BMW XM vine în forță în România – eveniment de prezentare unic și deja 15 comenzi înregistrate

Avanpremieră legendară la București, cu șase luni înainte de lansare, construită de o echipă transdisciplinară – arhitecţi, costum designerse, compozitor, trupă de dans contemporan, fotografi și videografi. La mai puţin de trei săptămâni de la prezentarea primelor fotografii oficiale, înainte de eveniment, exclusivistul BMW XM înregistra deja 15 comenzi ferme în Romania.

Bucureşti. Cu aproape șase luni înainte de debutul oficial în showroomurile din România, un prototip BMW XM a venit pentru trei zile în România pentru două seri de prezentare – pentru clienți, invitați speciali și reprezentanți media.

Coordonarea și conceptul proiectului au aparținut casei de producție cinematografică :arrogant films:, care a mai colaborat cu BMW România pentru proiectul care a dus la întâlnirea dintre robotul industrial KUKA și BMW Seria 4 Coupe, dar și la prezentarea BMW iX în cadrul ELI-NP Măgurele, centrul de cercetare care găzduiește cel mai puternic laser din lume. lmplementarea proiectului a fost realizată de studioul de productie KaustiK și agenția Totalbranding.

Provocarea: o echipă transdisciplinară a pus în scenă prezentarea noului model într-un concept inovator care a descompus ideea simplă de dezvelire a unui automobil și a transformat-o într-un eveniment care a combinat mai multe tipuri de exprimare artistică.

Punctul de plecare a fast ideea eliberării unei bestii, concept imaginat de arhitectul Alex Dabija. Designul și proiectarea realizată de arhitecții Sorin Chirico și Florin Niculae s-au materializat într-o structură tridimensională transparentă care a acoperit BMW XM și a înlocuit materialul textil clasic pentru dezvelire. Obiectul de design a fost conceput de arhitectul Sorin Chirico, falosind ca referință structura hexagonală care definește grila și se regăsește sculptată pe multe elemente de detaliu ale automobilului, precum mânerele ușilor.

Constructia a fost realizată din elemente transparente de plexiglas și fațetată cu ajutorul unor forme geometrice din textil. Cu elemente flexibile, procesul de instalare a fost în egală masură un act de creație unic – liniile tensionate s-au adaptat restricțiilor de spațiu și au evoluat treptat, organic, într-un volum ce a încadrat BMW XM. Proiecțiile au aprins volumul din interior, construcția devenind principala sursă de lumină a spațiului de eveniment.

Procesul de dezvelire a fost principalul  punct al evenimentului. În prim-plan au fast dansatorii  – Mariana Gavriciuc, Teodora Velescu, George Pleșca, Filip  Stoica  -, în  coregrafia lui Răzvan Rotaru și muzica originală compusă  de  Cosmin Nicolae. La  atmosferă  au contribuit  costumele  pregătite  special  de Anca Murgoci, falosind creații proprii și ale designerului Vlad Varciuv. Suportul video de prezentare a modelului a fost creat de către artistul video lulian loniță, care  a îmbogățit  spațiul cu animații special create, prezentate pe ecrane de mari dimensiuni.

Ritm, dinamism, elemente fantastice, dans – cei patru performers au descoperit treptat suprafețele textile, aducând în prim-plan, fragment după fragment, noul BMW XM. Eliberată, structura special creată a evocat în egală masură o cușcă ce ține închisă bestia de 653 CP, dar și o invitație la explorare pentru public care a putut în final să urce direct pe scenă și să descopere noul model.

BMW România a propus o prezentare în avanpremieră care a dus împreună o trupă transdisciplinară. Sub viziunea creativă și capacitatea de integrare ale :arrogant films:, a venit puterea de implementare ale studiolui de producție Kaustik și agenției Totalbranding, la care s-a adăugat toată experiența bogată  a multor actori implicați. „Viziunea noastră asupra acestui proiect a fost legată de punerea în scenă a unei reprezentații de dezvăluire având ca nucleu atributele esențiale ale modelului XM: întâlnirea frapantă dintre putere și rafinament, atenție la detalii și design. Narativul dezvăluirii a sublimat aceste atribute prin convergența mai multor tipuri de manifestări artistice: designul structurii, forța muzicii, finețea și precizia dansului“, explică Ana Ciobanu și Ana Tecu / :arrogant films.

