul Sandero și pe Noul Sandero Stepway.

Sistemul multimedia: 3 oferte pentru a răspunde tuturor nevoilor

Noile Logan, Sandero și Sandero Stepway sunt disponibile cu trei sisteme multimedia: Media Control, Media Display și Media Nav.

În cazul sistemului Media Control, smartphone-ul poate fi așezat într-un locaș amplasat ingenios în partea superioară a planșei de bord. Situat astfel la îndemâna șoferului, smartphone-ul se poate transforma într-un sistem multimedia datorită noii aplicații gratuite Dacia Media Control și a unei conexiuni Bluetooth sau USB. Acest dispozitiv permite accesul ușor la radio, la fișierele muzicale, asigurând totodată preluarea și efectuarea apelurilor telefonice, ascultarea sau vizualizarea mesajelor, utilizarea aplicațiilor GPS și a multor alte funcții, precum recunoașterea vocală Siri sau Android. Pentru un plus de siguranță în timpul șofatului, comenzile radio sunt accesibile atât la volan cât și pe satelitul aflat în spatele volanului.

Atât radio-ul cât și ascultarea fișierelor muzicale cu ajutorul prizei USB sunt disponibile și în cazul în care la Media Control nu este conectat un smartphone.

Echipamentul cuprinde două difuzoare, o conexiune Bluetooth și USB, și ecranul digital TFT de 3,5” amplasat între cadranele de bord, pe care sunt afișate și informațiile aparatului de radio.

Odată cu sistemul Media Display și cele patru difuzoare ale sale, consola centrală găzduiește de acum un ecran tactil cu diagonala de 8”, așezat în poziție înaltă și ușor înclinat către șofer, oferind astfel o mai bună vizibilitate și ergonomie. Interfața intuitivă dispune de conectivitate Bluetooth și este compatibilă cu sistemele pentru smartphone Android Auto și Apple CarPlay. O nouă comandă asigură accesul la reglajele anumitor sisteme de asistență.

În fine, odată cu Media Nav, sistemul multimedia dispune de navigație și de conectivitate wireless pentru Apple CarPlay și Android Auto. Sistemul audio beneficiază în acest caz de 6 difuzoare.

SIGURANȚĂ

Echipamente moderne pentru o mai bună siguranță

Datorită platformei modulare CMF și noii arhitecturi electronice, Noile modele Logan, Sandero și Sandero Stepway beneficiază de sisteme de asistență la conducere și de echipamente de siguranță de ultimă generație.

O siguranță pasivă îmbunătățită

Noile Logan, Sandero și Sandero Stepway sunt primele modele Dacia care beneficiază de platforma modulară CMF. Aceasta oferă o mai bună protecție în caz de impact datorită unei rezistențe și unei rigidități superioare. Structura a fost ranforsată atât la nivelul compartimentului motor (lonjeroanele sunt complet noi) cât și al habitaclului. Datorită noilor senzori de presiune amplasați în uși orice impact lateral este imediat detectat, permițând astfel declanșarea rapidă a noilor airbag-uri cortină și laterale care asigură protecția la nivelul abdomenului, toracelui și capului.

Noile Logan, Sandero și Sandero Stepway sunt echipate în serie cu șase airbag-uri și dispun de centuri de siguranță cu limitator de efort și pretensionare pentru toate locurile. În plus, este disponibil sistemul de apel de urgență în caz de accident (buton SOS situat la nivelul plafonului).

Pentru a oferi o mai bună protecție, scaunele din față beneficiază de un cadru cu structură ameliorată și de tetiere a căror configurație specială atenuează șocul resimțit asupra capului în cazul unui impact frontal.

O siguranță activă mai eficientă

Vizibilitate

Noile Logan, Sandero și Sandero Stepway sunt echipate în serie cu sistem de aprindere automată a farurilor și, în funcție de nivelul de echipare, cu acționare automată a ștergătoarelor de parbriz. Pentru o mai bună vizibilitate, farurile beneficiază de tehnologia LED : fluxul de lumină acoperă o distanță de 110 metri și o lățime de 24 metri, cu 37%, respectiv cu 9% mai mult față de becurile halogen care echipau generația anterioară de modele Dacia.

