Renault Megane Estate 1,3l TCe 140 EDC 7 Intens

Megane in sus, Megane in jos, Megane la orizontala, rezulta un break. Renault, se stie, a fost un specialist al breakurilor, de la segmentul mic, pana la segmentul mediu, si mult timp a oferit variante break pentru multe din modelele sale emblematice. Megane Estate nu face nota discordanta, fiind un demn urmas al traditiei familiei.

Sigur, noi am prezentat multe Renault-uri Megane, probabil e cea mai prezenta masina pe canalul nostru Youtube, dar nu puteam rata acest model, cu o culoare superba si cu o combinatie motor-cutie interesanta pentru vremurile si mai interesante pe care le traim. Adica avem si performanta si producatorul ar vrea sa avem si consum mic de carburant, desigur cu emisii de CO2 la fel de scazute…

De vazut obligatoriu acest model, in cazul in care va cautati un break modern, sigur, ca si alti competitori din piata, Renault nu face masina perfecta, ci mai degraba compromisul ideal…

2 Responses

  1. Buna ziua d-le Robert Adam,

    Despre Megane Estate 1,3 cu EDC – 7 rapoarte, pe care sunt aproape sa-l achizitionez.
    Cu o singura întrebare vă rog daca gasiti timpul necesar sa ma ajutati : daca EDC 7 smunceste la plecarea de pe loc, asa cum spun repetat unii în on-line care au testat modelul.

    Cu respect si admiratie petru activitatea dvs. pe care o urmăresc des.

    • turatiimaster says:

      Cam orice cutie dublu ambreiaj de pe piata poate fi facuta sa smuceasca, daca e tinuta la viteza foarte mica sau bruscata un pic la plecarea de pe loc. In anumite cazuri e vina soferului, alteori e doar o manifestare normala a cutiei de viteze, e nevoie de obisnuire cu ideea, in rest n-ar trebui sa fie probleme.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.