BMW XM s-a prezentat astfel publicului din România sub forma unui prototip preproducție cu aproximativ șase luni înainte de lansarea pe piață. „Înainte de eveniment și la mai puțin de trei săptămâni de la publicarea primelor imagini oficiale, deja 15 clienți au ales să depună un avans pentru noul model înainte de eveniment. Este o performanță remarcabilă pentru un model atât de exclusivist“, arată Dr. Josef Reiter, Director General BMW Group România.

BMW XM este un model absolut nou, care vine la aniversarea de 50 de ani a BMW M. Este primul model M dedicat, fără un corespondent în gama BMW, după legendarul BMW M1. BMW XM marchează multe premiere pentru companie, atât în ceea ce privește tehnologia, cât și poziționarea și soluțiile de design.

BMW XM este primul hibrid plug-in de înaltă performanță al mărcii, îmbinând sportivitatea de top cu eficiența condusului electric în oraș de până la 88 km. Performanțele dinamice sunt asigurate de un propulsor VB pe benzină, cu două turbine twin scroll, împins mult în jos și cât mai în spate relativ la puntea față.

Un motor electric și un sistem de baterii de ultimă generație asigură o putere totală de 653 CP și un cuplu maxim de 800 Nm, asigurând statutul special de cel mai puternic model de serie fabricat până acum de BMW.

Dualitatea performanță-rafinament a noului model este reflectată și la interior, într-o îmbinare unică de cockpit pentru locurile din față și o M Lounge luxoasă pentru locurile spate. Calitatea, exclusivitatea și rafinamentul sunt demonstrate de o serie de detalii sofisticate. Aici trebuie remarcate siglele BMW gravate pe lunetă – o referință la designul BMW M1 și, în egală măsură, la soluțiile  tehnologice prezentate pe vision car-ul BMW i Vision Circular. La fel de spectaculoase și prezentate în premieră pe un model BMW sunt materialele noi, așa cum este noua piele Vintage folosită în combinații bicolore contrastante, sau plafonul sculptat  tridimensional și iluminat cu 100 de surse LED.

„Am avut privilegiul să-l  prezentăm în avanpremieră, cu mult înainte de lansarea pe piață. Este o confirmare a aprecierii de care se bucură noul model în România. Ne-am dorit să punem în scenă noul model într-o prezentare dinamică, pusă în valoare prin exprimare artistică și care să evoce valorile extrovertite BMW XM – remarcabil prin performanțe și designul curajos“, a declarat Andreea Ciglenean, Brand Manager BMW Group România.

 

.

1 Response

  1. Marian C. says:

    Prețul? Care-i prețul?:))) 10.000eur + un rinichi?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

Marketing

1 - Registers a unique ID on mobile devices to enable tracking based on geographical GPS location. 2 - Used by Facebook to register impressions on pages with the Facebook login button. 3 - Tries to estimate the users bandwidth on pages with integrated YouTube videos. 4 - Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen. 5 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 6 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 7 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 8 - used by AdUnity.com for ad serving purposes

1 - GPS (Youtube.com), 2 - Impression (Facebook.com), 3 - Visitor Info Live (Youtube.com), 4 - YSC (Youtube.com), 5 - auguid (AdUnity.com), 6 - x0.gif (AdUnity.com), 7 - x1daid (AdUnity.com), 8 - x1guid (AdUnity.com)

GDPR

1 - only to comply with GDPR requests, 2 - only to comply with GDPR requests.

1 - GDPR allowed cookies (Turatii.ro), 2 - GDPR consent types (Turatii.ro)

Traffic

1 - Visitor statistics, 2 - Visitor statistics for ranking site in auto category, 3 - Visitor statistics

1 - trafic_h (Trafic.ro), 2 - trafic ranking (Trafic.ro), 3 - trafic_v (Trafic.ro)