Rexton nu prea mai are nevoie de introducere, e deja un model emblematic pentru SsangYong, mai mult decat atat, e si nava amiral a marcii. Ramanand pe o solutie clasica de sasiu, mai adaptata pentru offroad decat o solutie moderna, si beneficiind de un facelift consistent, ultimul model de Rexton pare sa fie un foarte bun automobil dedicat unui public specializat.
Fie ca vrei 7 locuri, fie pescar, vanator, amator de iesit in natura, fermier, tractezi mult, sau pur si simplu ai nevoie de un vehicul mai mare, Rexton le stie pe toate, si le stie bine. Desi are o masa proprie destul de mare, de inteles pentru un automobil cu asemenea capabilitati, sa nu uitam ca are 4×4 nepermanent si reductor, plus un diferential cu alunecare limitata pe spate (LSD). Adica nu te lasa la greu…
Interior foarte competitiv, nu perfect, mai degraba perfectibil, dar in mod clar un progres exceptional pentru SsangYong, e foarte greu sa gasesti cusururi in general iar finisajele sunt impecabile.
Daca va simtiti ca apartinand acelui grup de “speciali” mentionat mai devreme, neaparat faceti un drive-test cu un Rexton, la cum arata viitorul lumii auto, e probabil printre ultimele ocazii de a mai detine un asemenea automobil.
Ma bucur sa vad ca mai exista producatori care au SUV-uri cu capabilitati de off road la un pret decent. Sper sa o tina cat mai mult asa.