Sistemele de Asistență la Conducere

Alături de limitatorul de viteză și de sistemul ESP de ultimă generație (ambele disponibile în serie), precum și de regulatorul de viteză cu comandă la volan (în funcție de nivelul de echipare), Noile Logan, Sandero și Sandero Stepway dispun de sisteme de asistență la conducere de ultimă generație:

  • Frânare automată de urgență: activ la viteze cuprinse între 7 și 170 km/h, sistemul detectează, datorită radarului frontal, distanța față de vehiculul aflat în față (atât la staționare, cât și în deplasare). În cazul în care este detectat un risc de coliziune, sistemul alertează șoferul atât vizual cât și acustic înainte de a:

– amplifica performanța sistemului de frânare dacă șoferul frânează dar riscul rămâne prezent,

– acționa automat frânele dacă șoferul nu apasă pedala.

  • Senzor de unghi mort: activ la viteze între 30km/h și 140 km/h, acesta alertează șoferul asupra unei posibile ciocniri cu un alt vehicul aflat lateral sau în spate în timpul manevrelor de schimbare a benzii de rulare. Patru senzori cu ultrasunete (2 amplasați în spatele vehiculului și 2 lateral) detectează obiectele aflate în mișcare în zona de unghi mort. În cazul în care este detectat un pericol, un avertizor LED se aprinde în oglinda retrovizoare laterală de pe partea corespunzătoare.
  • Asistență la parcare: acest sistem, care cuprinde 4 senzori în partea frontală și alți 4 în partea din spate, o cameră video situată în spate și linii de ghidare dinamice, permite efectuarea cu ușurință a manevrelor datorită avertizoarelor sonore și vizuale.
  • Asistență la plecarea din rampă: acest dispozitiv menține vehiculul pe loc timp de două secunde la pornirea de pe loc din rampă, permițând șoferului să ridice fără riscuri piciorul de pe pedala de frână înainte de a acționa accelerația.

PLATFORMĂ ȘI MOTORIZĂRI

Un plus de eficiență și mai multă plăcere la volan

Datorită unei noi platforme modulare, unor motorizări mai eficiente și unei aerodinamici îmbunătățite, Noile modele Logan, Sandero și Sandero Stepway oferă o plăcere a condusului sporită în condițiile unei reduceri substanțiale a emisiilor poluante și a celor de CO2.

O platformă nouă

Noua platformă modulară CMF utilizată de Noile modele Logan, Sandero și Sandero Stepway oferă o rezistență sporită și o rigiditate mai bună în condițiile unei greutăți reduse. Ea asigură diminuarea emisiilor poluante, răspunzând astfel exigențelor mai severe atât în materie de norme de poluare cât și de comportament în caz de impact.

Un comportament rutier mai agreabil

Noile modele Logan, Sandero și Sandero Stepway sunt echipate cu o nouă punte față prevăzută cu brațe de suspensie care oferă o mai bună capacitate de filtrare a denivelărilor. Ampatamentul a fost mărit, asigurând astfel o mai bună stabilitate în viraje, în timp ce noul leagăn motor, ranforsat, atenuează sensibil vibrațiile resimțite în habitaclu.

O gamă de motorizări pe benzină Euro 6D-Full

Aceste motorizări respectă normele Euro 6D-Full care vor intra în vigoare la 1 Ianuarie 2021.

  • SCe 65 (doar pe modelele Logan și Sandero, indisponibil pe Sandero Stepway) :

Un motor de intrare în gamă în 3 cilindri cu capacitatea de 1,0 litri, atmosferic, cuplat cu o cutie de viteze manuală cu 5 trepte.

  • TCe 90 : motor în 3 cilindri, cu capacitatea de 1,0 litri, echipat cu turbocompresor. Propulsorul este disponibil în două versiuni: cu o cutie de viteze manuală cu 6 trepte sau cu o cutie de viteze automată CVT.
  • TCe 100 ECO-G : un motor nou în gamă, având 3 cilindri, capacitatea de 1,0 litri, echipat cu turbocompresor și cu alimentare mixtă benzină/GPL, cuplat cu o cutie manuală cu 6 trepte.

