Lumea automobilelor a fost mereu ciudata si imprevizibila. Si nici nu e greu de demonstrat. Sa luam, de exemplu, Renault, un creator de automobile, cum suna sloganul marcii acum ceva ani, care a propus multiple inovatii, de la motorizari, transmisii, design, materiale, si, evident, masini revolutionare.
Toti stim ca pe partea de utilitare, marca are un procent important din piata, toti stim si ce monovolume fantastice avea, de la Scenic, la Espace, si cumva, imprevizibilul a facut ca zona de monovolume sa se restranga, din cauza lipsei cererii, s-a spus. Si totusi, daca nu e cerere, cum de merg vanzarile de Kangoo? Sa fie oare atat de fina linia care desparte monovolumul de 5-7 sau mai multe locuri, de o varianta utilitara, nu atat de sofisticata, dar totusi practica si polivalenta?
Noul Kangoo pare sa fie cumva raspunsul. Imparte platforma tehnica, frateste, cu Mercedes-Benz Citan si Nissan Townstar, ofera in continuare un diesel, doar de 1.5l, rezonabil si economic, pretul nu e mic, dar se intersecteaza bizar cu o zona extrem de larga de vehicule, de multe tipuri, apartinand diferitelor branduri mari, si, firesc, devine o propunere…
Calitatea si tehnologia, imbinate cu spatiul si un design placut, fac ca noul Kangoo sa muste cu pofta din cascavalul disputat al pietei auto…
Recent Comments