Kia Sportage 1.6l T-GDi PHEV 4×4 GT Line

Nu e secret pentru nimeni faptul ca sunt fan Sportage, am avut si voi mai avea Sportage, pentru ca acest varf de lance al marcii Kia are niste atuuri greu de batut si ignorat.

Desigur, in conjunctie directa cu un pret bun si configurat corect, pentru ca orice exces aduce bugetul intr-o zona periculoasa pentru brand, nu ca n-ar fi in dorinta lor ciocanitul la poarta premium.

Dar totusi, sa nu uitam de unde am plecat, zicea o vorba, si ar fi bine si coreenii sa nu uite ca au ajuns unde sunt si datorita unui anumit segment de public, daca pleci din zona lui, mai devreme sau mai tarziu, pierzi.

Varianta PHEV a ultimei iteratii de Sportage vine cu plusuri incontestabile: 70-78 km reali in mod EV, plus un rafinament incredibil in variantele de top, cum e cazul acestui GT Line testat de noi, insa echiparea de top, tractiunea integrala si bateria mare isi au partea lor de vina in greutatea finala a masinii.

Cum o sa vedeti din filmari, nu e neaparat cea mai buna optiune din gama Sportage, fiind destul de specifica si adaptabila perfect unui anumit tip de consumator, care are acces direct la incarcare fie acasa, fie la birou, moment in care PHEV poate straluci si motorul termic porneste doar cand isi aduce aminte.

Pentru restul, dupa umila mea parere, o varianta HEV cu tractiune integrala (cine are nevoie de ea) poate fi cel putin la fel de interesanta…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.