Dacia ECO-G, soluția de alimentare mixtă benzină – GPL

Dacia este singurul constructor auto care propune, sub emblema „ECO-G”, o soluție de alimentare mixtă benzină-GPL pe toată gama de vehicule de persoane. Integrarea în uzină a acestei tehnologii verificate este un gaj de siguranță și de fiabilitate.

Durata garanției oferite, intervalele și costul operațiunilor de întreținere precum și capacitatea portbagajului sunt identice cu cele ale versiunii pe benzină (rezervorul GPL fiind amplasat în locul roții de rezervă). În condiții de rulare pe GPL, Noul Sandero echipat cu motorul TCe 100 ECO-G emite în medie cu 11% mai puțin CO2 (în comparație cu o motorizare pe benzină echivalentă).

În plus, versiunea ECO-G oferă o autonomie de peste 1 300 km datorită celor 2 rezervoare: 50 litri pentru cel de GPL (echivalent cu 40 litri de conținut util întrucât umplerea este limitată la 80% din motive de siguranță), cu 8 litri mai mult față de generația precedentă Sandero GPL, și 50 litri de benzină.

Această soluție asigură așadar o mare autonomie și un nivel redus al emisiilor de CO2 în condițiile unui comportament rutier agreabil.

În funcție de piață, motorizarea mixtă benzină/GPL beneficiază de stimulente fiscale sau de avantaje precum prețul scăzut al carburantului GPL, este scutită de la plata taxelor de poluare sau nu este supusă restricțiilor de circulație aplicabile altor motorizări.

Cutia de viteze automată CVT

Noua cutie de viteze automată CVT – acronimul pentru Transmisie Variabilă Continuă « Continuously Variable Transmission » asigură o schimbare foarte fluentă a treptelor de viteză și o bună reactivitate (transpusă într-o accelerație promptă la nevoie). Înlocuind cutia Easy’R, această cutie, oferită în combinație cu motorul TCe 90, asigură un consum redus (datorită greutății mai mici și a unei mai bune gestiuni a regimului de funcționare a motorului) și emisii scăzute de CO2 (-11% pe Noul Logan și Noul Sandero, -4% pe Noul Sandero Stepway).

Stop&Start

Sistemul Stop&Start este disponibil pe motorizările TCe 100 ECO-G, TCe 90 și SCe 65. Oprirea motorului la staționare (cu piciorul pe pedala de frână în cazul versiunii cu cutie automată și cu maneta schimbătorului de viteze la punctul mort în cazul cutiei de viteze manuale) permite eliminarea vibrațiilor, a zgomotului și a emisiilor poluante. Repornirea motorului are loc aproape instantaneu. Sistemul Stop&Start poate fi dezactivat manual cu ajutorul unui buton amplasat în centrul planșei de bord.

CARACTERISTICI TEHNICE

Dimensiuni 

Dacia Logan

Lungime :            4 396 mm
Lățime :               1 848 mm (2 007 mm cu oglinzile retrovizoare)
Înălțime :            1 501 mm
Garda la sol :         135 mm

Volumul portbagajului : 528 L

Dacia Sandero

Lungime :            4 088 mm
Lățime :               1 848 mm (2 007 mm cu oglinzile retrovizoare)
Înălțime :            1 499 mm
Garda la sol :         133 mm în sarcină

Volumul portbagajului : 328 L

Dacia Sandero Stepway

Lungime :            4 099 mm
Lățime :               1 848 mm (2 007 cu oglinzile retrovizoare)
Înălțime :            1 535 mm (1 587 mm cu barele de pavilion)
Garda la sol :         174 mm în sarcină

Volumul portbagajului : 328 L

Noul Logan va fi comercializat în România, Spania, Republica Cehă, Estonia, Letonia, Lituania, Polonia, Ungaria, Slovacia, Serbia, Bulgaria, Muntenegru, Macedonia, Bosnia-Herțegovina, Kosovo, Albania, Republica Moldova, Maroc, Noua Caledonie și Tahiti.

3 thoughts on “Dacia prezintă noua generație a modelelor Logan, Sandero și Sandero Stepway

  1. Este foarte frumos Sandero Stepway , sa vedem la ce bani va fi !

  2. Andrei Serban

    Pe cand un test drive cu Loganul 1.0 Eco-G manual?

    • turatiimaster

      Poate reusim pana la sfarsitul anului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.